De eerste 11k heb ik in 12 weken gedaan, als het zo op schema blijft gaan dus over 3 mnd. ergens eind juli begin aug.quote:
Bij defensie zijn we toch goed in het overleven in barre omstandigheden?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij helaas ook niet simpel. net nu ik weg wilde gaan ging mn baas weg dus ben de enige nu. ik blijf nog tot 17u.
spoken? ik hoop het, ook al bestaan ze niet.
mn oudere zus zei net sorry; ze had misschien verkeerde conclusie getrokken.. we zien t vnv wel.
hou er rekening mee dat de 2e helft langzamer gaat.. ik heb geen ervaring er mee (want niet gedieet), maar hoor dat wel meer van anderen die lijnen. dus niet gefrustreerd raken als er een week niks af is, dan is je lichaam op dat moment even aan de hoeveelheid eten gewend maar daarna gaat het er weer langzaam af (ofzo).quote:Op woensdag 21 april 2010 16:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De eerste 11k heb ik in 12 weken gedaan, als het zo op schema blijft gaan dus over 3 mnd. ergens eind juli begin aug.
ik ben denk niet zo stoerquote:Op woensdag 21 april 2010 16:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Bij defensie zijn we toch goed in het overleven in barre omstandigheden?
Als je ziek bent ben je ziekquote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij helaas ook niet simpel. net nu ik weg wilde gaan ging mn baas weg dus ben de enige nu. ik blijf nog tot 17u.
mn oudere zus zei net sorry; ze had misschien verkeerde conclusie getrokken.. we zien t vnv wel.
daardoor best kans dat je morgen zieker bent dan dat je zou zijn als je rust was gaan nemen. Balen dat je niet weg kon. Beterschapquote:Op woensdag 21 april 2010 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27quote:Op woensdag 21 april 2010 16:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Pfffffffffff weer een dagje paper maar hij is bijna af, ik weet nu alles over de interventie Nieuwe Perspectieven bij Terugkeer
En ik weet wie mn scriptiebegeleider is, een docente van 27Dat kan of positief zijn want ze is ook jong enzo of juist negatief omdat ze zich als junior docent nog moet bewijzen en zich hee; strikt aan de regeltjes houdt
ik ben benieuwd
En hoe is het met jullie? zal zo eens een stukkie terug lezen
Op onze faculteit heb je ze van alle leeftijden rondlopen.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27Volgens mij is dat toch vrij gewoon, dat je door de junioren wordt begeleid?
bij ons zijn er best wel veel ouderen hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ben ook een scriptiebegeleider van 27Volgens mij is dat toch vrij gewoon, dat je door de junioren wordt begeleid?
Ik draag de laatste tijd gelukkig weinig make-up meer.quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
Voor de makeup gebruikende mensen:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)make-up-testers.html
denk je dat ik ooit!!! make up koop die niet nog echt dicht zit?quote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
Ik weet er alles vanquote:Op woensdag 21 april 2010 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
hou er rekening mee dat de 2e helft langzamer gaat.. ik heb geen ervaring er mee (want niet gedieet), maar hoor dat wel meer van anderen die lijnen. dus niet gefrustreerd raken als er een week niks af is, dan is je lichaam op dat moment even aan de hoeveelheid eten gewend maar daarna gaat het er weer langzaam af (ofzo).
alleen verse spullenquote:Op woensdag 21 april 2010 16:57 schreef cybermans het volgende:
Je koopt een kleurtje uit een potje?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
alleen verse spullen
http://www.shiseido.nl/#/(...)turizing-self-tanner
gekregenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je koopt een kleurtje uit een potje?![]()
Verse zon is niet genoeg?
iets met xxl erachter aangezien dat elke woensdag is bij bastionquote:Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk dut(je) langer dan ik dacht maar ik heb t blijkbaar nog steeds nodig
vanavond gaat de mr kipfajita' s (meervoud voor hem, enkelvoud voor mezelf) maken... Wat schaft bij de rest van cul de pot? (dorade in huize G en B dus, en geen ervaring mee... ik ben geen visheld.. ja om te eten maar moet er nog goed mee om leren gaan in de pan)
toch maar niet, xxl spareribs... was vorige keer echt niet te eten. vlies niet weggehaald, gekookt etcquote:Op woensdag 21 april 2010 17:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
iets met xxl erachter aangezien dat elke woensdag is bij bastion
Cyber, zit jij nou in Brussel? Dan moet je echt eens hier komen eten. Weliswaar geen XXL-porties, maar allicht smakelijkerquote:Op woensdag 21 april 2010 17:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
toch maar niet, xxl spareribs... was vorige keer echt niet te eten. vlies niet weggehaald, gekookt etc
Hoiquote:
Hey, ouwe Hooligan!quote:
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.quote:Vanmiddag tijdens de lunch maar even een bos asperges gehaald op de Cuyp, dat wordt weer smullen zo
He oudgediendequote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, ouwe Hooligan!
[..]
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef golfer het volgende:
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.
nope, amsterdamquote:Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cyber, zit jij nou in Brussel? Dan moet je echt eens hier komen eten. Weliswaar geen XXL-porties, maar allicht smakelijker
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:26 schreef Againzender het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van het nieuws dat Sanne gaat trouwen als mede-oldbie?
felicitatietopic staat in ONZ, maar het is 100% waarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat nieuws was nog niet tot mij doorgedrongen.
Heeft ze eindelijk iemand gevonden die er ingetuind is?
jij bent de sjaak?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
felicitatietopic staat in ONZ, maar het is 100% waar
ff gezocht.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef Againzender het volgende:
felicitatietopic staat in ONZ, maar het is 100% waar
Hoe ik daar nou bij kom?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:27 schreef cybermans het volgende:
[..]
nope, amsterdam
maar kan wel eens naar Brussel komen als ik me een keer verveel in het weekend
???quote:
AgainZenderquote:
Jah, vroeg ik me dus ook net afquote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef cybermans het volgende:
(mist even alle voorkennis, is die sanne dan zo'n onwijze ramp? )
Nee hoor. Sanne is een leuk wijf.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef cybermans het volgende:
(mist even alle voorkennis, is die sanne dan zo'n onwijze ramp? )
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand wasquote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
AgainZender. User die zich kwam melden.
Volgens mij ook, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Muaddib is het slachtoffer?? Had die niet een jaar geleden nog met Liejannuh??
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand was
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand was
Nou ja, op die leeftijd gewoon zsm trouwenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Volgens mij ook, ja.
Soort D_H-versie 0.1.
ja weet ik veel, werd er zo neer gezet dat ik het me toch afvroegquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Sanne een ramp? Sanne is lief
Enne AZ, gezellieHoest thuis?
Ik ga zingen
Waar zei ik iets onaardigs dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Doe ff aardig tegen Muadib en Liejannuh. Aardige mensen.Leuk voor Sanne, weet niet of het leuk is voor Muadib
En ik ga NU bellen
Ja duhquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
VoicemailNa 3x overgaan. Heeft ze me weggedrukt
?
zing ze !quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Sanne een ramp? Sanne is lief
Enne AZ, gezellieHoest thuis?
Ik ga zingen
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus nu heb je een superlief berichtje op haar voicemail ingesproken?
Denk er aan, niet meer dan 2 keer op 1 dag, anders ben je een beetje wanhopigquote:Op woensdag 21 april 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Straks maar weer proberen, nu ff eten.
roomboter was ik van plan om erin te gooien jaquote:Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, DE was jij het die vroeg hoe je aardappelpuree het lekkerst krijgt? Ik heb een boek waar een hoofdstuk is gewijd aan de perfecte aardappelpuree, maar wat me vooral bij is gebleven is dat het geheime ingredient niet aardappel is, maar heel erg veel lekkere boter
heerlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wij eten de waldorfsalade van Jill Dupleix
Gut, ik overleef het wel als blijkt dat ze me een telefoonnummer van een vissenwinkel in Middelburg heeft gegeven, maar een beetje netjes afhandelen mag ook wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Denk er aan, niet meer dan 2 keer op 1 dag, anders ben je een beetje wanhopigdat zegt iedereen mij altijd iig
oh das fijn, tis iemand die niet opneemt als ze bij de kassa staatquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
En niet terugbeltquote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh das fijn, tis iemand die niet opneemt als ze bij de kassa staat
etenstijd/sporten/ weet ik het.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En niet terugbelt
Zal ik nog een keer proberen of een SMSje doen?
It takes two, baby!quote:
ietsjes meer dan een jaar geleden maarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Muaddib is het slachtoffer?? Had die niet een jaar geleden nog met Liejannuh??
eerder moeten bellenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
Heb je iig wel een leuk adresje om verse vis te vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut, ik overleef het wel als blijkt dat ze me een telefoonnummer van een vissenwinkel in Middelburg heeft gegeven, maar een beetje netjes afhandelen mag ook wel.
niet te hard panieken Steer. ff een beetje rust houden en afwachten. Misschien vanavond voor het slapen nog een sms sturen dat je had geprobeerd te bellen maar dat het niet gelukt is.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ff fijn met pa gesproken. Gaat veel beter met hemOperatiedingen zijn bijna helemaal geheeld.
Verder geen bericht van anti-stipjes![]()
Denk dat ik vanavond maar naar de dansavond ga met een andere vriendin.
[..]
It takes two, baby!
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niet te hard panieken Steer. ff een beetje rust houden en afwachten. Misschien vanavond voor het slapen nog een sms sturen dat je had geprobeerd te bellen maar dat het niet gelukt is.
KALM AAN EN RAP EEN BEETJE, SUNNY!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Kom op Steer!!laat je niet uit het veld slaan joh!
Zo ik ben er klaar voor:
concept sollicitatiebrief klaar: check
potje thee: check
tussen kunst en kitsch: begint zo meteen
Wallander: komt daarna
Kortom: ontspannen! NU!
moet ik ff sms'en?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.echt
HOBBELLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef MissHobje het volgende:
speciaal voor Den_Haag [CUL SC] Dynamisch Duo
Dan moet je mijn motto aanhouden !quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.echt
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hierquote:Op woensdag 21 april 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
KALM AAN EN RAP EEN BEETJE, SUNNY!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |