lijkt ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef Karina het volgende:
Het lijkt net of ze een pruik op heeft.
quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:10 schreef Karina het volgende:
Ze knijpt zo en ik vind haar maar saaaai.
neuh, die lapo'ers zijn zo traag.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Niet laatste poster doet nieuw topic regel hier?
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:12 schreef borisz het volgende:
...Rookhuizen, die ligt in een bed van 1 van de jongens
Dat gaat te traag. Zeker als het een mod is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Wat een belachelijke keuzes voor liedjes allemaal zeg. Al die artiesten waar ze nummers van doen hebben zoveel betere nummers dan hun keuzes.
Nee, de meest bijdehandte doet het hier schijnbaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Engig ja, dat gevoel heb ik ookquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Tomoya het volgende:
Ik ben het helemaal met Gordon eens (alweer). >.>
Mooi. Ik wou alleen even mijn gal spuien. Geen xfactor topic openen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gaat te traag. Zeker als het een mod is.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
x factor van 2010 vind ik matig
Dan is het dus goed opgelost.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mooi. Ik wou alleen even mijn gal spuien. Geen xfactor topic openen.
dat is toch goedquote:
dat had je al gezegd...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
x factor van 2010 vind ik matig
quote:
Als je daar mag zingen zit je wel gebeiteld jaquote:
nou enquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft. De stad is al zo'n puinzooi....
quote:
De paar dagen na 30 april wel jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar danielle was t slechtstquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Sumera, Mathijs en Maaike vond ik het slechtst
Wacht maar tot volgende week zaterdag, als er echt niet wordt schoongemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en de reiningingsdienst staakt een week na Koniginnedag en dan nog al die nare Ajaxsupporters erbij, bahquote:
Spelen ze niet dan ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef GieJay het volgende:
Martijn is niet helemaal op de hoogte.. Naar mijn idee kan twente niet kampioen worden dit weekend
jaquote:
Ik vond Dony niet goed vanavondquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Horloge het volgende:
Het is echt allemaal brak. Alleen Jaap en Dony zijn nog te pruimen.
Het klinkt echt zo chipmunk....Het valt helemaal op als je ze achter elkaar hoort.quote:
Ja echt! Autorijden en fietsen is gewoon niet te doen haha. Gatver en het wordt ook weer warmquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week zaterdag, als er echt niet wordt schoongemaakt
Mijn vrouw zapt al.quote:
Je haalt de DGK-clan er zo uitquote:
Ach alles is opgebroken en omgeleid ... zoals altijd hier dus veel erger kan het niet wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En de week daarop Giro 9 mei' kun je ook geen kant meer op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja echt! Autorijden en fietsen is gewoon niet te doen haha. Gatver en het wordt ook weer warm
En ik ga even naar echte rock-metal luisteren (en af en toe iets anders er tussendoor)quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
De tv-kantine en Kane.ik ben ff zappen.
vriendin stemt hier op kelvin.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Schoonmoeder die nooit X Factor kijkt zegt: die 2 jongens vind ik zoooo leuk!!!
Hoe kan ik stemmen![]()
je bent in de war met Popstarsquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je haalt de DGK-clan er zo uit![]()
Wat een hoog camping-soundmixshow-gehalte heeft X-factor
+ 5quote:
Het is echt bagger ja, vind Jaap wel een goede stem hebben die heeft alleen zijn uiterlijk niet mee, maar voor mij wel de bestequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je haalt de DGK-clan er zo uit![]()
Wat een hoog camping-soundmixshow-gehalte heeft X-factor
Zaterdag de 8e is een groot gedeelte van de stad de hele dag afgeslotenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En de week daarop Giro 9 mei' kun je ook geen kant meer op.
owquote:
quote:
ik nog geprobeerd dr toestel af te nemen. maar helaasquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Al is het alleen vanwege de naam
Dat is nu toch niet op tv? Ik zag echt X-factor in beeldquote:
Zet haar buiten.quote:
Het is bij mij voor de deur, dus dat wordt leuk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zaterdag de 8e is een groot gedeelte van de stad de hele dag afgesloten
Op Kelvin?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ik nog geprobeerd dr toestel af te nemen. maar helaas
Ahahahaha tijd om het uit te makenquote:
Ik denk ik vraag het nietquote:
Een huwelijksaanzoek op de Eiffeltoren zonder ring doet het ook goed, las ik hier laatst op fok.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze dit elke week doet, komt de dag snel
Haha vergeet niet de auto buiten het parcours te parkeren en de huisdieren binnen te houdenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is bij mij voor de deur, dus dat wordt leuk.
Heel simpel haar telefoon verstoppen voordat X-factor begintquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze dit elke week doet, komt de dag snel
Hey die komen ook door Spijkenisse heen, tevens ook de Tourquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En de week daarop Giro 9 mei' kun je ook geen kant meer op.
niet gelezen. maar huwelijksaanzoek komt sowieso nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een huwelijksaanzoek op de Eiffeltoren zonder ring doet het ook goed, las ik hier laatst op fok.
Ik heb volgens mij tijdens IDO 3 een keer op Floortje gestemd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd met dit soort programma´s, ik zie het nut niet zo eigenlijk, beetje RTL vetmesten.
Ik kan nog net bij mij in de straat parkeren, ik woon vlak bij het Olympisch stadion, bij het Olympiaplein in de buurt. Ik ga gewoon niet weg dat weekend, maar ik ga wel even kijken denk ik en misschien wat foto´s maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha vergeet niet de auto buiten het parcours te parkeren en de huisdieren binnen te houdenAan welk gedeelte woon jij?
Oh ik ga wel even kijken. Vind er niet veel aan, kereltjes met gladde benen op een racefiets maar ok, lijkt me wel bijzonder....quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey die komen ook door Spijkenisse heen, tevens ook de Tour
Ik geloof dat ik me dan opsluit in me huis en nergens heen ga
haar abo opzeggenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel simpel haar telefoon verstoppen voordat X-factor begint
Oh noes. En dan op Floortjequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij tijdens IDO 3 een keer op Floortje gestemd.
yeah, maar volgende week kijk ik niet end e week erop werkt ze tijdens x factor. kan ze vrijuit stemmen van op dr werk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel simpel haar telefoon verstoppen voordat X-factor begint
Das waar ook, geen doorkomen aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey die komen ook door Spijkenisse heen, tevens ook de Tour
Ik geloof dat ik me dan opsluit in me huis en nergens heen ga
ha, we zijn beetje buren dan. ook adam zuid hierquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nog net bij mij in de straat parkeren, ik woon vlak bij het Olympisch stadion, bij het Olympiaplein in de buurt. Ik ga gewoon niet weg dat weekend, maar ik ga wel even kijken denk ik en misschien wat foto´s maken.
Leuke buurt. Ik woon niet aan het parcours dus wij hebben dat gedoe voor de deur niet gelukkigquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan nog net bij mij in de straat parkeren, ik woon vlak bij het Olympisch stadion, bij het Olympiaplein in de buurt. Ik ga gewoon niet weg dat weekend, maar ik ga wel even kijken denk ik en misschien wat foto´s maken.
Blijf kijken, iemand moet kunnen melden wanneer het afgelopen is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
Nou leuk hoor, zometeen Kane.
Gezelligquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:25 schreef gomi het volgende:
[..]
ha, we zijn beetje buren dan. ook adam zuid hier
Ik kijk wel. met mute knop aanquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blijf kijken, iemand moet kunnen melden wanneer het afgelopen is.
jouw vriend speelde er beter op in dan ik ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef Anonymousz het volgende:
ik kan niet stemmen want me mobiel is stuk
Stoere ventquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze welke week zou stemmen, zou ik haar opzeggen
Is goed hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, de tv kantine of Kane.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Same here.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef iBenny het volgende:
Oh ja, als BadBoyz weg zou gaan, dan zou ik mijn sok opeten
Eens, alhoewel Dony en Danielle wel doormogen wmb. Danielle is altijd leuk om naar te kijken, Dony altijd leuk om naar te luisteren, beide zijn alleen geen winnaars. Maaike ook niet, heeft het goed gedaan, maar hoeft van mij niet door.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:26 schreef ranja het volgende:
Beste: Sumera, Mathijs en Maaike
Slechtste: Kelvin, Danielle, Dony
Heldin! Je was ook al zo goed met karaoke.quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heldin! Je was ook al zo goed met karaoke.
Daarom kijk ik nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is, de tv kantine of Kane.
Ja precies, met de marathon ga ik ook altijd even kijken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Leuke buurt. Ik woon niet aan het parcours dus wij hebben dat gedoe voor de deur niet gelukkigMaar ik ga wel even kijken want toch een happening.
oorlellenquote:
hehe, nah ze stemt maar raak hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Stoere vent
Dan moet je zelf je wijn in schenken
Ja, komt goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
gezellig.. plaats jij het dan ook op Youtube?
die is ook ontzettend genaaid met het nummer dat hij moest zingen.quote:
Klinkt plausibelquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:30 schreef Pheno het volgende:
Ik snap waarom Pixie niet kwam: bij de voorrondes had ze al door dat het matig zou worden.
Mooie smoes die aswolk, maar de boel vliegt weer.
ik volg t pas sinds 2 weken ofzo, maar ze zegt dat hij normaal beter is.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die is ook ontzettend genaaid met het nummer dat hij moest zingen.
Hij kan wel wat stemmen gebruiken
Waarom? Hij heeft nog geen liveshow echt overtuigd..quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Tomoya het volgende:
Ik zou het lullig vinden als Kelvin er nu uit zou liggen.
Mja, dat lijkt me ook dom.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:31 schreef Symphonic het volgende:
EN vooral dat achterlijke commentaar van Angela sterkt mijn uitspraak...
"ik had het al voorspeld"
Dan ben je gewoon een ongelofelijk domme kut...
Inderdaad. Dat geldt wel voor meer trouwens.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
Waarom? Hij heeft nog geen liveshow echt overtuigd..
Sluit mij wederom bij deze vraag aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb een vraag
waar staat de D voor D?
(dit is een serieuze vraag)
Dat is het geheim van de RLS SCquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb een vraag
waar staat de D voor D?
Dannyquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Anonymousz het volgende:
Ik heb een vraag
waar staat de D voor D?
Daarvoor was hij ontzettend goed, maar inderdaad: Hij valt de laatste tijd wel tegen. Misschien heb ik hem wel overschat, maar ik denk dat er meer in zit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft nog geen liveshow echt overtuigd..
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
Dony's dingetje heeft gelektKlinkt heel vies.
Dolores!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Jij bent de enige daar die het weet
En Kally wellicht, omdat jij alles doorklept
Niet allesquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Dat denk ik ook, maar denk niet dat het er nog uit gaat komen deze editiequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:35 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Daarvoor was hij ontzettend goed, maar inderdaad: Hij valt de laatste tijd wel tegen. Misschien heb ik hem wel overschat, maar ik denk dat er meer in zit.
Nee, ik zei dat ik van Danny (het Fok-opperhoofd) mijn volledige naam mocht kopen.quote:
is het zo erg danquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Helaas...ik heb beloofd om dat geheim mee te nemen in mn graf
ik heb iig geen flauw idee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Boos worden, negeren, bedreigen, het helpt allemaal niet. Zelfs mij wil ze het niet vertellenquote:
oh, op die fietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik van Danny (het Fok-opperhoofd) mijn volledige naam mocht kopen.
Mijn naam, niet zijn naam
Beloofd is beloofdquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boos worden, negeren, bedreigen, het helpt allemaal niet. Zelfs mij wil ze het niet vertellen
Dirkquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....het is stoer....robuust...heel D.
logisch tochquote:
je liegtquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boos worden, negeren, bedreigen, het helpt allemaal niet. Zelfs mij wil ze het niet vertellen
Dat was/is zijn andere Fok-ik, maar niet zijn echte naamquote:
Martijn niet. Dit weekend kampioen worden of anders misschien de bekerquote:
je heet chipmunkquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Drose heet
Had vandaag wel in het thema gepast ... (naar RTL rock regels)quote:
dan weet je niks van voetbal inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Martijn niet. Dit weekend kampioen worden of anders misschien de beker![]()
!
Gewoon dreigen zijn auto te mollen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo. Ik werd geroepen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
dan weet je niks van voetbal inderdaad
It's all the same:quote:
nee, Badboyz was geen toneelstukje zeker?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet. Ze zong slecht en was een toneelstukje aan het doen.
I'm on the jazzquote:
Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
nee, Badboyz was geen toneelstukje zeker?
met Serious Request betaald veranderd van D.Rose naar D. Daarna D.Rose weer geregistreerdquote:
ze is inmiddels toch ook al best oud, of niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Annie Schilder ziet er echt slecht uit zeg. Wat een oude kop.
nou vertelquote:
Erg slecht geïmiteerd door Irene inderdaad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Ahaaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
met Serious Request betaald veranderd van D.Rose naar D. Daarna D.Rose weer geregistreerd.
Jááá! Ik dacht even dat het was voor de show...but it was realquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Zit je mijn notes te lezen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
met Serious Request betaald veranderd van D.Rose naar D. Daarna D.Rose weer geregistreerd.
Wie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan gewendquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee is niet aan mijquote:
Dat was toch echt haar of niet dan? Ik heb het geluid niet aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Erg slecht geïmiteerd door Irene inderdaad.
51quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ze is inmiddels toch ook al best oud, of niet?
Nee, dat soort dingen weet ik gewoonquote:
Heb jij een jarige Job morgen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
Jeezzzzzzzz hang even wat slingers op en meteen 3 pagina's verder
Ja, het was ons Annie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch echt haar of niet dan? Ik heb het geluid niet aan.
Ik ook, maar de naam die ik wil is al bezetquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil me naam ook veranderen kan dat?
Tegen de juiste bedragen wel...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil me naam ook veranderen kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |