Dan is het dus goed opgelost.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:14 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mooi. Ik wou alleen even mijn gal spuien. Geen xfactor topic openen.
dat is toch goedquote:
dat had je al gezegd...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:13 schreef Anonymousz het volgende:
x factor van 2010 vind ik matig
quote:
Als je daar mag zingen zit je wel gebeiteld jaquote:
nou enquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nee alsjeblieft. De stad is al zo'n puinzooi....
quote:
De paar dagen na 30 april wel jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
maar danielle was t slechtstquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef iBenny het volgende:
Sumera, Mathijs en Maaike vond ik het slechtst
Wacht maar tot volgende week zaterdag, als er echt niet wordt schoongemaaktquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ja en de reiningingsdienst staakt een week na Koniginnedag en dan nog al die nare Ajaxsupporters erbij, bahquote:
Spelen ze niet dan ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef GieJay het volgende:
Martijn is niet helemaal op de hoogte.. Naar mijn idee kan twente niet kampioen worden dit weekend
jaquote:
Ik vond Dony niet goed vanavondquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:16 schreef Horloge het volgende:
Het is echt allemaal brak. Alleen Jaap en Dony zijn nog te pruimen.
Het klinkt echt zo chipmunk....Het valt helemaal op als je ze achter elkaar hoort.quote:
Ja echt! Autorijden en fietsen is gewoon niet te doen haha. Gatver en het wordt ook weer warmquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wacht maar tot volgende week zaterdag, als er echt niet wordt schoongemaakt
Mijn vrouw zapt al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |