nou vertelquote:
Erg slecht geïmiteerd door Irene inderdaad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Annie Schilder ziet er echt slecht uit zeg. Wat een oude kop.
Ahaaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
met Serious Request betaald veranderd van D.Rose naar D. Daarna D.Rose weer geregistreerd.
Jááá! Ik dacht even dat het was voor de show...but it was realquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Zit je mijn notes te lezen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
met Serious Request betaald veranderd van D.Rose naar D. Daarna D.Rose weer geregistreerd.
Wie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan gewendquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee is niet aan mijquote:
Dat was toch echt haar of niet dan? Ik heb het geluid niet aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Erg slecht geïmiteerd door Irene inderdaad.
51quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ze is inmiddels toch ook al best oud, of niet?
Nee, dat soort dingen weet ik gewoonquote:
Heb jij een jarige Job morgen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
Jeezzzzzzzz hang even wat slingers op en meteen 3 pagina's verder
Ja, het was ons Annie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch echt haar of niet dan? Ik heb het geluid niet aan.
Ik ook, maar de naam die ik wil is al bezetquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil me naam ook veranderen kan dat?
Tegen de juiste bedragen wel...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil me naam ook veranderen kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |