kon mijn draai gewoon niet vinden werd vaak wakker enzoquote:
afscheidsfeestje bij jou op werkquote:
nog wennen dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
kon mijn draai gewoon niet vinden werd vaak wakker enzo
nee gewoon om half 5: Tot ziensquote:
mja denk het komt vanzelf welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog wennen dus
[..]
nee gewoon om half 5: Tot ziens
denk het ook welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja denk het komt vanzelf wel
hoelang heb je nou daar gewerkt?
oow okee netjesquote:
Ja zo vaak kom ik nu ook weer niet controleren wat hier gebeurt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
al bijna een week schat
heb ontslag genomen
lekker hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
ik heb na zaterdag (bij GF nog werken) 5 dagen vrij
en dan voortaan weekenden van 3 dagen
http://us.mcafee.com/root/fix.html ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
stervende hoere poep McAfee![]()
Ben er anderhalve dag mee bezig geweest nu en ik krijg het gewoon niet opgelost. Ik krijg niet eens McAfee verwijderd voor een complete reinstall. Ik kom niet eens de console in. En pa z'n bedrijf hangt er vanaf en er MOET dus een oplossing komen. En die MOET, u raadt het al, van mij komen.
wat een sukkelquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk...
geweldig jurkje aan, je haar zit goed, fuck-me-heels en de perfecte rode lippenstift...
nog een kwartiertje en je bent op de plaats van bestemming en dan...
dan zwaait een of andere klapjosti in de trein zijn tas tegen je achterhoofd waardoor je koffie in je decollete verdwijnt![]()
/mad
schoppen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk...
geweldig jurkje aan, je haar zit goed, fuck-me-heels en de perfecte rode lippenstift...
nog een kwartiertje en je bent op de plaats van bestemming en dan...
dan zwaait een of andere klapjosti in de trein zijn tas tegen je achterhoofd waardoor je koffie in je decollete verdwijnt![]()
/mad
quote:
je hebt vandaag toch geen pauze ?quote:
En dat kost me de rest van m'n vrijdag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef skitzin het volgende:
[..]
http://us.mcafee.com/root/fix.html ?
zeker welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt vandaag toch geen pauze ?
dat is net een abrikoosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |