Je haalt de DGK-clan er zo uitquote:
Ach alles is opgebroken en omgeleid ... zoals altijd hier dus veel erger kan het niet wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft. De stad is al zo'n puinzooi....
En de week daarop Giro 9 mei' kun je ook geen kant meer op.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja echt! Autorijden en fietsen is gewoon niet te doen haha. Gatver en het wordt ook weer warm
En ik ga even naar echte rock-metal luisteren (en af en toe iets anders er tussendoor)quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef debuurvrouw het volgende:
De tv-kantine en Kane.ik ben ff zappen.
vriendin stemt hier op kelvin.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef charmed_angel het volgende:
Schoonmoeder die nooit X Factor kijkt zegt: die 2 jongens vind ik zoooo leuk!!!
Hoe kan ik stemmen![]()
je bent in de war met Popstarsquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je haalt de DGK-clan er zo uit![]()
Wat een hoog camping-soundmixshow-gehalte heeft X-factor
+ 5quote:
Het is echt bagger ja, vind Jaap wel een goede stem hebben die heeft alleen zijn uiterlijk niet mee, maar voor mij wel de bestequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je haalt de DGK-clan er zo uit![]()
Wat een hoog camping-soundmixshow-gehalte heeft X-factor
Zaterdag de 8e is een groot gedeelte van de stad de hele dag afgeslotenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En de week daarop Giro 9 mei' kun je ook geen kant meer op.
owquote:
quote:
ik nog geprobeerd dr toestel af te nemen. maar helaasquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Al is het alleen vanwege de naam
Dat is nu toch niet op tv? Ik zag echt X-factor in beeldquote:
Zet haar buiten.quote:
Het is bij mij voor de deur, dus dat wordt leuk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Zaterdag de 8e is een groot gedeelte van de stad de hele dag afgesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |