Ik mag jou wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee, dat hou ik liever 'parttime', anders word ik opgeslokt in die (nep)wereld. hoop wel mn geld later te verdienen door muziekproducties, maar dan ook parttime. wil graag 'normaal' blijven doen.
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
CONFRONTERENDE TT.![]()
[..]
Ik mag jou wel.Ik bel je in 2012
OK, wanneer heb je mijn nr nodig dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
CONFRONTERENDE TT.![]()
[..]
schat in 2013quote:Op woensdag 21 april 2010 12:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
OK, wanneer heb je mijn nr nodig dan?
ooh dan ben ik al oudquote:
Spannendquote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh dan ben ik al oud![]()
er rent hier net iemand keihard uit de bespreekkamerga straks vragen wat er aan de hand is...
quote:Op woensdag 21 april 2010 11:59 schreef Stereotomy het volgende:
CONFRONTERENDE TT.![]()
[..]
gelukkig niks aan de hand... hij moest gauw naar zn machine rennen...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Spannend
De persoon die nog in de bespreekkamer zit leeft nog wel?
[..]
Succes met bellen.
En 2012? Dan is iedereen dood toch?
En nog ff in de herhaling:
En ik zoek een noodrecept
Vanavond bezoek, geen tijd (en geld) om wat lekkers te gaan kopen.
In huis:
- 3 eieren
- restje zelfrijzend bakmeel
- melk
- suiker
- vanilliesuiker
- bloem
- margarine
- olie
- papieren cakevormpjes
Ik heb een brakke oven, dus een gewone cake wil niet.
Muffins ed wel.
Iemand een 'kan niet mislukken' recept?
Zandkoekjesquote:Op woensdag 21 april 2010 12:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Spannend
De persoon die nog in de bespreekkamer zit leeft nog wel?
[..]
Succes met bellen.
En 2012? Dan is iedereen dood toch?
En nog ff in de herhaling:
En ik zoek een noodrecept
Vanavond bezoek, geen tijd (en geld) om wat lekkers te gaan kopen.
In huis:
- 3 eieren
- restje zelfrijzend bakmeel
- melk
- suiker
- vanilliesuiker
- bloem
- margarine
- olie
- papieren cakevormpjes
Ik heb een brakke oven, dus een gewone cake wil niet.
Muffins ed wel.
Iemand een 'kan niet mislukken' recept?
JAH ! bellen steer, bellen !quote:
Geen bakpoederquote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef ColdFeet het volgende:
Snickerdoodles!
Heb je geen boter? Ik weet eigenlijk helemaal niets met margarine
Welk gedeelte van 'geen geld' begrijp je nietquote:Op woensdag 21 april 2010 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig niks aan de hand... hij moest gauw naar zn machine rennen...
muffins van Dr Oetker kunnen niet missen
sneeuw? :p wazig weer, hier straalt al de hele dag de zonquote:Op woensdag 21 april 2010 12:28 schreef freecell het volgende:
Hagel? Check! Vanmorgen sneeuwde het hier zelfs even rond 8 uur
Oh, maar dan weet ik nog wel wat leuks! Zandkoekjesdeeg maken, in 2en delen, ene helft vanille, andere helft choco. Dun uitrollen, dan mooi stapelen en in plakjes snijden.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Geen bakpoederen boter is op...
[..]
Welk gedeelte van 'geen geld' begrijp je nietDan kan ik net zo goed een pak roze koeken halen
En geen zandkoekjes....Das alleen leuk met kleuters
Cacao heb ik ook nog, stapels
Hagel? Check! Vanmorgen sneeuwde het hier zelfs even rond 8 uur
bakpapier vouwen tot spuitzak? Stevige broodzak oid nemen en daar punt vanaf knippen?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:29 schreef freecell het volgende:
Spritsen zou kunnenHeb alleen geen spuitzak... Kan het ook anders?
Haha, met vakantie, maar die ideeen werken wel, zo deden wij het in de horeca ook altijdquote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
bakpapier vouwen tot spuitzak? Stevige broodzak oid nemen en daar punt vanaf knippen?
(waar is MacGyver wanneer je hem nodig hebt)
Ja! We hebben een winnaar!quote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh, maar dan weet ik nog wel wat leuks! Zandkoekjesdeeg maken, in 2en delen, ene helft vanille, andere helft choco. Dun uitrollen, dan mooi stapelen en in plakjes snijden.
Streepjeskoekjes
Goede ideeën heb jequote:Op woensdag 21 april 2010 12:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
bakpapier vouwen tot spuitzak? Stevige broodzak oid nemen en daar punt vanaf knippen?
(waar is MacGyver wanneer je hem nodig hebt)
Idd goeie ideeën, ik lees ook wel eens hele simpele twist qua recepten en dan denk ik altijd : waarom kom ik daar nou niet opquote:Op woensdag 21 april 2010 12:36 schreef freecell het volgende:
Goede ideeën heb jeSerieus! Dat soort dingen bedenk ik niet
(daar heb ik jullie voor)
Wij hebben echt geen vrije dagen meer, allebei. Maar in september zijn we een hele maand weg! Is dat wat?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja! We hebben een winnaar!Dank je!
Zou Leander het al leuk vinden? Koekjes maken?Dan mag hij helpen
Wil je trouwens nog naar het noorden voor een weekje in de vakantie?
jaquote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij hebben echt geen vrije dagen meer, allebei. Maar in september zijn we een hele maand weg! Is dat wat?
quote:
winterfrisse wasquote:Op woensdag 21 april 2010 12:46 schreef freecell het volgende:
[..]
ja!!!
Echt? Een maand weg?
Als we een weekje kunnen kapen/huren zou ik heel gelukkig zijn![]()
TARA en ik zeiden al: we moeten (nu het nog kan met kinderen die niet naar school gaan) lekker gebruik maken van voor- en naseizoen!
Wat lekker ook voor jullie, een maandje er tussenuit!
Bluez: hopen dat de spray werkt! En ja, sneeuw
Ik: zet je onderweg (ging naar zn werk en dus toch naar buiten) het wasrek even buiten, de zon schijnt
TARA: jo!
2 minuten later: zal ik hem maar binnen laten? Het sneeuwt
wat? vertel?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh dan ben ik al oud![]()
er rent hier net iemand keihard uit de bespreekkamerga straks vragen wat er aan de hand is...
broekriem dan nog maar even aanhalen dan. en dan de volgende betaalronde lekker feestenquote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat? vertel?
heb gelukkig al weer salaris. wacht alleen nog op mijn declaratie van 1300 euro
Wij lopen deze salarismaand bij elkaar opgeteld alweer 4X600 mis. Reken maar uitquote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
Ja, een heel goed ideequote:
jammer is dat wel maar een vakantie thuis is ook wel leuk. en jullie hebben gelukkig een hele fijne tuinquote:Op woensdag 21 april 2010 12:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, een heel goed ideeZo kan je toch lekker eventjes deruit!
Wij hebben ook al verschillende keren mensen in ons huis gehad als we op vak. zijn. Alleen gaan we dit jaar niet weg vanwege zie boven
Ze hebben tot het einde van deze week. Anders breng ik de rente in rekening. 2% per week.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef cybermans het volgende:
[..]
broekriem dan nog maar even aanhalen dan. en dan de volgende betaalronde lekker feesten
Sneeuw?quote:Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef TAV74 het volgende:
Hier sneeuwde het ook even, we hebben verdomme net gisteren de zomerbanden er weer op laten zetten![]()
![]()
Salaris zal er vrijdag wel zijn, eens even wat bedragen heen en weer pompen dit weekend
quote:
Van boston.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef TAV74 het volgende:
Wat een kleur en lichtcontrast ook zeg. Geweldige foto!
Zeg gekkiequote:
OMG, die eigenschappen die verbonden worden aan het bezitten van een telefoonquote:Op woensdag 21 april 2010 13:30 schreef cybermans het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)-man-met-iphone.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
OMG, die eigenschappen die verbonden worden aan het bezitten van een telefoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef cybermans het volgende:Dat was toch een zwak punt van dat ding, dat de ontvangst niet zo goed is. Dus het is maar zeer de vraag of het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
had ik al verteld, vals alarmquote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat? vertel?
dankjewel. ik ga vnv met haar en mijn oudere zus praten. hopelijk is het een misverstand en anders hoor ik graag wat ik kan doenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
FF, je zusje heeft toch het beste met je over? Misschien durft ze je iets niet te vertellen, of is ze niet helemaal comfortabel met hoe jij dingen aan haar vraagt. Maar dat zegt toch niks over dat je niets voor haar over hebt? Integendeel!
Even lekker uithuilen, en vanavond gewoon even met je zusje praten wat er aan de hand is. Ik weet zeker dat ze je het wel wil zeggen.
Waarom?quote:
in een keer goed dat het om een meisje gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar ik begrijp dat Steer moet bellen en niet durft/wil? Het zal wel weer om een meisje gaan....... Stipje misschien weer????
Geen stipjequote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar ik begrijp dat Steer moet bellen en niet durft/wil? Het zal wel weer om een meisje gaan....... Stipje misschien weer????
Daar is het je zusje voor. Niet te veel van aantrekkenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had ik al verteld, vals alarm![]()
*huilmode* zo, net gewoon aan mn bureau flink veel tranen naar beneden gedwarreld, terwijl mn baas naast me zit.
mn zusje blijkt tegen mn moeder en oudere zus gezegd te hebben dat ze zich eenzaam voelt. ik doe blijkbaar iets niet goed, terwijl ik juist zo mn best doe dacht ik (ze heeft last van haar hart en is daar onzeker over). doet pijn om te merken dat ze naar een ander gaan om te roddelen over mij terwijl ik elke dag vraag of er iets is en hoe het met haar gaat...
*huilmode*
Hoe weet jij nu of ik goed ben in daten?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen stipje
En niet iedereen is zo bedreven in het datingspelletje als jij hoor TezzIk schrijf er wat opener over misschien dan anderen.
al foto's ge-upload?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:17 schreef MissHobje het volgende:
Steer heb je al gebeld nu ?![]()
![]()
![]()
Hups!
en Future Fairytale
ik gebruik als neusspay prevalin extra strong.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Idd goeie ideeën, ik lees ook wel eens hele simpele twist qua recepten en dan denk ik altijd : waarom kom ik daar nou niet op![]()
Straks eens even neusspray regelen bij de apotheek en kijken of dat beter werkt tegen die vervelende jeukende ogen en niesbuien
Als het nou eens zou regenen hiero, scheelt het mss ook qua pollen in de lucht.
En sneeuw Free![]()
veel beter! maar dat kan ook komen doordat ik nu alleen ben.quote:
top! pas goed op jezelf hè? morgen als je wakker word kun je kijken of je fit genoeg bent voor werk, en anders nietquote:Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb Otrivin/Azelastine gehaald. Ben benieuwd, mijn oudste had ook altijd Prevalin. (ik kon niet meer op de naam komen).
Voel me sowieso vandaag een stuk beterGa meteen even een wasje ophangen en boven stofzuigen
aha dus jij hebt nog geld over deze maand? doe je goedquote:
drie rokjes, en 2x 2 truitjesquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
drie rokjes, en 2x 2 truitjes
en een jasje![]()
straks nog even kijken naar schoenen en broeken
pics!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:39 schreef freecell het volgende:
Yay @Leuven
Ik ben helemaal vrolijk, haha
En de streepjeskoekjes zijn gelukt en lekker(en zien er hip uit!)
En tijdens het maken liep ik met m'n kop tegen het keukenkastje en liep er bloed mn wenkbrauwen in enzo. Ik kon het zelf niet zien, want boven op mijn hoofd. Dus even vriendin gebeld die vlakbij woont: zo van: ik ga in kop, kom eens hier!
Het viel mee, hoefde niet gehecht oid, dus lekker met haar koffie gedronken.
Maar het doet nog wel zeer. En volgens haar was het vrij oppervlakkig, maar wel te groot om vanavond weer mee onder de douche te stappen. Maar m'n haar kleeft zo vies
wel even hier komen showenquote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
drie rokjes, en 2x 2 truitjes
en een jasje![]()
straks nog even kijken naar schoenen en broeken
Ik heb nog maar liefst 150 euro over deze maand (na dit weekend krijg ik weer salaris). Ik moet er nog boodschappen van doen en we moeten zaterdag naar een bruiloft. Gaat lukken dus!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aha dus jij hebt nog geld over deze maand? doe je goed
verstandig! uitzieken jij!quote:Op woensdag 21 april 2010 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
ik word steeds grieperiger (vanochtend misselijk, nu moe, pijn en heel koud) dus ik ga op huis aan.
Oei, moet dan wel een flinke klap geweest zijn, maar sinds wanneer mag je met een hoofdwond niet meer onder de douche? water bevorderd toch het genezende aspect door de wond week te maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:39 schreef freecell het volgende:
Yay @Leuven
Ik ben helemaal vrolijk, haha
En de streepjeskoekjes zijn gelukt en lekker(en zien er hip uit!)
En tijdens het maken liep ik met m'n kop tegen het keukenkastje en liep er bloed mn wenkbrauwen in enzo. Ik kon het zelf niet zien, want boven op mijn hoofd. Dus even vriendin gebeld die vlakbij woont: zo van: ik ga in kop, kom eens hier!
Het viel mee, hoefde niet gehecht oid, dus lekker met haar koffie gedronken.
Maar het doet nog wel zeer. En volgens haar was het vrij oppervlakkig, maar wel te groot om vanavond weer mee onder de douche te stappen. Maar m'n haar kleeft zo vies
Mja, zo simpel is het niet, want ik moet morgen wel de tent openen om 8 uur anders staan de patienten voor een dichte deur. Als wij ziek zijn moet je toch altijd de langere termijn in je achterhoofd houden. Ik ben gewoon weer beter, punt.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
top! pas goed op jezelf hè? morgen als je wakker word kun je kijken of je fit genoeg bent voor werk, en anders niet
bij mij helaas ook niet simpel. net nu ik weg wilde gaan ging mn baas weg dus ben de enige nu. ik blijf nog tot 17u.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mja, zo simpel is het niet, want ik moet morgen wel de tent openen om 8 uur anders staan de patienten voor een dichte deur. Als wij ziek zijn moet je toch altijd de langere termijn in je achterhoofd houden. Ik ben gewoon weer beter, punt.
En jij ook de spoken weer uit je hoofd, qua zus? Spreek het ook uit he, wat je hier typt, dat helpt
Hoe onhandig doch tofquote:Op woensdag 21 april 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik trok net een zwarte linnen broek aan van vorig jaar, ik dacht een paar naadjes in de achterkant en ik kan hem wel weer aan, maar het is een enorme tent geworden![]()
jaaaquote:Op woensdag 21 april 2010 16:16 schreef Bluezz het volgende:
Ik trok net een zwarte linnen broek aan van vorig jaar, ik dacht een paar naadjes in de achterkant en ik kan hem wel weer aan, maar het is een enorme tent geworden![]()
Die maak ik wel in die broek als ik op mijn streefgewicht ben (ben nu op de helft, dus nog 12k)quote:
over 5 maandjes dus misschien?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die maak ik wel in die broek als ik op mijn streefgewicht ben (ben nu op de helft, dus nog 12k)
De eerste 11k heb ik in 12 weken gedaan, als het zo op schema blijft gaan dus over 3 mnd. ergens eind juli begin aug.quote:
Bij defensie zijn we toch goed in het overleven in barre omstandigheden?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij helaas ook niet simpel. net nu ik weg wilde gaan ging mn baas weg dus ben de enige nu. ik blijf nog tot 17u.
spoken? ik hoop het, ook al bestaan ze niet.
mn oudere zus zei net sorry; ze had misschien verkeerde conclusie getrokken.. we zien t vnv wel.
hou er rekening mee dat de 2e helft langzamer gaat.. ik heb geen ervaring er mee (want niet gedieet), maar hoor dat wel meer van anderen die lijnen. dus niet gefrustreerd raken als er een week niks af is, dan is je lichaam op dat moment even aan de hoeveelheid eten gewend maar daarna gaat het er weer langzaam af (ofzo).quote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De eerste 11k heb ik in 12 weken gedaan, als het zo op schema blijft gaan dus over 3 mnd. ergens eind juli begin aug.
ik ben denk niet zo stoerquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Bij defensie zijn we toch goed in het overleven in barre omstandigheden?
Als je ziek bent ben je ziekquote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij helaas ook niet simpel. net nu ik weg wilde gaan ging mn baas weg dus ben de enige nu. ik blijf nog tot 17u.
mn oudere zus zei net sorry; ze had misschien verkeerde conclusie getrokken.. we zien t vnv wel.
daardoor best kans dat je morgen zieker bent dan dat je zou zijn als je rust was gaan nemen. Balen dat je niet weg kon. Beterschapquote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Pfffffffffff weer een dagje paper maar hij is bijna af, ik weet nu alles over de interventie Nieuwe Perspectieven bij Terugkeer
En ik weet wie mn scriptiebegeleider is, een docente van 27Dat kan of positief zijn want ze is ook jong enzo of juist negatief omdat ze zich als junior docent nog moet bewijzen en zich hee; strikt aan de regeltjes houdt
ik ben benieuwd
En hoe is het met jullie? zal zo eens een stukkie terug lezen
Op onze faculteit heb je ze van alle leeftijden rondlopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27Volgens mij is dat toch vrij gewoon, dat je door de junioren wordt begeleid?
bij ons zijn er best wel veel ouderen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27Volgens mij is dat toch vrij gewoon, dat je door de junioren wordt begeleid?
Ik draag de laatste tijd gelukkig weinig make-up meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
Voor de makeup gebruikende mensen:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)make-up-testers.html
denk je dat ik ooit!!! make up koop die niet nog echt dicht zit?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hou er rekening mee dat de 2e helft langzamer gaat.. ik heb geen ervaring er mee (want niet gedieet), maar hoor dat wel meer van anderen die lijnen. dus niet gefrustreerd raken als er een week niks af is, dan is je lichaam op dat moment even aan de hoeveelheid eten gewend maar daarna gaat het er weer langzaam af (ofzo).
alleen verse spullenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
Je koopt een kleurtje uit een potje?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
alleen verse spullen
http://www.shiseido.nl/#/(...)turizing-self-tanner
gekregenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je koopt een kleurtje uit een potje?![]()
Verse zon is niet genoeg?
iets met xxl erachter aangezien dat elke woensdag is bij bastionquote:Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk dut(je) langer dan ik dacht maar ik heb t blijkbaar nog steeds nodig
vanavond gaat de mr kipfajita' s (meervoud voor hem, enkelvoud voor mezelf) maken... Wat schaft bij de rest van cul de pot? (dorade in huize G en B dus, en geen ervaring mee... ik ben geen visheld.. ja om te eten maar moet er nog goed mee om leren gaan in de pan)
toch maar niet, xxl spareribs... was vorige keer echt niet te eten. vlies niet weggehaald, gekookt etcquote:Op woensdag 21 april 2010 17:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
iets met xxl erachter aangezien dat elke woensdag is bij bastion
Cyber, zit jij nou in Brussel? Dan moet je echt eens hier komen eten. Weliswaar geen XXL-porties, maar allicht smakelijkerquote:Op woensdag 21 april 2010 17:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
toch maar niet, xxl spareribs... was vorige keer echt niet te eten. vlies niet weggehaald, gekookt etc
Hoiquote:
Hey, ouwe Hooligan!quote:
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.quote:Vanmiddag tijdens de lunch maar even een bos asperges gehaald op de Cuyp, dat wordt weer smullen zo
He oudgediendequote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, ouwe Hooligan!
[..]
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef golfer het volgende:
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.
nope, amsterdamquote:Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cyber, zit jij nou in Brussel? Dan moet je echt eens hier komen eten. Weliswaar geen XXL-porties, maar allicht smakelijker
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:26 schreef Againzender het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van het nieuws dat Sanne gaat trouwen als mede-oldbie?
felicitatietopic staat in ONZ, maar het is 100% waarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat nieuws was nog niet tot mij doorgedrongen.
Heeft ze eindelijk iemand gevonden die er ingetuind is?
jij bent de sjaak?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
felicitatietopic staat in ONZ, maar het is 100% waar
ff gezocht.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef Againzender het volgende:
felicitatietopic staat in ONZ, maar het is 100% waar
Hoe ik daar nou bij kom?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:27 schreef cybermans het volgende:
[..]
nope, amsterdam
maar kan wel eens naar Brussel komen als ik me een keer verveel in het weekend
???quote:
AgainZenderquote:
Jah, vroeg ik me dus ook net afquote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef cybermans het volgende:
(mist even alle voorkennis, is die sanne dan zo'n onwijze ramp? )
Nee hoor. Sanne is een leuk wijf.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef cybermans het volgende:
(mist even alle voorkennis, is die sanne dan zo'n onwijze ramp? )
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand wasquote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
AgainZender. User die zich kwam melden.
Volgens mij ook, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Muaddib is het slachtoffer?? Had die niet een jaar geleden nog met Liejannuh??
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand was
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand was
Nou ja, op die leeftijd gewoon zsm trouwenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Volgens mij ook, ja.
Soort D_H-versie 0.1.
ja weet ik veel, werd er zo neer gezet dat ik het me toch afvroegquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Sanne een ramp? Sanne is lief
Enne AZ, gezellieHoest thuis?
Ik ga zingen
Waar zei ik iets onaardigs dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Doe ff aardig tegen Muadib en Liejannuh. Aardige mensen.Leuk voor Sanne, weet niet of het leuk is voor Muadib
En ik ga NU bellen
Ja duhquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
VoicemailNa 3x overgaan. Heeft ze me weggedrukt
?
zing ze !quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Sanne een ramp? Sanne is lief
Enne AZ, gezellieHoest thuis?
Ik ga zingen
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus nu heb je een superlief berichtje op haar voicemail ingesproken?
Denk er aan, niet meer dan 2 keer op 1 dag, anders ben je een beetje wanhopigquote:Op woensdag 21 april 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Straks maar weer proberen, nu ff eten.
roomboter was ik van plan om erin te gooien jaquote:Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, DE was jij het die vroeg hoe je aardappelpuree het lekkerst krijgt? Ik heb een boek waar een hoofdstuk is gewijd aan de perfecte aardappelpuree, maar wat me vooral bij is gebleven is dat het geheime ingredient niet aardappel is, maar heel erg veel lekkere boter
heerlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wij eten de waldorfsalade van Jill Dupleix
Gut, ik overleef het wel als blijkt dat ze me een telefoonnummer van een vissenwinkel in Middelburg heeft gegeven, maar een beetje netjes afhandelen mag ook wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Denk er aan, niet meer dan 2 keer op 1 dag, anders ben je een beetje wanhopigdat zegt iedereen mij altijd iig
oh das fijn, tis iemand die niet opneemt als ze bij de kassa staatquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
En niet terugbeltquote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh das fijn, tis iemand die niet opneemt als ze bij de kassa staat
etenstijd/sporten/ weet ik het.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En niet terugbelt
Zal ik nog een keer proberen of een SMSje doen?
It takes two, baby!quote:
ietsjes meer dan een jaar geleden maarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Muaddib is het slachtoffer?? Had die niet een jaar geleden nog met Liejannuh??
eerder moeten bellenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
Heb je iig wel een leuk adresje om verse vis te vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut, ik overleef het wel als blijkt dat ze me een telefoonnummer van een vissenwinkel in Middelburg heeft gegeven, maar een beetje netjes afhandelen mag ook wel.
niet te hard panieken Steer. ff een beetje rust houden en afwachten. Misschien vanavond voor het slapen nog een sms sturen dat je had geprobeerd te bellen maar dat het niet gelukt is.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ff fijn met pa gesproken. Gaat veel beter met hemOperatiedingen zijn bijna helemaal geheeld.
Verder geen bericht van anti-stipjes![]()
Denk dat ik vanavond maar naar de dansavond ga met een andere vriendin.
[..]
It takes two, baby!
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niet te hard panieken Steer. ff een beetje rust houden en afwachten. Misschien vanavond voor het slapen nog een sms sturen dat je had geprobeerd te bellen maar dat het niet gelukt is.
KALM AAN EN RAP EEN BEETJE, SUNNY!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Kom op Steer!!laat je niet uit het veld slaan joh!
Zo ik ben er klaar voor:
concept sollicitatiebrief klaar: check
potje thee: check
tussen kunst en kitsch: begint zo meteen
Wallander: komt daarna
Kortom: ontspannen! NU!
moet ik ff sms'en?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.echt
HOBBELLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef MissHobje het volgende:
speciaal voor Den_Haag [CUL SC] Dynamisch Duo
Dan moet je mijn motto aanhouden !quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.echt
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hierquote:Op woensdag 21 april 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
KALM AAN EN RAP EEN BEETJE, SUNNY!
En waar was 'hier' ook al weer?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hier
Verander die TT maar ff, ik stuur vanavond wel een SMS'jequote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef MissHobje het volgende:
Steer! Heb je al een 2e keer gebeld??
Nee, bellen jij!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verander die TT maar ff, ik stuur vanavond wel een SMS'je
twentequote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hier
Heel goed,quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey mieke, was het er ook weerquote:Op woensdag 21 april 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, bellen jij!![]()
Na 1 x bellen niet opgeven!
Nee joh, ze heeft het eerste belletje gemist, Steer heeft niks ingesproken, ze zit te wachten!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heel goed,
Smsjes daar moet ze wel op reageren, anders weet je ook meteen hoe laat het is
Ja, met gezonde spierpijn en een blauwe plek van het bloedgeven.quote:
Heul niet! bel nou gewoon nog een keer! spreek wat leuks in en wacht dan af.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb 1x gebeld rond 19:00, na 3x overgang kreeg ik voicemail en heb en niks ingesproken.quote:
E: Later bellen, zeggen dat je niet van voicemail houdt en vragen of ze terugbelt.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
HulpLein:
A: Bellen, zo vaak mogelijk
B: Later 1x bellen, geen voicemail inspreken
C: Later 1x bellen, voicemail inzingen
D: SMS'en
B. Alsjeblieft niet C, ik heb je volgens mij weleens horen zingenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
HulpLein:
A: Bellen, zo vaak mogelijk
B: Later 1x bellen, geen voicemail inspreken
C: Later 1x bellen, voicemail inzingen
D: SMS'en
dan nu nog een keertje bellen. Anders vannacht om 11u smsje sturenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb 1x gebeld rond 19:00, na 3x overgang kreeg ik voicemail en heb en niks ingesproken.
Zo oud zal te toch niet zijn?quote:
Dat.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan nu nog een keertje bellen. Anders vannacht om 11u smsje sturen
Steer zou de Mondscheinsonate kunnen spelen. Nadeel is dan dat ze niet weet wie er gebeld heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef cybermans het volgende:
De enige die hier volgens mij een voicemail leuk kunnen inzingen zijn Bluez en FutureFairytail
Ik heb 170.000 views op Youtube en een beoordeling van 4.5 sterren jah?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
B. Alsjeblieft niet C, ik heb je volgens mij weleens horen zingen
Mja laten we dat maar doen. SMS'je is wel een goed idee als ze te laf is me via de telefoon af te wijzenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan nu nog een keertje bellen. Anders vannacht om 11u smsje sturen
Dat nummer ken ik uit m'n hoofd op de pianoquote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Steer zou de Mondscheinsonate kunnen spelen. Nadeel is dan dat ze niet weet wie er gebeld heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
absoluut!quote:
Druk, vermoeiend en er wordt hard afgeteld naar het verlof (nog drie weken).quote:
'Hoi met Steer. Als je dit leuk vindt, bel je me dan? *stukje Mondschein*'quote:Op woensdag 21 april 2010 20:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik uit m'n hoofd op de piano
Freeeeakshowquote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
'Hoi met Steer. Als je dit leuk vindt, bel je me dan? *stukje Mondschein*'
Ugh. En als ze nou niet van klassiek houdt?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
'Hoi met Steer. Als je dit leuk vindt, bel je me dan? *stukje Mondschein*'
Ik zou het romantisch vinden. Maarja, ik ben dan ook een vrouw.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 20:50 schreef cybermans het volgende:
Nog een leuk huisje gevonden in Utrecht![]()
Deze dusLeuk optrekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmm. Dat is ook weer zo. Aan de andere kant, wil Steer een dame die niks met klassiek heeft?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ugh. En als ze nou niet van klassiek houdt?
Deze dusLeuke villa cyber!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Het hele idee was dat ik haar leer kennen om te kijken of ze ueberhaupt van klassiek houdtquote:Op woensdag 21 april 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hmm. Dat is ook weer zo. Aan de andere kant, wil Steer een dame die niks met klassiek heeft?
Veel plezier!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het hele idee was dat ik haar leer kennen om te kijken of ze ueberhaupt van klassiek houdt
Anyway, heb nieuwe afspraak opgetrommeld, ben de stad in
Deze dusBeetje te simpel en te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Tja...voor je het weet ben je oud.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:51 schreef Againzender het volgende:
Axel kan lezen opeensopmerkelijk hoe snel die kinderen dingen op pikken.
Kreeg gisteren van een niet-nader-te-noemen persoon de opmerking 'Goh, wat word jij opeens grijs!' naar mijn hoofd geslingerdquote:
Nice gezonde spierpijn klinkt goedquote:Op woensdag 21 april 2010 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, met gezonde spierpijn en een blauwe plek van het bloedgeven.
gewoon goed luisteren naar ons Steerquote:Op woensdag 21 april 2010 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja laten we dat maar doen. SMS'je is wel een goed idee als ze te laf is me via de telefoon af te wijzen
Deze dusah, jij bent de tegenbiederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan niet anders dan lekker zijn !quote:Op woensdag 21 april 2010 21:11 schreef DarkElf het volgende:
idd luisteren naar ons steer
stoofpotje staat op: sukadelapjes in blokjes gebakken in roomboter , spekjes gebakken met kleine sjalotjes, wortel en knoflook, rode wijn, bouillon, tomatenpasta, bayleaf en rozemarijn.
Nu een uurtje of anderhalf sudderen, morgen dan ook weer en een uurtje van te voren (voor we gaan eten) kastanjechampignons erbij .. aardappelpuree maken en hopelijk is het dan lekekr
lust het nog wel hoor maar niet zo rijkelijk als ik t eerst lusttequote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Geen koriander meer???Shocking!!
Had je d'r wel zure room op, trouwens? Da's natuurlijk wel even schrikken voor je ingewanden.
Verse koriander smaakt naar muffe, natte regenjassen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef DarkElf het volgende:
oh ja de fajita was lekker maar ik ben tot een schokkende conclusie gekomen
mijn smaak is echt veranderd door het wekenlang niet eten . ik was altijd dol op koriander! maar nu smaakt het ineens heel sterk en snap ik wat andere mensen er tegen kunnen hebben
strange!
oh ja en mijn buik vindt de fajita een hele uitdaging geloof ik en dan heeft de mr al de chillies eruit gelaten enzo..
Met MeMo in badquote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als 1 van jullie dat huisje nou koopt kom ik af en toe wel ff badderen
Het is wel om de hoek van het oude werk van B., maar de buurt daarnaast bevalt me niet, dus we kopen het maar niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Als 1 van jullie dat huisje nou koopt kom ik af en toe wel ff badderen
doe ik hoor maar soms iets uitproberen is ook okquote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Den_Haag het volgende:
gewoon weer ff rustig aan doen met de smaken en kruiden DE
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tsk hebben jullie ff pech want woensdag gaan wij tekenen
Financiering toch helemaal rond?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lijkt me best apart dat je dat ineens een hele andere smaak hebt, zit je je lekker te verheugen op iets en ineens is het bluhquote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lust het nog wel hoor maar niet zo rijkelijk als ik t eerst lustte
en ja met zure room, ik denk: we proberen het gewoon
Yeah!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is kei lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef DarkElf het volgende:
boerenland volle yoghurt is echt lekker
Laat ik het zo zeggen, maandag was een stress dag, iets qua cijfers klopte niet, dat is per direct aangepast door onze financiele man, meteen op de fax naar de bank en vandaag kregen we dus een aanpgepaste juiste offerte terug van zequote:
leuk is dat idd he ontdekken dat je iets echt lekker vind wat je vroeger niet lekker vondquote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is kei lekker
Ik merk trouwens sinds een jaar ofzo dat ik ineens dingen lust die ik al echt sinds mijn kindertijd verafschuw.
Je smaak verandert toch schijnbaar wel iets na een bepaalde tijd.
En Soms moet je het ook gewoon uittesten, want misschien lustte je dingen niet in je jeugd die je niet op het eten baseerde maar meer op een verhaal erom heen, althans das mijn beleving dan weer.
En laat dat ontdekken nu net het leuke van eten zijn
Oktober/November ergensquote:
Dilemma;s dilemma;squote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Weer terug van de stad
Had met The Original Stipjes afgesprokenen dat was fijn, want die had ik al een paar weken niet meer gesproken, alleen heen en weer gemailed. Fijne vriendin is dat geworden achteraf: het is deze week zo op de kop af twee jaar geleden dat we op onze eerste 'date' gingen en we konden er allebei nu hartelijk om lachen.
Dat was toen voor mij wel iets anders geloof ik.
Oh en zij zei me ook rustig te doen met L.![]()
Denk dat ik morgen gewoon nogmaals probeer te bellen en vandaag voor vandaag laat.
Goed bezig Bluezzquote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Hobbs wat tofff![]()
Ik heb zangles gehad, ik heb ineens volume & een soort operastem als ik zing?![]()
Nou ja, het techniekje wat we aangeleerd kregen werktIk keek ineens achterom wie er zong, maar dat was ikzelf
Grappig en leerzaam!
Steer, een goeie vriendin is beter dan een verre slet
Wat raar he?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef DarkElf het volgende:
oh ja de fajita was lekker maar ik ben tot een schokkende conclusie gekomen
mijn smaak is echt veranderd door het wekenlang niet eten . ik was altijd dol op koriander! maar nu smaakt het ineens heel sterk en snap ik wat andere mensen er tegen kunnen hebben
strange!
oh ja en mijn buik vindt de fajita een hele uitdaging geloof ik en dan heeft de mr al de chillies eruit gelaten enzo..
Ja zo ging het eerst ook maar omdat mijn loon erg laag is vonden ze het wel goed maar dan onder het kopje toeslag, nou dat was prima, alleen gingen zij ineens over in reiskosten en nu heb ik zoiets van dat hadden ze dan consequent aan moeten houden met die toeslag, gaat er nu gewoon om hoe ze het gaan noemen en hoeveel.Dus ik snap ze niet helemaal waarom dit nu ineens weer anders moet, volgens mij zit mijn baas te dromen ofzo ( slaat ze ook een leuke flaterquote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Ze gaven bij mij ook geen meter toe, toen ik 60 km verderop verhuisde... IK wilde toch verhuizen?
volgens de algemene voorwaarden zou ik met een beetje mazzel een gedeelte van mijn verhuiskosten kunnen declarerenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef MissHobje het volgende:
Grmblopen nooit je werk mail laat op de avond.
Ik ben natuurlijk verhuisd enzo naar Utrecht.. anyway dat is ineens 53 km van mijn werk vandaan, terwijl ik eerst in die woonplaats woonde zowat naast mijn werk, nu had ik gevraagd om reiskosten aangezien ik een heeeeeeeeeeel laag loon heb, onlangs geslaagd, werd het wel iets beter maar het is nog steeds minimaal zeg maar
Anyway hadden ze een toeslag verzonnen want.. ik verhuisde zelf maar ze vinden me een goede kracht en idd laag loon, nou prima..
Die hele toeslag bleek een lachertje en werd verteld nou we doen toch reiskosten anders hou je er niets aan over.. ok prima...
Anyway dat heb ik dus nu al een maand of 5 en nu krijg ik net een mail dat we het maar eens over die toeslag moesten gaan hebben want er zou iets niet kloppen..
Ja de tering heyzoek het ff uit ofzo.
Dat netjes samen gevat in een mail en aanstonds even een gesprekje erover, aangezien ze het reiskosten gedoe ook gebruikte voor mijn loon verhoging, en ze daar niet al teveel mee omhoog konden@
Dat gaan ze dus mooi anders oplossen dacht ik zo.
Stom toch?
Tenzij afspraken, die ze zelf niet helemaal snappenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Werkgevers zijn inderdaad niet verplicht om de reiskosten te vergoeden als je zelf, en niet voor het werk, gaat verhuizen.
Je kon in het verleden, maar ik weet niet of dat nu nog zo is, wel via de belastingdienst daar iets mee regelen.
quote:
Als je al gesmst hebt moet je ff 1/2 dagen niks doen tenzij je reactie van haar terug krijgt, ze heeft je sms gehad en gelezen en als ze daarop had willen reageren had ze dat wel gedaan. Dan hoef je jezelf niet voor haar te blijven werpen door keer op keer te blijven bellenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ik morgen gewoon nogmaals probeer te bellen en vandaag voor vandaag laat.
Daar gaan je reiskostenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
volgens de algemene voorwaarden zou ik met een beetje mazzel een gedeelte van mijn verhuiskosten kunnen declarerenik ga het gewoon proberen aangezien ik van 80KM afstand straks 5KM afstand van kantoor ofzo woon.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:42 schreef cybermans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh boy
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Gelukkig dat het is goedgekomenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
@ MissHobje: gefeli! wat gaaf!![]()
@ Steer:(even een steuntje in de rug)
@ Cyber: Slaap zacht!![]()
ik ben terug van mn zussen. Het was een misverstand. Mn zus had iets verkeerd opgenomen wat werd gezegd door weer een andere zus. Bladiebla.. niemand is boos of teleurgesteld, alleen mn zus vond t vervelend dat ze t verkeerd had opgepakt omdat ik vanmiddag moest huilen. Ik ben allang blij dat er niks aan de hand is.
Ik ga ook slapen; welterusten iedereen
mooi zoquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
TERUGGEBELD![]()
![]()
Ze klonk vrolijk en enthousiast op de fiets, de reden waarom ze niet terugbelde was, omdat ze 5 meter boven de grond ging aan een klimmuur.
Gezegd dat ik een drankje met haar wilde doen, ze zei dat ze dat gezellig vondmaar dat ze morgen al terug naar huis ging
(ze doet ook examentraining aan middelbare scholieren) en dat ze dat de volgende week ook met de kids deed. Maar dat ze het leuk vond als we de week daarop wel konden.
Maargoed, da's zo ver dat ik zei van weet je wat: zien we dan wel weer. En daarna had ze nog een leuk verhaal over de klimmuur
He wat een fijn gesprek was dat zeg.
Misverstanden hequote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
@ MissHobje: gefeli! wat gaaf!![]()
@ Steer:(even een steuntje in de rug)
@ Cyber: Slaap zacht!![]()
ik ben terug van mn zussen. Het was een misverstand. Mn zus had iets verkeerd opgenomen wat werd gezegd door weer een andere zus. Bladiebla.. niemand is boos of teleurgesteld, alleen mn zus vond t vervelend dat ze t verkeerd had opgepakt omdat ik vanmiddag moest huilen. Ik ben allang blij dat er niks aan de hand is.
Ik ga ook slapen; welterusten iedereen
WOw Steerquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
TERUGGEBELD![]()
![]()
Ze klonk vrolijk en enthousiast op de fiets, de reden waarom ze niet terugbelde was, omdat ze 5 meter boven de grond ging aan een klimmuur.
Gezegd dat ik een drankje met haar wilde doen, ze zei dat ze dat gezellig vondmaar dat ze morgen al terug naar huis ging
(ze doet ook examentraining aan middelbare scholieren) en dat ze dat de volgende week ook met de kids deed. Maar dat ze het leuk vond als we de week daarop wel konden.
Maargoed, da's zo ver dat ik zei van weet je wat: zien we dan wel weer. En daarna had ze nog een leuk verhaal over de klimmuur
He wat een fijn gesprek was dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |