wat was de vorige dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 18:19 schreef Cobra4 het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
Het zou het nog meer bevorderen als iedereen die een antwoord goed rekent, het liefst zijn/haar eigen, een begeleidend tekstje erbij zet, wat het precies is en van wie/wanneer etc.. Zo kunnen diegene die het niet wisten ook nog wat leren..quote:Doel van deze quiz is om speelsgewijs de algemene kennis van eigen, vriendelijk en vijandelijk materieel te vergroten
ja, wat was dat dan?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
Het geweer met de vrij hangende loop.
Niemand die het weet. Zelfs de vraagsteller blijkbaar niet.quote:
Ding ziet er ook niet erg hufterproof uit, betwijfel of het ergens in dienst is.quote:Op woensdag 28 april 2010 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Zelfs de vraagsteller blijkbaar niet.
quote:Op woensdag 28 april 2010 19:52 schreef Rave_NL het volgende:
Een Israëlische pantzerhouwitzer?
quote:
Correct en tevens juist. Israel heeft 'm in de jaren 60 gebruikt als anti-tank wapen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:10 schreef ErwinRommel het volgende:
Da is het deze, de AMX-13, Frans spul.
Het model deed me al AMX achtig aan.
Dankquote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Israel heeft 'm in de jaren 60 gebruikt als anti-tank wapen.
ErwinRommel +1
Tussenstand #006
1 Anarith
1 Nobu
1 Cobra4
1 ErwinRommel
Kijkt dit bedoel ik, tnx voor de info.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Israel heeft 'm in de jaren 60 gebruikt als anti-tank wapen.
Hoezo niet hufter proof?quote:Op woensdag 28 april 2010 19:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ding ziet er ook niet erg hufterproof uit, betwijfel of het ergens in dienst is.
Je hebt ook van free floating met een picatinny rail erom heen.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:22 schreef Rave_NL het volgende:
de eerste free barrel hufterproof sniperrifle moet ik nog zien..
Dat is geheel correctquote:
in tegenstelling tot de Davy Crockettquote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
En een tyfus lange schietbuis! Maar dat was dan ook wel nodig om een nucleaire granaat op voldoende afstand te droppen.
Bekijk deze maar eens vanaf minuut 00:51quote:Op woensdag 28 april 2010 20:36 schreef Cobra4 het volgende:
En een tyfus lange schietbuis! Maar dat was dan ook wel nodig om een nucleaire granaat op voldoende afstand te droppen.
Die verslaggeverquote:Op woensdag 28 april 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bekijk deze maar eens vanaf minuut 00:51
INDRUKWEKKEND!!!!!
De Turtle!!!!quote:Op woensdag 28 april 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
In 1776 probeerde de Amerikanen een Brits schip tot zinken te brengen met behulp van een duikboot. Wat was de naam van deze duikboot?
[ afbeelding ]
De eerste duikboot die in oorlogstijd een aanval op een schip probeerde.quote:Op woensdag 28 april 2010 20:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De Turtle!!!!
Laat ik nu net dat weten over duikboten. Stukje militaire geschiedenis was dat.
Dan Rather!quote:
GVD je blijft me voorquote:
Dragonquote:
In de jaren 90 heeft onderzoek aangetoond dat het een authenieke foto is.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:05 schreef Andyy het volgende:
Er was toch een vermoeden dat die foto nep is?
wij hebben de Gill.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dragon![]()
Nee man, die ziet er totaal anders uit. Dat moet jij toch wel weten? Of hebben ze die binnen het Korps niet??
[ afbeelding ]
quote:
Correct. Idd dezelfde fotograaf die bekend is geworden door de, bij ontwikkeling, mislukte foto's van D day.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:06 schreef Rave_NL het volgende:
Capa!
had ik het toch goedquote:het is een politiegeweer, Nederlandse politie heeft 'm ook
Belgie, FN nog iets.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef thesystem het volgende:
Over mijn foto, nee. Het is geen Gewehr 43...
Hij komt ook niet uit Duitsland...
dan bewaren we hem voor als je aan de beurt bent...quote:Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef thesystem het volgende:
Over mijn foto, nee. Het is geen Gewehr 43...
Hij komt ook niet uit Duitsland...
Tijd!quote:
Roger.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
yep, rust!
Ik start m'n laptop ff op!
quote:Op woensdag 28 april 2010 22:44 schreef Nobu het volgende:
Royal Marines op de Falklands tijdens hun meningsverschil met de Argentijnen?
Fabrique Nationale, AFNquote:Op woensdag 28 april 2010 20:41 schreef thesystem het volgende:
Ik kon t niet laten na t raden van de ZK383
Ook al krijg ik er geen punt voor...hahaha
Deze is voor de SA kenners!
Fabrikant en naam:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 april 2010 20:19 schreef Andyy het volgende:
Ja iets nieuws, het was multicam
wat gaat hier mis?quote:Op donderdag 29 april 2010 06:35 schreef thesystem het volgende:
Multicam
zet dan ook de stand erbij, ipv multi-interpertabele oergeluiden..quote:Op donderdag 29 april 2010 20:26 schreef Andyy het volgende:
Maar ik had het bevestigd, al was het neit echt duidelijk
lijkt op kevlar naam geen ideequote:Op vrijdag 30 april 2010 12:01 schreef thesystem het volgende:
Tussenstand #006
1 Anarith
2 Nobu
3 Cobra4
2 ErwinRommel
1 Rave_NL
1 Andyy
1 thesystem
Here it is, we blijven even bij de "uitrusting"
[ afbeelding ]
Naam en stof waarvan die gemaakt is
| Forum Opties | |