Daarvoor was hij ontzettend goed, maar inderdaad: Hij valt de laatste tijd wel tegen. Misschien heb ik hem wel overschat, maar ik denk dat er meer in zit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft nog geen liveshow echt overtuigd..
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:32 schreef Karina het volgende:
Dony's dingetje heeft gelektKlinkt heel vies.
Dolores!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Jij bent de enige daar die het weet
En Kally wellicht, omdat jij alles doorklept
Niet allesquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Dat denk ik ook, maar denk niet dat het er nog uit gaat komen deze editiequote:Op vrijdag 23 april 2010 22:35 schreef Tomoya het volgende:
[..]
Daarvoor was hij ontzettend goed, maar inderdaad: Hij valt de laatste tijd wel tegen. Misschien heb ik hem wel overschat, maar ik denk dat er meer in zit.
Nee, ik zei dat ik van Danny (het Fok-opperhoofd) mijn volledige naam mocht kopen.quote:
is het zo erg danquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Helaas...ik heb beloofd om dat geheim mee te nemen in mn graf
ik heb iig geen flauw idee.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Heul niet
Boos worden, negeren, bedreigen, het helpt allemaal niet. Zelfs mij wil ze het niet vertellenquote:
oh, op die fietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat ik van Danny (het Fok-opperhoofd) mijn volledige naam mocht kopen.
Mijn naam, niet zijn naam
Beloofd is beloofdquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boos worden, negeren, bedreigen, het helpt allemaal niet. Zelfs mij wil ze het niet vertellen
Dirkquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee....het is stoer....robuust...heel D.
logisch tochquote:
je liegtquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Boos worden, negeren, bedreigen, het helpt allemaal niet. Zelfs mij wil ze het niet vertellen
Dat was/is zijn andere Fok-ik, maar niet zijn echte naamquote:
Martijn niet. Dit weekend kampioen worden of anders misschien de bekerquote:
je heet chipmunkquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Niemand weet, niemand weet, dat ik Drose heet
Had vandaag wel in het thema gepast ... (naar RTL rock regels)quote:
dan weet je niks van voetbal inderdaadquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Martijn niet. Dit weekend kampioen worden of anders misschien de beker![]()
!
Gewoon dreigen zijn auto te mollen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo. Ik werd geroepen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:43 schreef ranja het volgende:
[..]
dan weet je niks van voetbal inderdaad
It's all the same:quote:
nee, Badboyz was geen toneelstukje zeker?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet. Ze zong slecht en was een toneelstukje aan het doen.
I'm on the jazzquote:
Dat zeg ik toch nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
nee, Badboyz was geen toneelstukje zeker?
met Serious Request betaald veranderd van D.Rose naar D. Daarna D.Rose weer geregistreerdquote:
ze is inmiddels toch ook al best oud, of niet?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Annie Schilder ziet er echt slecht uit zeg. Wat een oude kop.
nou vertelquote:
Erg slecht geïmiteerd door Irene inderdaad.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Ahaaquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
met Serious Request betaald veranderd van D.Rose naar D. Daarna D.Rose weer geregistreerd.
Jááá! Ik dacht even dat het was voor de show...but it was realquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Zit je mijn notes te lezen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
met Serious Request betaald veranderd van D.Rose naar D. Daarna D.Rose weer geregistreerd.
Wie?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik ben er nog steeds niet aan gewendquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee is niet aan mijquote:
Dat was toch echt haar of niet dan? Ik heb het geluid niet aan.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Erg slecht geïmiteerd door Irene inderdaad.
51quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:46 schreef gomi het volgende:
[..]
ze is inmiddels toch ook al best oud, of niet?
Nee, dat soort dingen weet ik gewoonquote:
Heb jij een jarige Job morgen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:44 schreef Kally het volgende:
Jeezzzzzzzz hang even wat slingers op en meteen 3 pagina's verder
Ja, het was ons Annie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch echt haar of niet dan? Ik heb het geluid niet aan.
Ik ook, maar de naam die ik wil is al bezetquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil me naam ook veranderen kan dat?
Tegen de juiste bedragen wel...quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
ik wil me naam ook veranderen kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |