Op Kelvin?quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:20 schreef gomi het volgende:
[..]
ik nog geprobeerd dr toestel af te nemen. maar helaas
Ahahahaha tijd om het uit te makenquote:
Ik denk ik vraag het nietquote:
Een huwelijksaanzoek op de Eiffeltoren zonder ring doet het ook goed, las ik hier laatst op fok.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze dit elke week doet, komt de dag snel
Haha vergeet niet de auto buiten het parcours te parkeren en de huisdieren binnen te houdenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is bij mij voor de deur, dus dat wordt leuk.
Heel simpel haar telefoon verstoppen voordat X-factor begintquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
als ze dit elke week doet, komt de dag snel
Hey die komen ook door Spijkenisse heen, tevens ook de Tourquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En de week daarop Giro 9 mei' kun je ook geen kant meer op.
niet gelezen. maar huwelijksaanzoek komt sowieso nooitquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een huwelijksaanzoek op de Eiffeltoren zonder ring doet het ook goed, las ik hier laatst op fok.
Ik heb volgens mij tijdens IDO 3 een keer op Floortje gestemd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd met dit soort programma´s, ik zie het nut niet zo eigenlijk, beetje RTL vetmesten.
Ik kan nog net bij mij in de straat parkeren, ik woon vlak bij het Olympisch stadion, bij het Olympiaplein in de buurt. Ik ga gewoon niet weg dat weekend, maar ik ga wel even kijken denk ik en misschien wat foto´s maken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haha vergeet niet de auto buiten het parcours te parkeren en de huisdieren binnen te houdenAan welk gedeelte woon jij?
Oh ik ga wel even kijken. Vind er niet veel aan, kereltjes met gladde benen op een racefiets maar ok, lijkt me wel bijzonder....quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey die komen ook door Spijkenisse heen, tevens ook de Tour
Ik geloof dat ik me dan opsluit in me huis en nergens heen ga
haar abo opzeggenquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel simpel haar telefoon verstoppen voordat X-factor begint
Oh noes. En dan op Floortjequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij tijdens IDO 3 een keer op Floortje gestemd.
yeah, maar volgende week kijk ik niet end e week erop werkt ze tijdens x factor. kan ze vrijuit stemmen van op dr werk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heel simpel haar telefoon verstoppen voordat X-factor begint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |