FAL, Belgiëquote:Op vrijdag 30 april 2010 16:47 schreef thesystem het volgende:
Hij was ook wel erg makkelijk.
Vroega, in die goeie ouwe tijd....speelde ik het spel F117 Nighthawk op mn windows 95 pc...daar zat die in hahaha
Land van herkomst
Naam
[ afbeelding ]
Ik ken vrijwel alle versies van dit mooie wapenquote:Op vrijdag 30 april 2010 17:10 schreef thesystem het volgende:
Kijk eens aan, een kenner
Het is idd de L2...en specifiek de L2a1
Vind hem mooier als de FALO om eerlijk te zijn....
een mede FAL liefhebber dus!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken vrijwel alle versies van dit mooie wapen
Dit omdat ik er een liefhebber van ben.
De FALO was ook wel een mooi ding hoor, echter wat minder "gestroomlijnt"![]()
Goed ik ga even een mooi stukje wapentuig opzoeken.
Ik wil graag de naam van dit ding weten. Maar je zit erg warmquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:20 schreef Remco026 het volgende:
Ik dacht al dat ik hem herkende, heb hier ooit eens over gelezen.
Dat is toch de M60 Tank die zo gemodificeerd was dat hij op afstand bestuurbaar mijnen kon vegen.
Geheel correct.quote:
Lijkt mij een van de eerste UAV's, maar welke?? Geen idee.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:31 schreef Remco026 het volgende:
Ik ga ook even op zoek
[ afbeelding ]
Succes
Ik snap wel dat het niet makkelijk is om iets origineels te vinden. Maar bij de meeste items heb ik zoiets van dat weet toch niemand zonder wat opzoek werk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:22 schreef Remco026 het volgende:
Ik ben niet bewust gaan zoeken naar iets wat niemand zou weten, want ik had ook van dit ding gehoord voordat ik op zoek ging naar een plaatje ervan.
Maargoed de eerste stap in de goede richting is al gezet: Het is Russisch
correctquote:Op zondag 2 mei 2010 22:04 schreef Pumatje het volgende:
Boys .55
ellendige crap, zoals veel brits Wo2 materiaal
moest ff correctione makenquote:Op zondag 2 mei 2010 22:07 schreef Internetheld het volgende:
[..]
correct![]()
Tussenstand #006
1 Anarith
2 Nobu
3 Cobra4
2 ErwinRommel
1 Rave_NL
1 pumatje
1 thesystem
2 andyy
sorry kan iemand hier ff de correcte standen posten?quote:Op zondag 2 mei 2010 22:23 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik stond er niet tussen
[..]
Van je aanpassing.
En nu nog je plaatjequote:Op maandag 3 mei 2010 00:26 schreef Pumatje het volgende:
Nou Rave wat ik erover weet is dat het ding in een aantal versies is geproduceerd.. in veelvoud.. meer dan 50.000 in ieder geval en dat het redelijk voldeed in het beginstadium van wo2... maar zodra de bepantsering maar iets dikker werd van tanks waren ze ook al niet meer in de zij of achterkant uit te schakelen simpelweg omdat de patronen er niet dorheen kwamen...
het was een hel om te onderhouden en reparaties schenen niet leuk te zijn vanwege het ingewikkelde fabricage proces... Holle lading wapens waren een uitkomst..
Focke Wulf?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
nou dan doe ik er wel een
welk toestel is dit?
welke luchtmacht?
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Focke Wulf?
Luftwaffe Dritte Reich.
Heinkel HE 111quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
welk toestel is dit?
correct de duitse standaard bommenwerperquote:
Heinkel He-111, Luftwaffe.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
welk toestel is dit?
welke luchtmacht?
de driemotorige junkers werd toch ook ingezet als bommenwerper?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Karrs het volgende:
GODVERDE$^, ik zal er nog eens een verhaaltje achter typen!
Héél soms; in de Spaanse Burgeroorlog werd dat wel gedaan. In WO2 bijna niet. De Ju-52 had vrijwel geen bepantsering, geen steunpunten voor mitrailleurs en, belangrijker, een veel te lage topsnelheid...quote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Internetheld het volgende:
[..]
de driemotorige junkers werd toch ook ingezet als bommenwerper?
Ja, hou voortaan maar je waffelquote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Karrs het volgende:
GODVERDE$^, ik zal er nog eens een verhaaltje achter typen!
ik had ergens gelezen een x dat er een sorrt vuilnisbak onder werdt gehangen maar weet niet waarvoorquote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Héél soms; in de Spaanse Burgeroorlog werd dat wel gedaan. In WO2 bijna niet. De Ju-52 had vrijwel geen bepantsering, geen steunpunten voor mitrailleurs en, belangrijker, een veel te lage topsnelheid...
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de regel dat degene met het juiste antwoord de volgende vraag stelt?
machine geweer correct ff wat info dit keerrquote:
Correct, NATO naam Homer, heeft een laadvermogen van maar liefst 25.000 kg. Uiteindelijk zijn er maar twee van gebouwd omdat het toestel niet aan de eisen voldeed.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:19 schreef thesystem het volgende:
Mil mi 12
maar wat waren de eisen dan pricies?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, NATO naam Homer, heeft een laadvermogen van maar liefst 25.000 kg. Uiteindelijk zijn er maar twee van gebouwd omdat het toestel niet aan de eisen voldeed.
Nee, geen Warrior, die isa stukken groter.quote:
Zij zijn toch de enige die zo'n lelijke geel gebruiken?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
Brits was ook mijn eerste ingeving...
Kloptquote:Op dinsdag 4 mei 2010 00:31 schreef AchJa het volgende:
Luchs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |