Focke Wulf?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
nou dan doe ik er wel een
welk toestel is dit?
welke luchtmacht?
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Focke Wulf?
Luftwaffe Dritte Reich.
Heinkel HE 111quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
welk toestel is dit?
correct de duitse standaard bommenwerperquote:
Heinkel He-111, Luftwaffe.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:43 schreef Internetheld het volgende:
[ afbeelding ]
welk toestel is dit?
welke luchtmacht?
de driemotorige junkers werd toch ook ingezet als bommenwerper?quote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Karrs het volgende:
GODVERDE$^, ik zal er nog eens een verhaaltje achter typen!
Héél soms; in de Spaanse Burgeroorlog werd dat wel gedaan. In WO2 bijna niet. De Ju-52 had vrijwel geen bepantsering, geen steunpunten voor mitrailleurs en, belangrijker, een veel te lage topsnelheid...quote:Op maandag 3 mei 2010 17:02 schreef Internetheld het volgende:
[..]
de driemotorige junkers werd toch ook ingezet als bommenwerper?
Ja, hou voortaan maar je waffelquote:Op maandag 3 mei 2010 16:59 schreef Karrs het volgende:
GODVERDE$^, ik zal er nog eens een verhaaltje achter typen!
ik had ergens gelezen een x dat er een sorrt vuilnisbak onder werdt gehangen maar weet niet waarvoorquote:Op maandag 3 mei 2010 17:04 schreef Karrs het volgende:
[..]
Héél soms; in de Spaanse Burgeroorlog werd dat wel gedaan. In WO2 bijna niet. De Ju-52 had vrijwel geen bepantsering, geen steunpunten voor mitrailleurs en, belangrijker, een veel te lage topsnelheid...
quote:Op maandag 3 mei 2010 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de regel dat degene met het juiste antwoord de volgende vraag stelt?
machine geweer correct ff wat info dit keerrquote:
Correct, NATO naam Homer, heeft een laadvermogen van maar liefst 25.000 kg. Uiteindelijk zijn er maar twee van gebouwd omdat het toestel niet aan de eisen voldeed.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:19 schreef thesystem het volgende:
Mil mi 12
maar wat waren de eisen dan pricies?quote:Op maandag 3 mei 2010 19:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct, NATO naam Homer, heeft een laadvermogen van maar liefst 25.000 kg. Uiteindelijk zijn er maar twee van gebouwd omdat het toestel niet aan de eisen voldeed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |