De eerste 11k heb ik in 12 weken gedaan, als het zo op schema blijft gaan dus over 3 mnd. ergens eind juli begin aug.quote:
Bij defensie zijn we toch goed in het overleven in barre omstandigheden?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij helaas ook niet simpel. net nu ik weg wilde gaan ging mn baas weg dus ben de enige nu. ik blijf nog tot 17u.
spoken? ik hoop het, ook al bestaan ze niet.
mn oudere zus zei net sorry; ze had misschien verkeerde conclusie getrokken.. we zien t vnv wel.
hou er rekening mee dat de 2e helft langzamer gaat.. ik heb geen ervaring er mee (want niet gedieet), maar hoor dat wel meer van anderen die lijnen. dus niet gefrustreerd raken als er een week niks af is, dan is je lichaam op dat moment even aan de hoeveelheid eten gewend maar daarna gaat het er weer langzaam af (ofzo).quote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De eerste 11k heb ik in 12 weken gedaan, als het zo op schema blijft gaan dus over 3 mnd. ergens eind juli begin aug.
ik ben denk niet zo stoerquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Bij defensie zijn we toch goed in het overleven in barre omstandigheden?
Als je ziek bent ben je ziekquote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij helaas ook niet simpel. net nu ik weg wilde gaan ging mn baas weg dus ben de enige nu. ik blijf nog tot 17u.
mn oudere zus zei net sorry; ze had misschien verkeerde conclusie getrokken.. we zien t vnv wel.
daardoor best kans dat je morgen zieker bent dan dat je zou zijn als je rust was gaan nemen. Balen dat je niet weg kon. Beterschapquote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Pfffffffffff weer een dagje paper maar hij is bijna af, ik weet nu alles over de interventie Nieuwe Perspectieven bij Terugkeer
En ik weet wie mn scriptiebegeleider is, een docente van 27Dat kan of positief zijn want ze is ook jong enzo of juist negatief omdat ze zich als junior docent nog moet bewijzen en zich hee; strikt aan de regeltjes houdt
ik ben benieuwd
En hoe is het met jullie? zal zo eens een stukkie terug lezen
Op onze faculteit heb je ze van alle leeftijden rondlopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27Volgens mij is dat toch vrij gewoon, dat je door de junioren wordt begeleid?
bij ons zijn er best wel veel ouderen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27Volgens mij is dat toch vrij gewoon, dat je door de junioren wordt begeleid?
Ik draag de laatste tijd gelukkig weinig make-up meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
Voor de makeup gebruikende mensen:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)make-up-testers.html
denk je dat ik ooit!!! make up koop die niet nog echt dicht zit?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hou er rekening mee dat de 2e helft langzamer gaat.. ik heb geen ervaring er mee (want niet gedieet), maar hoor dat wel meer van anderen die lijnen. dus niet gefrustreerd raken als er een week niks af is, dan is je lichaam op dat moment even aan de hoeveelheid eten gewend maar daarna gaat het er weer langzaam af (ofzo).
alleen verse spullenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |