AK-74?quote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Anarith het volgende:
hmm, misschien wel wat voor mij dit.
ik begin maar:
wat is dit voor wapen?
[ afbeelding ]
lijkt heel veel op het wapen die de spetsnaz gebruikt kan hem alleen zo 1 2 3 niet opnoemenquote:Op maandag 26 april 2010 20:45 schreef Anarith het volgende:
hmm, misschien wel wat voor mij dit.
ik begin maar:
wat is dit voor wapen?
[ afbeelding ]
Nou heb ik zoveel moeite gedaan aan de OP, word ie niet eens gelezen..quote:Op maandag 26 april 2010 21:16 schreef Anarith het volgende:
K1?
je mag zoveel keer raden als je wilt toch?
ik las hem voordat ik dit zei, en ik concludeerde dat elke keer als jij zegt dat ik fout raad, ik opnieuw mag raden.quote:Op maandag 26 april 2010 21:18 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou heb ik zoveel moeite gedaan aan de OP, word ie niet eens gelezen..
Dan klopt het toch?quote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef Anarith het volgende:
[..]
ik las hem voordat ik dit zei, en ik concludeerde dat elke keer als jij zegt dat ik fout raad, ik opnieuw mag raden.
nee je mag 1x raden per vraag dan moet je ff w8en to de volgende is ook zo eerlijk tegen medespelersquote:Op maandag 26 april 2010 21:19 schreef Anarith het volgende:
[..]
ik las hem voordat ik dit zei, en ik concludeerde dat elke keer als jij zegt dat ik fout raad, ik opnieuw mag raden.
Iedereen kent de maker ervan.quote:Op maandag 26 april 2010 21:30 schreef Anarith het volgende:
ik heb echt geen idee, is hij wel een beetje bekend? of is het een negergun?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |