vanalles...quote:
doe mij maar een met kaas en een met hamquote:
doe mij dan er maar 1 met kaasquote:
zou wel tijd wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef wel.o.k het volgende:
zo, hehe.
ik hoop dat ik nu iets meer tijd heb om te fokken
fles, mijn oplossing die voor mij werkte (half uurtje gekost)quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
stervende hoere poep McAfee![]()
Ben er anderhalve dag mee bezig geweest nu en ik krijg het gewoon niet opgelost. Ik krijg niet eens McAfee verwijderd voor een complete reinstall. Ik kom niet eens de console in. En pa z'n bedrijf hangt er vanaf en er MOET dus een oplossing komen. En die MOET, u raadt het al, van mij komen.
ja sorry hoor.quote:
op alle broodjes zit boterquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe mij dan er maar 1 met kaas![]()
zonder boter
whehehequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja sorry hoor.
gisteren tijdens de stroom storing brand gehad![]()
in de NSA (NoodStroom Agregaat)![]()
dus alles is uit geweest
dan hoef ik er geenquote:
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
gebeurt wel vaker met die dingen![]()
ze vergeten ze vaak schoon te houden en dan gaat de stof voor een fikkie zorgen
dat wordt lachenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.
en zaterdag gaat het energie bedrijf de oorzaak van de storing verhelpen terwijl wij geen noodstroom meer hebben............
je kan toch niks doen als er geen stroom isquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb geen dienst en geen bereik thuis
dan ben je in ieder geval voorbereid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.
en zaterdag gaat het energie bedrijf de oorzaak van de storing verhelpen terwijl wij geen noodstroom meer hebben............
er viel niets af te kijken voor hem naturlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe de clubkat kwam net naar binnen wandelen
kwam even rondkijken en liep daarna weer naar buiten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |