Je koopt een kleurtje uit een potje?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:12 schreef Den_Haag het volgende:
alleen verse spullen
http://www.shiseido.nl/#/(...)turizing-self-tanner
gekregenquote:Op woensdag 21 april 2010 17:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Je koopt een kleurtje uit een potje?![]()
Verse zon is niet genoeg?
iets met xxl erachter aangezien dat elke woensdag is bij bastionquote:Op woensdag 21 april 2010 17:14 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk dut(je) langer dan ik dacht maar ik heb t blijkbaar nog steeds nodig
vanavond gaat de mr kipfajita' s (meervoud voor hem, enkelvoud voor mezelf) maken... Wat schaft bij de rest van cul de pot? (dorade in huize G en B dus, en geen ervaring mee... ik ben geen visheld.. ja om te eten maar moet er nog goed mee om leren gaan in de pan)
toch maar niet, xxl spareribs... was vorige keer echt niet te eten. vlies niet weggehaald, gekookt etcquote:Op woensdag 21 april 2010 17:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
iets met xxl erachter aangezien dat elke woensdag is bij bastion
Cyber, zit jij nou in Brussel? Dan moet je echt eens hier komen eten. Weliswaar geen XXL-porties, maar allicht smakelijkerquote:Op woensdag 21 april 2010 17:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
toch maar niet, xxl spareribs... was vorige keer echt niet te eten. vlies niet weggehaald, gekookt etc
Hoiquote:
Hey, ouwe Hooligan!quote:
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.quote:Vanmiddag tijdens de lunch maar even een bos asperges gehaald op de Cuyp, dat wordt weer smullen zo
He oudgediendequote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Hey, ouwe Hooligan!
[..]
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:23 schreef golfer het volgende:
Lekker hoor, verse asperges. Ik heb ze afgelopen zondag gegeten.
nope, amsterdamquote:Op woensdag 21 april 2010 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Cyber, zit jij nou in Brussel? Dan moet je echt eens hier komen eten. Weliswaar geen XXL-porties, maar allicht smakelijker
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:26 schreef Againzender het volgende:
Wat vind jij eigenlijk van het nieuws dat Sanne gaat trouwen als mede-oldbie?
felicitatietopic staat in ONZ, maar het is 100% waarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
Dat nieuws was nog niet tot mij doorgedrongen.
Heeft ze eindelijk iemand gevonden die er ingetuind is?
jij bent de sjaak?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
felicitatietopic staat in ONZ, maar het is 100% waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |