Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:33 schreef Muck het volgende:
op de tieten na, heb ik ook interesse in jouw dingen
Bedoel je daarmee dat je zijn tieten niet wilquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:33 schreef Muck het volgende:
op de tieten na, heb ik ook interesse in jouw dingen
kloptquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat je zijn tieten niet wil
Niet tegelijkquote:
Nee, dat dan weer nietquote:
Mja, dat kanquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet
alhoewel, ik kan de auto nemen om whisky te vervoeren!
Dan ga ik wel slapenquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 091 goldfinger1963
02. 090 Ladylike
03. 044 Muck
04. 036 Darkwolf
05. 034 Symphonic
06. 032 Klonk
07. 032 MPG
08. 017 marcb1974
09. 016 wel.o.k
10. 016 friemelaar
11. 015 --Tweety--
12. 012 skitzin
13. 009 john-frusciante
14. 006 Dr_Flash
15. 004 DaMart
16. 004 Knuffelzacht
17. 002 OA
18. 002 Giertje
quote:Top 100 van donderdag 22 april 2010
07. 182 goldfinger1963
10. 147 Ladylike
21. 111 suikertaartje
57. 076 Symphonic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog steeds storingen oplossen van de stroom uitval van gisteren
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 23 april 2010 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
thank god it's fryday
wokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu nog steeds storingen oplossen van de stroom uitval van gisterenfriemelquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
het beloofd iig een mooie dag te gaan wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:01 schreef friemelaar het volgende:
Gelukkig is het goed weer !
Dadelijk naar de Boulevard in vlissingen
DMquote:
veel plezier friemelquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:26 schreef friemelaar het volgende:
DM![]()
Ik ga alvast rustig aan die kant op....
Laterssss
dmquote:
ik moest vanochtend KRABBENquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het beloofd iig een mooie dag te gaan worden![]()
[..]
DM
skitquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:35 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik had de zon recht in mn gezicht
Moguh
geen last van gehadquote:
dat ook nog ja, kom je de mistbank uit schijnt de zon vol in de binnen en de buiten spiegelquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:35 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik had de zon recht in mn gezicht
Moguh
LLquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is volgens mij wel een hele grote vlaai![]()
LL is nou nog bezig met hem te snijden
MPGquote:
MPG'erquote:
Whehe, waar herken ik dat nou vanquote:
rijstevlaaiquote:
Hell yeah!quote:
quote:Is dat het?
Bij deze tracht ik je eerste grap te toppen:
"Ja, alleen al dat stro tussen je reet de volgende ochtend he?"
DWquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:35 schreef Darkwolf het volgende:
Mogge allemaal.
Vandaag is een hele fijne dag met een geweldig vooruitzicht.
Ben lekker uitgeslapen. Vrolijk door het weer. En heb er zin in!
Dat ik nog een dagje moet zitten op kantoor boeit mij zelfs niet en ga dan ook minimaal naar de klok zitten turen.
Because time flies when you're having fun, toch?
Nu is dat best een kunst, maar ga het toch proberen om zo snel mogelijk door deze dag heen te komen!
Prima! Euh... maar... want... hoezo?quote:
die had ik idd gemistquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:37 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Hell yeah!
En oh... volgens mij was je er gister niet meer toen ik je grap ging toppen:
[..]
Liefquote:
DWquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:35 schreef Darkwolf het volgende:
Mogge allemaal.
Vandaag is een hele fijne dag met een geweldig vooruitzicht.
Ben lekker uitgeslapen. Vrolijk door het weer. En heb er zin in!
Dat ik nog een dagje moet zitten op kantoor boeit mij zelfs niet en ga dan ook minimaal naar de klok zitten turen.
Because time flies when you're having fun, toch?
Nu is dat best een kunst, maar ga het toch proberen om zo snel mogelijk door deze dag heen te komen!
Maar ik zit nu in HIAquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
ik ben onderweg naar Rotterdam
Ll, ik heb geen piemel, maar mag ik ook een stukje vlaai?
Nu in ieder geval weer welquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:17 schreef MPG het volgende:
Ik zou toch zweren dat de TT net nog hoofdletters had?
Whehequote:
Ik wou net zeggen, zó veel heb ik gisteren nou ook weer niet gezopenquote:
muck is de boosdoener:quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, zó veel heb ik gisteren nou ook weer niet gezopen.
Geen flauw idee waarom ze KSC in ksc heeft veranderdquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:14 door Muck:
Topictitel: "[KSC #1783] Zonder vrouwendingen (maar wel met vrouwen)" -> "[ksc #1783] zonder vrouwendingen (maar wel met vrouwen)"
Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:17 door BrandX:
Topictitel: "[ksc #1783] zonder vrouwendingen (maar wel met vrouwen)" -> "[KSC #1783] zonder vrouwendingen (maar wel met vrouwen)"
en Zonder in zonderquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
muck is de boosdoener:
[..]
Geen flauw idee waarom ze KSC in ksc heeft veranderd
tuurlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 09:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Lief
ik ben onderweg naar Rotterdam
Ll, ik heb geen piemel, maar mag ik ook een stukje vlaai?
Hoorn ernaast leggenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tuurlijk
potver... die telefoon blijft maar gaan
wheheh tja, wat willen ze eigenlijk doen he? me eruit gooien?quote:
Preciesquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wheheh tja, wat willen ze eigenlijk doen he? me eruit gooien?
ik denk dat ze op haar mobiel zat, dan heeft ze wel eens dat in ene een TT veranderd, iets met instellingen die blijven hangen enzo. Die foon van haar doet rare shizzle soms!quote:
Hey je bent weer hier.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
wheheh tja, wat willen ze eigenlijk doen he? me eruit gooien?
al bijna een week schatquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey je bent weer hier.![]()
Leg die hoorn ernaast, ze kunnen je idd niet twee keer ontslaan.
gierquote:
howcome?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Giertje het volgende:
zoo heb mijn eerste nacht in mijn flatje gehad en wat heb ik kut geslapen
Jaaaaaquote:
kon mijn draai gewoon niet vinden werd vaak wakker enzoquote:
afscheidsfeestje bij jou op werkquote:
nog wennen dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
kon mijn draai gewoon niet vinden werd vaak wakker enzo
nee gewoon om half 5: Tot ziensquote:
mja denk het komt vanzelf welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog wennen dus
[..]
nee gewoon om half 5: Tot ziens
denk het ook welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja denk het komt vanzelf wel
hoelang heb je nou daar gewerkt?
oow okee netjesquote:
Ja zo vaak kom ik nu ook weer niet controleren wat hier gebeurt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
al bijna een week schat
heb ontslag genomen
lekker hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
ik heb na zaterdag (bij GF nog werken) 5 dagen vrij
en dan voortaan weekenden van 3 dagen
http://us.mcafee.com/root/fix.html ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
stervende hoere poep McAfee![]()
Ben er anderhalve dag mee bezig geweest nu en ik krijg het gewoon niet opgelost. Ik krijg niet eens McAfee verwijderd voor een complete reinstall. Ik kom niet eens de console in. En pa z'n bedrijf hangt er vanaf en er MOET dus een oplossing komen. En die MOET, u raadt het al, van mij komen.
wat een sukkelquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk...
geweldig jurkje aan, je haar zit goed, fuck-me-heels en de perfecte rode lippenstift...
nog een kwartiertje en je bent op de plaats van bestemming en dan...
dan zwaait een of andere klapjosti in de trein zijn tas tegen je achterhoofd waardoor je koffie in je decollete verdwijnt![]()
/mad
schoppen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk...
geweldig jurkje aan, je haar zit goed, fuck-me-heels en de perfecte rode lippenstift...
nog een kwartiertje en je bent op de plaats van bestemming en dan...
dan zwaait een of andere klapjosti in de trein zijn tas tegen je achterhoofd waardoor je koffie in je decollete verdwijnt![]()
/mad
quote:
je hebt vandaag toch geen pauze ?quote:
En dat kost me de rest van m'n vrijdag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef skitzin het volgende:
[..]
http://us.mcafee.com/root/fix.html ?
zeker welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt vandaag toch geen pauze ?
dat is net een abrikoosquote:
wie blijft er dan bij de telefoonquote:
Vind je dat echt lekker?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef skitzin het volgende:
Ik ga lekker met de lunch
Kapsalon halen
frans...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie blijft er dan bij de telefoon
dat is toch nog een beetje een appelquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
om half 11 geen appeltje gehad![]()
wel een appelkoek
Komt ook in de buurt, toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
om half 11 geen appeltje gehad![]()
wel een appelkoek
Welnee, het is een appelquote:
Je haar is te langquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef skitzin het volgende:
Ik ga lekker met de lunch
Kapsalon halen
is er nou al een nieuwe aangenomen ?quote:
is mijn idee ook, en ik ben dus extra gezond bezig geweest want ik heb 3 appelkoeken gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt ook in de buurt, toch?
[..]
Welnee, het is een appel.
[..]
Je haar is te lang
whehehequote:
nee , dan had ik het wel gemeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is er nou al een nieuwe aangenomen ?
goed ideequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Darkwolf het volgende:
Schande dat ik nog geen peukje buiten heb gedaan. Alles is stralend blauw hier!
quote:
eet ze die met schil en al op of moet je ze eerst pellen ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij is leip van mandarijntjes
ze moeten wel gepeld worden. Een schil opeten gaat niet goedkomen ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eet ze die met schil en al op of moet je ze eerst pellen ?
ok ik vroeg met het al af.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze moeten wel gepeld worden. Een schil opeten gaat niet goedkomen ben ik bang voor.
En slokdarmverstopping wil je cht niet..
Dus nu zit jij daar met een grote schaal broodjes. Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
ah, ik bestel broodjes....
wil ik ze brengen naar de vergaderruimte.. belt een collega, ze moeten naar DSM in Geleen
handig dat ik dat ook weet
je mag best zitten hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus nu zit jij daar met een grote schaal broodjes. Ik zie het probleem niet...
* MPG in trein naar Maastricht stapt
gezelligquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus nu zit jij daar met een grote schaal broodjes. Ik zie het probleem niet...
* MPG in trein naar Maastricht stapt
ik dacht dat het over je usericoontje gingquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef Darkwolf het volgende:
Ben als zo hypah hypah en dan gaan we suikerklontjes suggereren? Ja jongens! Goed idee. Top!
wat zit erop de broodjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
ah, ik bestel broodjes....
wil ik ze brengen naar de vergaderruimte.. belt een collega, ze moeten naar DSM in Geleen
handig dat ik dat ook weet
vanalles...quote:
doe mij maar een met kaas en een met hamquote:
doe mij dan er maar 1 met kaasquote:
zou wel tijd wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef wel.o.k het volgende:
zo, hehe.
ik hoop dat ik nu iets meer tijd heb om te fokken
fles, mijn oplossing die voor mij werkte (half uurtje gekost)quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
stervende hoere poep McAfee![]()
Ben er anderhalve dag mee bezig geweest nu en ik krijg het gewoon niet opgelost. Ik krijg niet eens McAfee verwijderd voor een complete reinstall. Ik kom niet eens de console in. En pa z'n bedrijf hangt er vanaf en er MOET dus een oplossing komen. En die MOET, u raadt het al, van mij komen.
ja sorry hoor.quote:
op alle broodjes zit boterquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe mij dan er maar 1 met kaas![]()
zonder boter
whehehequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja sorry hoor.
gisteren tijdens de stroom storing brand gehad![]()
in de NSA (NoodStroom Agregaat)![]()
dus alles is uit geweest
dan hoef ik er geenquote:
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
gebeurt wel vaker met die dingen![]()
ze vergeten ze vaak schoon te houden en dan gaat de stof voor een fikkie zorgen
dat wordt lachenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.
en zaterdag gaat het energie bedrijf de oorzaak van de storing verhelpen terwijl wij geen noodstroom meer hebben............
je kan toch niks doen als er geen stroom isquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb geen dienst en geen bereik thuis
dan ben je in ieder geval voorbereid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.
en zaterdag gaat het energie bedrijf de oorzaak van de storing verhelpen terwijl wij geen noodstroom meer hebben............
er viel niets af te kijken voor hem naturlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe de clubkat kwam net naar binnen wandelen
kwam even rondkijken en liep daarna weer naar buiten
quote:
mosterd na de maaltijd...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:52 schreef Ladylike het volgende:
Later GFnu ik weg ga, komen de complimentjes
maar ik hoef hier niet meer terug te komen maandagquote:
truequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mosterd na de maaltijd...
nou ja, beter dat dan een trap na...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar ik hoef hier niet meer terug te komen maandag
die 2,5 waren ook voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, ik fok erg weinig thuisquote:
Is die nieuwe baas van jou dan zo'n slavendrijver dat je daar helemaal niet meer kan FOK!ken?quote:
o ja, en dan zo een figuur die zelf wel de hele dag op fok zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Is die nieuwe baas van jou dan zo'n slavendrijver dat je daar helemaal niet meer kan FOK!ken?
nee daar zorgen de klanten voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Is die nieuwe baas van jou dan zo'n slavendrijver dat je daar helemaal niet meer kan FOK!ken?
ja man, volgens mij zit ie op fokquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, en dan zo een figuur die zelf wel de hele dag op fok zeker![]()
dat zijn de ergste
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, en dan zo een figuur die zelf wel de hele dag op fok zeker![]()
dat zijn de ergste
Maar dinsdag ben je er toch wel weer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
laters klonkquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:36 schreef Klonk het volgende:
zo, fietsen deel 2, nog wat boodschapjes doen en Klonkette van het station ophalen
Da's niet zo mooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
gaat nic net door d'r de rug
idd ze moet vanavond nog de hele avond achter de bar staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi
LL: of je wat eerder kan beginnen vandaag
fijn weekend Symquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo een puntje aan breien hier.
Tijd om naar huis te gaan
marcquote:
fijn weekend wolfquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:59 schreef Darkwolf het volgende:
Zo. Even kijken waar en hoe ik naar toe moet en dan ga ik mijn bak ook afsluiten mensjes!
jij ook OAquote:
De pleepotten moeten nog geboendquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi
LL: of je wat eerder kan beginnen vandaag
Dat ze bij jou nou net riolering hebben is al heel wat. Het spoor komt daar vanzelf over een jaar of zestigquote:
zo vlug zal dat toch niet zijnquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ze bij jou nou net riolering hebben is al heel wat. Het spoor komt daar vanzelf over een jaar of zestig
Ik hoef er mijn geld nietmee te verdienenquote:
ik hier gelukkig ook nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoef er mijn geld nietmee te verdienen
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-04-2010
![]()
01. 042 goldfinger1963
02. 028 Ladylike
03. 022 MPG
04. 018 Muck
05. 017 wel.o.k
06. 014 Symphonic
07. 012 Darkwolf
08. 011 Klonk
09. 011 skitzin
10. 010 Dr_Flash
11. 009 Giertje
12. 008 marcb1974
13. 007 OA
14. 004 Bengeltje
15. 003 friemelaar
16. 003 BrandX
17. 001 DaMart
18. 001 Aarti
quote:Top 100 van vrijdag 23 april 2010
04. 253 Pheno
15. 162 Symphonic
32. 122 Giertje
37. 116 goldfinger1963
* OA zet aluhoedje opquote:
je seinsleutel is defect.quote:Op vrijdag 23 april 2010 23:55 schreef marcb1974 het volgende:
- - - . . - . - . . . - - - - . - - . . . |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:33 schreef friemelaar het volgende:
--. ..-.
f,,,-,lSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
whut?quote:
Hayquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:49 schreef friemelaar het volgende:
Hey Fhaatje![]()
alles goed daar ?
Ga je ook van 't mooie weer genieten ?
Fhaquote:
Symquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Wordt weer een paardenweekend
Tot ooit
quote:
marcquote:
Aiiii,quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
Ik was even met de kat aan het spelen, besluit meneer even zijn tanden in de binnenkant van mijn onderarm te zetten... Au
nee, muck heeft nu alle hoeken gezienquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aiiii,
Heeft ie nu alle hoeken van de kamer gezien?
Nee, we zitten buiten en die lummel schrok zo van mijn 'au kut!'dat ie bij de buren zitquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Aiiii,
Heeft ie nu alle hoeken van de kamer gezien?
hij had toch in je ARM gebetenquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, we zitten buiten en die lummel schrok zo van mijn 'au kut!'dat ie bij de buren zit
DMTAquote:
Liefdesbeetquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:02 schreef Muck het volgende:
Ik was even met de kat aan het spelen, besluit meneer even zijn tanden in de binnenkant van mijn onderarm te zetten... Au
quote:
Coolquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb hier een waakkat![]()
LL d'r kat loopt met me mee als ik mijn rondje over de parking doe s'avonds
Nee, die hing net in mijn armquote:
nee heb echt lomp veel gezopen maar ik heb geen last van een katerquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:33 schreef friemelaar het volgende:
Gier![]()
Je hebt jezelf ingehouden gisteren avond
Mag niet onder werktijdquote:
in de winkel nietquote:
geloof ik graagquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:47 schreef Fha het volgende:
[..]
in de winkel nietMaar terras tegenover is stamp vol
Vanavond lekker slapen vind ik verrassend genoegquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geloof ik graag![]()
het is prima terras weer![]()
onze verrassing voor vanavond past echt bij dit weer
Onbeperkt zweterige sex?quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geloof ik graag![]()
het is prima terras weer![]()
onze verrassing voor vanavond past echt bij dit weer
nope we geven iedereen een wegwerp BBQ mee.quote:
En dan gaan rellen op de parkeerplaatsquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope we geven iedereen een wegwerp BBQ mee.
niet op mijn parkeerplaatsquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:08 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan gaan rellen op de parkeerplaats
Of is dat de bedoeling niet?
Waakpoezum lost het wel opquote:
whehehequote:
Kattenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
we hebben net een mooi hok voor hem gemaakt![]()
en nou is ie eronder gaan liggen
Ja wat had je dan verwachtquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe![]()
we hebben net een mooi hok voor hem gemaakt![]()
en nou is ie eronder gaan liggen
Daar durf ik niet eens aan te beginnenquote:
Zou ik ook zeggenquote:
hebben ze geen rozemarijnquote:
tweetyquote:
Je bent dus gewoon nog niet nuchterquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee heb echt lomp veel gezopen maar ik heb geen last van een kater
Nijnsquote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon nog niet nuchter.
[..]
Nijns.
Heb je ook bier?
Nou, met dit weertje....quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
aangezien MPG de Hoegaarden al heeft neem ik de Warsteinerquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
oeh Guinnessquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga aan de Guinness
Dat vind ik zooooo lekker
Die heb ik niet in huisquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga aan de Guinness
Dat vind ik zooooo lekker
Teken dat je hiervoor wat meer had mogen doenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:21 schreef -Maggie- het volgende:
Zooo, vandaag begonnen met Wii Fit Plus... Ik voel mijn spieren behoorlijk!
Klopt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Teken dat je hiervoor wat meer had mogen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |