kon mijn draai gewoon niet vinden werd vaak wakker enzoquote:
afscheidsfeestje bij jou op werkquote:
nog wennen dusquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
kon mijn draai gewoon niet vinden werd vaak wakker enzo
nee gewoon om half 5: Tot ziensquote:
mja denk het komt vanzelf welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog wennen dus
[..]
nee gewoon om half 5: Tot ziens
denk het ook welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja denk het komt vanzelf wel
hoelang heb je nou daar gewerkt?
oow okee netjesquote:
Ja zo vaak kom ik nu ook weer niet controleren wat hier gebeurt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Ladylike het volgende:
al bijna een week schat
heb ontslag genomen
lekker hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:12 schreef Ladylike het volgende:
ik heb na zaterdag (bij GF nog werken) 5 dagen vrij
en dan voortaan weekenden van 3 dagen
http://us.mcafee.com/root/fix.html ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
stervende hoere poep McAfee![]()
Ben er anderhalve dag mee bezig geweest nu en ik krijg het gewoon niet opgelost. Ik krijg niet eens McAfee verwijderd voor een complete reinstall. Ik kom niet eens de console in. En pa z'n bedrijf hangt er vanaf en er MOET dus een oplossing komen. En die MOET, u raadt het al, van mij komen.
wat een sukkelquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk...
geweldig jurkje aan, je haar zit goed, fuck-me-heels en de perfecte rode lippenstift...
nog een kwartiertje en je bent op de plaats van bestemming en dan...
dan zwaait een of andere klapjosti in de trein zijn tas tegen je achterhoofd waardoor je koffie in je decollete verdwijnt![]()
/mad
schoppen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:24 schreef Muck het volgende:
Tuurlijk...
geweldig jurkje aan, je haar zit goed, fuck-me-heels en de perfecte rode lippenstift...
nog een kwartiertje en je bent op de plaats van bestemming en dan...
dan zwaait een of andere klapjosti in de trein zijn tas tegen je achterhoofd waardoor je koffie in je decollete verdwijnt![]()
/mad
quote:
je hebt vandaag toch geen pauze ?quote:
En dat kost me de rest van m'n vrijdag waarschijnlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:28 schreef skitzin het volgende:
[..]
http://us.mcafee.com/root/fix.html ?
zeker welquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt vandaag toch geen pauze ?
dat is net een abrikoosquote:
wie blijft er dan bij de telefoonquote:
Vind je dat echt lekker?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef skitzin het volgende:
Ik ga lekker met de lunch
Kapsalon halen
frans...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie blijft er dan bij de telefoon
dat is toch nog een beetje een appelquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
om half 11 geen appeltje gehad![]()
wel een appelkoek
Komt ook in de buurt, toch?quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
om half 11 geen appeltje gehad![]()
wel een appelkoek
Welnee, het is een appelquote:
Je haar is te langquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:53 schreef skitzin het volgende:
Ik ga lekker met de lunch
Kapsalon halen
is er nou al een nieuwe aangenomen ?quote:
is mijn idee ook, en ik ben dus extra gezond bezig geweest want ik heb 3 appelkoeken gehadquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Komt ook in de buurt, toch?
[..]
Welnee, het is een appel.
[..]
Je haar is te lang
whehehequote:
nee , dan had ik het wel gemeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is er nou al een nieuwe aangenomen ?
goed ideequote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef Darkwolf het volgende:
Schande dat ik nog geen peukje buiten heb gedaan. Alles is stralend blauw hier!
quote:
eet ze die met schil en al op of moet je ze eerst pellen ?quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die van mij is leip van mandarijntjes
ze moeten wel gepeld worden. Een schil opeten gaat niet goedkomen ben ik bang voor.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
eet ze die met schil en al op of moet je ze eerst pellen ?
ok ik vroeg met het al af.quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze moeten wel gepeld worden. Een schil opeten gaat niet goedkomen ben ik bang voor.
En slokdarmverstopping wil je cht niet..
Dus nu zit jij daar met een grote schaal broodjes. Ik zie het probleem nietquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
ah, ik bestel broodjes....
wil ik ze brengen naar de vergaderruimte.. belt een collega, ze moeten naar DSM in Geleen
handig dat ik dat ook weet
je mag best zitten hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus nu zit jij daar met een grote schaal broodjes. Ik zie het probleem niet...
* MPG in trein naar Maastricht stapt
gezelligquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus nu zit jij daar met een grote schaal broodjes. Ik zie het probleem niet...
* MPG in trein naar Maastricht stapt
ik dacht dat het over je usericoontje gingquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:21 schreef Darkwolf het volgende:
Ben als zo hypah hypah en dan gaan we suikerklontjes suggereren? Ja jongens! Goed idee. Top!
wat zit erop de broodjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:16 schreef Ladylike het volgende:
ah, ik bestel broodjes....
wil ik ze brengen naar de vergaderruimte.. belt een collega, ze moeten naar DSM in Geleen
handig dat ik dat ook weet
vanalles...quote:
doe mij maar een met kaas en een met hamquote:
doe mij dan er maar 1 met kaasquote:
zou wel tijd wordenquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:47 schreef wel.o.k het volgende:
zo, hehe.
ik hoop dat ik nu iets meer tijd heb om te fokken
fles, mijn oplossing die voor mij werkte (half uurtje gekost)quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
stervende hoere poep McAfee![]()
Ben er anderhalve dag mee bezig geweest nu en ik krijg het gewoon niet opgelost. Ik krijg niet eens McAfee verwijderd voor een complete reinstall. Ik kom niet eens de console in. En pa z'n bedrijf hangt er vanaf en er MOET dus een oplossing komen. En die MOET, u raadt het al, van mij komen.
ja sorry hoor.quote:
op alle broodjes zit boterquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe mij dan er maar 1 met kaas![]()
zonder boter
whehehequote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja sorry hoor.
gisteren tijdens de stroom storing brand gehad![]()
in de NSA (NoodStroom Agregaat)![]()
dus alles is uit geweest
dan hoef ik er geenquote:
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
gebeurt wel vaker met die dingen![]()
ze vergeten ze vaak schoon te houden en dan gaat de stof voor een fikkie zorgen
dat wordt lachenquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.
en zaterdag gaat het energie bedrijf de oorzaak van de storing verhelpen terwijl wij geen noodstroom meer hebben............
je kan toch niks doen als er geen stroom isquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en ik heb geen dienst en geen bereik thuis
dan ben je in ieder geval voorbereid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
inderdaad, hij heeft het 20 minuten gedaan en toen was genoeg opgewarmd om vlam te vatten.
en zaterdag gaat het energie bedrijf de oorzaak van de storing verhelpen terwijl wij geen noodstroom meer hebben............
er viel niets af te kijken voor hem naturlijkquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
whehehe de clubkat kwam net naar binnen wandelen
kwam even rondkijken en liep daarna weer naar buiten
quote:
mosterd na de maaltijd...quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:52 schreef Ladylike het volgende:
Later GFnu ik weg ga, komen de complimentjes
maar ik hoef hier niet meer terug te komen maandagquote:
truequote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mosterd na de maaltijd...
nou ja, beter dat dan een trap na...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
maar ik hoef hier niet meer terug te komen maandag
die 2,5 waren ook voor jou bedoeldquote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen idee, ik fok erg weinig thuisquote:
Is die nieuwe baas van jou dan zo'n slavendrijver dat je daar helemaal niet meer kan FOK!ken?quote:
o ja, en dan zo een figuur die zelf wel de hele dag op fok zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Is die nieuwe baas van jou dan zo'n slavendrijver dat je daar helemaal niet meer kan FOK!ken?
nee daar zorgen de klanten voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Is die nieuwe baas van jou dan zo'n slavendrijver dat je daar helemaal niet meer kan FOK!ken?
ja man, volgens mij zit ie op fokquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, en dan zo een figuur die zelf wel de hele dag op fok zeker![]()
dat zijn de ergste
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, en dan zo een figuur die zelf wel de hele dag op fok zeker![]()
dat zijn de ergste
Maar dinsdag ben je er toch wel weer?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Ladylike het volgende:
laters klonkquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:36 schreef Klonk het volgende:
zo, fietsen deel 2, nog wat boodschapjes doen en Klonkette van het station ophalen
Da's niet zo mooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
kutzooi![]()
gaat nic net door d'r de rug
idd ze moet vanavond nog de hele avond achter de bar staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Da's niet zo mooi
LL: of je wat eerder kan beginnen vandaag
fijn weekend Symquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo een puntje aan breien hier.
Tijd om naar huis te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |