iedereen is verbitterdquote:Op maandag 7 juni 2010 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben gewoon verbitterd dat ie weggaat, snap dat dan.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:25 schreef Klonk het volgende:
ben jij trouwens niet zo langzamerhand de langstzittende mod op 1 forum ?
Bio wil graag even de reactie van Danny afwachtenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:13 schreef PiRANiA het volgende:
Banmeldtopic in je MyAT gooien + mijn 50000e post
Feitelijk doe je hetzelfde als met de knop, alleen zonder knop. Lijkt mij niet echt een probleem toch?
Ook goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Bio wil graag even de reactie van Danny afwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Oefening voor Symphonic.
Waarom moest die dicht
Onze nieuwe GC mod voldeed volledig aan de verwachtingen en de vraag van TS, door een slotje te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hopen dat je vraag op deze wijze afdoende beantwoord is.
met vriendelijke groet namens de GC-mods,
BXlolwut
maak je geen zorgen, Sym is een die hard en heeft de afgelopen maanden ook nog eens V&A gemodquote:Op maandag 7 juni 2010 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
Dat jij kan modden weet ik wel. Symphonic daarentegen
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:26 schreef Ascendancy het volgende:
Oefening voor Symphonic.
Waarom moest die dicht
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bovendien kreeg ik in dat topic plotseling tetten toebedeeld, en dat helpt enorm bij het vinden van de knopjes
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatie
Bovendien kreeg ik in dat topic plotseling tetten toebedeeld, en dat helpt enorm bij het vinden van de knopjes
Je bent aangenomenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben zo gewend om een slotje op een topic te zetten als daar om gevraagd wordt. Noem het maar beroepsdeformatie
[..]
[..]
Ik loop te lang rond als ik door een losse opmerking zoiets kan terugredenerenquote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik kan heeel snel deleten
Maar je was wel heel scherp
de TT is weer als nieuwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:29 schreef JJH het volgende:
FOK!STOK door Nederland #108 Herxen (JJH) en Nijnja in de TT ;)
Stokkie ligt in Herxen.
Donequote:Op woensdag 9 juni 2010 07:57 schreef Viking84 het volgende:
Hoi
kleine schoolbordjes / whiteboards; waar te koop?
Mag hier een slotje op?
Thanks, het nodige weggehaald idd.quote:Op woensdag 9 juni 2010 08:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik leer het nederlands
Haske leuk topic waarin TS het nederlands als zesde taal heeft geleerd maar natuurlijk moeten er weer een paar zeikerdjes zijn.
nog maar sinds maandag, dus nog vers van de persquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh valt me nu pas op dat er een nieuwe Mod is haha
Oke, ik had begrepen dat we er een bericht over zouden krijgen. Vandaarquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:07 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog maar sinds maandag, dus nog vers van de pers.
Die is ook allang geweestquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die kangoeroe Weer een topic over die Dino....
[..]
Oke, ik had begrepen dat we er een bericht over zouden krijgen. Vandaar
Jupsz, ik had er een gestuurd en nee niks ontvangen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die is ook allang geweestzie hier:
Een bekende nieuwe op GC en Symphonic en Klonk bedankt!!!
En als een solli hebt gestuurd, heb je als het goed is op 7-6 een mail gehad van Biogarde.
En ik kijk even naar dat kangeroetopic
Dan zal ik Bio even vragen waar hij het heengestuurd heeft. Ik stuur je wel een PM naar welk email adres hij het heeft gestuurdquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Jupsz, ik had er een gestuurd en nee niks ontvangen.
Ja leuk he een dino die voor kangoeroe wordt aangezien
ik had hem al geslotenquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:18 schreef MadMaster het volgende:
Van mij mag aan dit gekankerwel een eind worden gemaakt: Aanval op WK :P
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Weer iemand die een nieuw topic over Joran van der Sloot opent. Volgens mij is die Joran gewoon een pechvogel.
Mag deze dicht? Er loopt al een 33-delig topic in NWS.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 16:00 schreef Piles het volgende:
Ervaringen DVB-T USB TV sticks
mag zo onderhand wel schopje DIG
zou heel goed mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:22 schreef j95 het volgende:
Wat een ongelooflijke hunk...
Is dit misschien wat voor Babes en Hunks?
Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:25 schreef Symphonic het volgende:
In het verleden gingen dergelijke topics ook gewoon op slot, net als deze.
En slotjesmachine? Echt niet. Topics die opgelost zjin en evrvolgens nergens meer over gaan kunnen gewoon op slot,
Da's logischquote:spam gaat op slot, en dagboektopics met een enkele regel als OP ook.
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.quote:En als je mijn postgeschiedenis ziet, zie je dat ik overal gewoon mee post en juist schappelijk tussen de users sta. Als ik een slotjesmachine zou zijn zou ik nog wel wat topics kunnen bedenken die dicht kunnen.
dat is precies wat ik doequote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.
[..]
Da's logisch.
[..]
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.
Topiques die in een ander forum thuis horen hoeven niet dicht, die geef je gewoon een schop.
Topiques die offtopique gegaan zijn hoeven niet dicht, daar edit je de offtopique reacties weg en geef je een waarschuwing.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 08:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan WGR. Daar hebben ze de policy 'staat het niet in de weg, dan gaat het niet op slot'.
[..]
Da's logisch.
[..]
Je sluit er hoe dan ook teveel. Topiques die 'opgelost' zijn hoeven niet dicht, die zakken vanzelf weg.
Topiques die in een ander forum thuis horen hoeven niet dicht, die geef je gewoon een schop.
Topiques die offtopique gegaan zijn hoeven niet dicht, daar edit je de offtopique reacties weg en geef je een waarschuwing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |