Nouja, dit is DEF hequote:Op maandag 26 april 2010 20:47 schreef Anarith het volgende:
nice, ik dacht wel dat iemand erin zou trappen en ak-47 zou roepen, ff denken wat kan het nog meer zijn..
is dat geen G3?quote:
Volgensmij bij mij bij De G11 had tie het goed en toen had tie 1 punt erbij en kwam die op 2 puntenquote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
TVP, werk meteen de scores even bij...
kan iemand mij vertellen hoe Karrs aan dat tweede punt komt?
De aarde in Colombia is veelal rood van kleur. Dus denk het niet.quote:Op maandag 26 april 2010 20:52 schreef Internetheld het volgende:
[..]
G3? zo te zien colombiaans leger? aan uiterlijk te zien?
Na die mannen hebben een beetje Zuid-Amerikaans gezicht volgensmij zal wel ergens daar zijnquote:Op maandag 26 april 2010 20:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De aarde in Colombia is veelal rood van kleur. Dus denk het niet.
ik ook ik herkende de FIPO aan het spel CSSquote:Op maandag 26 april 2010 20:58 schreef Anarith het volgende:
zitten in deze topics eigelijk alleen maar gasten die bij defensie werkten en veel wapens uit hun hoofd moeten leren?
ik ken slechts enkele wapens door FPS's en films
En dat terwijl die er niet eens in zitquote:Op maandag 26 april 2010 20:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik ook ik herkende de FIPO aan het spel CSS
quote:Op maandag 26 april 2010 21:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
En dat terwijl die er niet eens in zit
AK-74?quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Anarith het volgende:
hmm, misschien wel wat voor mij dit.
ik begin maar:
wat is dit voor wapen?
[ afbeelding ]
lijkt heel veel op het wapen die de spetsnaz gebruikt kan hem alleen zo 1 2 3 niet opnoemenquote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Anarith het volgende:
hmm, misschien wel wat voor mij dit.
ik begin maar:
wat is dit voor wapen?
[ afbeelding ]
Nou heb ik zoveel moeite gedaan aan de OP, word ie niet eens gelezen..quote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Anarith het volgende:
K1?
je mag zoveel keer raden als je wilt toch?
ik las hem voordat ik dit zei, en ik concludeerde dat elke keer als jij zegt dat ik fout raad, ik opnieuw mag raden.quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou heb ik zoveel moeite gedaan aan de OP, word ie niet eens gelezen..
Dan klopt het toch?quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef Anarith het volgende:
[..]
ik las hem voordat ik dit zei, en ik concludeerde dat elke keer als jij zegt dat ik fout raad, ik opnieuw mag raden.
nee je mag 1x raden per vraag dan moet je ff w8en to de volgende is ook zo eerlijk tegen medespelersquote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef Anarith het volgende:
[..]
ik las hem voordat ik dit zei, en ik concludeerde dat elke keer als jij zegt dat ik fout raad, ik opnieuw mag raden.
Iedereen kent de maker ervan.quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef Anarith het volgende:
ik heb echt geen idee, is hij wel een beetje bekend? of is het een negergun?
Niet stiekem opgezocht?quote:Op maandag 26 april 2010 22:26 schreef Anarith het volgende:
is het toevallig niet een HK33?
Ooit raadde ik de A-1 Skyraider. Nooit props voor gekregenquote:Op maandag 26 april 2010 20:49 schreef Rave_NL het volgende:
TVP, werk meteen de scores even bij...
kan iemand mij vertellen hoe Karrs aan dat tweede punt komt?
Maar het is de HK 33 jaquote:Army soldiers charge towards 'red shirt' protestors who, along with hundreds of others, had set up a road block in Thailand's Pathum Thani province, about 50 km (31 miles) north of Bangkok April 26, 2010. Protests and blockades in the provinces on Monday, and a grenade attack against a politician, deepened fears of a civil conflict in Thailand after the prime minister rejected demands by anti-government protesters. (Reuters)
Die Jappengun, de Type 100?quote:Op maandag 26 april 2010 23:08 schreef Anarith het volgende:
[ afbeelding ]
wat is de naam van deze gun?
ik denk dat diegene die het al wist, het ondertussen wel gepost zou hebben.quote:Op dinsdag 27 april 2010 21:32 schreef Anarith het volgende:
dus het is een...?
De loop is toch gewoon lang en rond?quote:Op dinsdag 27 april 2010 23:07 schreef hoogvlieger het volgende:
heeft trouwens wel een maffe vorm met die loop
Eehhmquote:Op dinsdag 27 april 2010 21:45 schreef Andyy het volgende:
http://world.guns.ru/smg/smg84-e.htm
Opgezocht uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
Gewoon een vraag dit kan van alles zijn ? tochquote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
De vraag is niet welk wapen je ziet. Dat zou wel erg makkelijk worden.![]()
Maar de vraag is; Op welke type voertuig is de .50 op deze foto gemonteerd?
[ afbeelding ]
Nee, het kan maar één type voertuig zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:48 schreef Internetheld het volgende:
[..]
Gewoon een vraag dit kan van alles zijn ? toch
Te herkenbaar dus.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:51 schreef Nobu het volgende:
M109
wat was de vorige dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
Het zou het nog meer bevorderen als iedereen die een antwoord goed rekent, het liefst zijn/haar eigen, een begeleidend tekstje erbij zet, wat het precies is en van wie/wanneer etc.. Zo kunnen diegene die het niet wisten ook nog wat leren..quote:Doel van deze quiz is om speelsgewijs de algemene kennis van eigen, vriendelijk en vijandelijk materieel te vergroten
ja, wat was dat dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Het geweer met de vrij hangende loop.
Niemand die het weet. Zelfs de vraagsteller blijkbaar niet.quote:
Ding ziet er ook niet erg hufterproof uit, betwijfel of het ergens in dienst is.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Zelfs de vraagsteller blijkbaar niet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
Een Israëlische pantzerhouwitzer?
quote:
Correct en tevens juist. Israel heeft 'm in de jaren 60 gebruikt als anti-tank wapen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Da is het deze, de AMX-13, Frans spul.
Het model deed me al AMX achtig aan.
Dankquote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Israel heeft 'm in de jaren 60 gebruikt als anti-tank wapen.
ErwinRommel +1
Tussenstand #006
1 Anarith
1 Nobu
1 Cobra4
1 ErwinRommel
Kijkt dit bedoel ik, tnx voor de info.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Israel heeft 'm in de jaren 60 gebruikt als anti-tank wapen.
Hoezo niet hufter proof?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ding ziet er ook niet erg hufterproof uit, betwijfel of het ergens in dienst is.
Je hebt ook van free floating met een picatinny rail erom heen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef Rave_NL het volgende:
de eerste free barrel hufterproof sniperrifle moet ik nog zien..
Dat is geheel correctquote:
in tegenstelling tot de Davy Crockettquote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
En een tyfus lange schietbuis! Maar dat was dan ook wel nodig om een nucleaire granaat op voldoende afstand te droppen.
Bekijk deze maar eens vanaf minuut 00:51quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
En een tyfus lange schietbuis! Maar dat was dan ook wel nodig om een nucleaire granaat op voldoende afstand te droppen.
Die verslaggeverquote:Op woensdag 28 april 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bekijk deze maar eens vanaf minuut 00:51
INDRUKWEKKEND!!!!!
De Turtle!!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
In 1776 probeerde de Amerikanen een Brits schip tot zinken te brengen met behulp van een duikboot. Wat was de naam van deze duikboot?
[ afbeelding ]
De eerste duikboot die in oorlogstijd een aanval op een schip probeerde.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Turtle!!!!
Laat ik nu net dat weten over duikboten. Stukje militaire geschiedenis was dat.
Dan Rather!quote:
GVD je blijft me voorquote:
Dragonquote:
In de jaren 90 heeft onderzoek aangetoond dat het een authenieke foto is.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:05 schreef Andyy het volgende:
Er was toch een vermoeden dat die foto nep is?
wij hebben de Gill.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dragon![]()
Nee man, die ziet er totaal anders uit. Dat moet jij toch wel weten? Of hebben ze die binnen het Korps niet??
[ afbeelding ]
quote:
Correct. Idd dezelfde fotograaf die bekend is geworden door de, bij ontwikkeling, mislukte foto's van D day.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:06 schreef Rave_NL het volgende:
Capa!
had ik het toch goedquote:het is een politiegeweer, Nederlandse politie heeft 'm ook
Belgie, FN nog iets.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef thesystem het volgende:
Over mijn foto, nee. Het is geen Gewehr 43...
Hij komt ook niet uit Duitsland...
dan bewaren we hem voor als je aan de beurt bent...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef thesystem het volgende:
Over mijn foto, nee. Het is geen Gewehr 43...
Hij komt ook niet uit Duitsland...
Tijd!quote:
Roger.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
yep, rust!
Ik start m'n laptop ff op!
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef Nobu het volgende:
Royal Marines op de Falklands tijdens hun meningsverschil met de Argentijnen?
Fabrique Nationale, AFNquote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef thesystem het volgende:
Ik kon t niet laten na t raden van de ZK383
Ook al krijg ik er geen punt voor...hahaha
Deze is voor de SA kenners!
Fabrikant en naam:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef Andyy het volgende:
Ja iets nieuws, het was multicam
wat gaat hier mis?quote:Op donderdag 29 april 2010 06:35 schreef thesystem het volgende:
Multicam
zet dan ook de stand erbij, ipv multi-interpertabele oergeluiden..quote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Andyy het volgende:
Maar ik had het bevestigd, al was het neit echt duidelijk
lijkt op kevlar naam geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef thesystem het volgende:
Tussenstand #006
1 Anarith
2 Nobu
3 Cobra4
2 ErwinRommel
1 Rave_NL
1 Andyy
1 thesystem
Here it is, we blijven even bij de "uitrusting"
[ afbeelding ]
Naam en stof waarvan die gemaakt is
FAL, Belgiëquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:47 schreef thesystem het volgende:
Hij was ook wel erg makkelijk.
Vroega, in die goeie ouwe tijd....speelde ik het spel F117 Nighthawk op mn windows 95 pc...daar zat die in hahaha
Land van herkomst
Naam
[ afbeelding ]
Ik ken vrijwel alle versies van dit mooie wapenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:10 schreef thesystem het volgende:
Kijk eens aan, een kenner
Het is idd de L2...en specifiek de L2a1
Vind hem mooier als de FALO om eerlijk te zijn....
een mede FAL liefhebber dus!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel alle versies van dit mooie wapen
Dit omdat ik er een liefhebber van ben.
De FALO was ook wel een mooi ding hoor, echter wat minder "gestroomlijnt"![]()
Goed ik ga even een mooi stukje wapentuig opzoeken.
Ik wil graag de naam van dit ding weten. Maar je zit erg warmquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:20 schreef Remco026 het volgende:
Ik dacht al dat ik hem herkende, heb hier ooit eens over gelezen.
Dat is toch de M60 Tank die zo gemodificeerd was dat hij op afstand bestuurbaar mijnen kon vegen.
Geheel correct.quote:
Lijkt mij een van de eerste UAV's, maar welke?? Geen idee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef Remco026 het volgende:
Ik ga ook even op zoek
[ afbeelding ]
Succes
Ik snap wel dat het niet makkelijk is om iets origineels te vinden. Maar bij de meeste items heb ik zoiets van dat weet toch niemand zonder wat opzoek werk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:22 schreef Remco026 het volgende:
Ik ben niet bewust gaan zoeken naar iets wat niemand zou weten, want ik had ook van dit ding gehoord voordat ik op zoek ging naar een plaatje ervan.
Maargoed de eerste stap in de goede richting is al gezet: Het is Russisch
correctquote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Pumatje het volgende:
Boys .55
ellendige crap, zoals veel brits Wo2 materiaal
moest ff correctione makenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef Internetheld het volgende:
[..]
correct![]()
Tussenstand #006
1 Anarith
2 Nobu
3 Cobra4
2 ErwinRommel
1 Rave_NL
1 pumatje
1 thesystem
2 andyy
sorry kan iemand hier ff de correcte standen posten?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik stond er niet tussen
[..]
Van je aanpassing.
En nu nog je plaatjequote:Op maandag 3 mei 2010 00:26 schreef Pumatje het volgende:
Nou Rave wat ik erover weet is dat het ding in een aantal versies is geproduceerd.. in veelvoud.. meer dan 50.000 in ieder geval en dat het redelijk voldeed in het beginstadium van wo2... maar zodra de bepantsering maar iets dikker werd van tanks waren ze ook al niet meer in de zij of achterkant uit te schakelen simpelweg omdat de patronen er niet dorheen kwamen...
het was een hel om te onderhouden en reparaties schenen niet leuk te zijn vanwege het ingewikkelde fabricage proces... Holle lading wapens waren een uitkomst..
Focke Wulf?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
nou dan doe ik er wel een
welk toestel is dit?
welke luchtmacht?
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Focke Wulf?
Luftwaffe Dritte Reich.
Heinkel HE 111quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
welk toestel is dit?
correct de duitse standaard bommenwerperquote:
Heinkel He-111, Luftwaffe.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
welk toestel is dit?
welke luchtmacht?
de driemotorige junkers werd toch ook ingezet als bommenwerper?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Karrs het volgende:
GODVERDE$^, ik zal er nog eens een verhaaltje achter typen!
Héél soms; in de Spaanse Burgeroorlog werd dat wel gedaan. In WO2 bijna niet. De Ju-52 had vrijwel geen bepantsering, geen steunpunten voor mitrailleurs en, belangrijker, een veel te lage topsnelheid...quote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Internetheld het volgende:
[..]
de driemotorige junkers werd toch ook ingezet als bommenwerper?
Ja, hou voortaan maar je waffelquote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Karrs het volgende:
GODVERDE$^, ik zal er nog eens een verhaaltje achter typen!
ik had ergens gelezen een x dat er een sorrt vuilnisbak onder werdt gehangen maar weet niet waarvoorquote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Héél soms; in de Spaanse Burgeroorlog werd dat wel gedaan. In WO2 bijna niet. De Ju-52 had vrijwel geen bepantsering, geen steunpunten voor mitrailleurs en, belangrijker, een veel te lage topsnelheid...
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de regel dat degene met het juiste antwoord de volgende vraag stelt?
machine geweer correct ff wat info dit keerrquote:
Correct, NATO naam Homer, heeft een laadvermogen van maar liefst 25.000 kg. Uiteindelijk zijn er maar twee van gebouwd omdat het toestel niet aan de eisen voldeed.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:19 schreef thesystem het volgende:
Mil mi 12
maar wat waren de eisen dan pricies?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, NATO naam Homer, heeft een laadvermogen van maar liefst 25.000 kg. Uiteindelijk zijn er maar twee van gebouwd omdat het toestel niet aan de eisen voldeed.
Nee, geen Warrior, die isa stukken groter.quote:
Zij zijn toch de enige die zo'n lelijke geel gebruiken?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
Brits was ook mijn eerste ingeving...
Kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:31 schreef AchJa het volgende:
Luchs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |