???quote:
AgainZenderquote:
Jah, vroeg ik me dus ook net afquote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef cybermans het volgende:
(mist even alle voorkennis, is die sanne dan zo'n onwijze ramp? )
Nee hoor. Sanne is een leuk wijf.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:36 schreef cybermans het volgende:
(mist even alle voorkennis, is die sanne dan zo'n onwijze ramp? )
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand wasquote:Op woensdag 21 april 2010 18:51 schreef borisz het volgende:
[..]
AgainZender. User die zich kwam melden.
Volgens mij ook, ja.quote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Muaddib is het slachtoffer?? Had die niet een jaar geleden nog met Liejannuh??
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand was
quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lol, ik zat al op teletekst 801 te kijken wat er met AZ aan de hand was
Nou ja, op die leeftijd gewoon zsm trouwenquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Volgens mij ook, ja.
Soort D_H-versie 0.1.
ja weet ik veel, werd er zo neer gezet dat ik het me toch afvroegquote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Sanne een ramp? Sanne is lief
Enne AZ, gezellieHoest thuis?
Ik ga zingen
Waar zei ik iets onaardigs dan?quote:Op woensdag 21 april 2010 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Doe ff aardig tegen Muadib en Liejannuh. Aardige mensen.Leuk voor Sanne, weet niet of het leuk is voor Muadib
En ik ga NU bellen
Ja duhquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
VoicemailNa 3x overgaan. Heeft ze me weggedrukt
?
zing ze !quote:Op woensdag 21 april 2010 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Sanne een ramp? Sanne is lief
Enne AZ, gezellieHoest thuis?
Ik ga zingen
quote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Dus nu heb je een superlief berichtje op haar voicemail ingesproken?
Denk er aan, niet meer dan 2 keer op 1 dag, anders ben je een beetje wanhopigquote:Op woensdag 21 april 2010 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Straks maar weer proberen, nu ff eten.
roomboter was ik van plan om erin te gooien jaquote:Op woensdag 21 april 2010 18:58 schreef Isabeau het volgende:
Oh ja, DE was jij het die vroeg hoe je aardappelpuree het lekkerst krijgt? Ik heb een boek waar een hoofdstuk is gewijd aan de perfecte aardappelpuree, maar wat me vooral bij is gebleven is dat het geheime ingredient niet aardappel is, maar heel erg veel lekkere boter
heerlijk!quote:Op woensdag 21 april 2010 17:32 schreef ColdFeet het volgende:
DE, wij eten de waldorfsalade van Jill Dupleix
Gut, ik overleef het wel als blijkt dat ze me een telefoonnummer van een vissenwinkel in Middelburg heeft gegeven, maar een beetje netjes afhandelen mag ook wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Denk er aan, niet meer dan 2 keer op 1 dag, anders ben je een beetje wanhopigdat zegt iedereen mij altijd iig
oh das fijn, tis iemand die niet opneemt als ze bij de kassa staatquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
En niet terugbeltquote:Op woensdag 21 april 2010 19:47 schreef DarkElf het volgende:
[..]
oh das fijn, tis iemand die niet opneemt als ze bij de kassa staat
etenstijd/sporten/ weet ik het.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En niet terugbelt
Zal ik nog een keer proberen of een SMSje doen?
It takes two, baby!quote:
ietsjes meer dan een jaar geleden maarquote:Op woensdag 21 april 2010 18:52 schreef Isabeau het volgende:
Muaddib is het slachtoffer?? Had die niet een jaar geleden nog met Liejannuh??
eerder moeten bellenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
?
Heb je iig wel een leuk adresje om verse vis te vindenquote:Op woensdag 21 april 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gut, ik overleef het wel als blijkt dat ze me een telefoonnummer van een vissenwinkel in Middelburg heeft gegeven, maar een beetje netjes afhandelen mag ook wel.
niet te hard panieken Steer. ff een beetje rust houden en afwachten. Misschien vanavond voor het slapen nog een sms sturen dat je had geprobeerd te bellen maar dat het niet gelukt is.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ff fijn met pa gesproken. Gaat veel beter met hemOperatiedingen zijn bijna helemaal geheeld.
Verder geen bericht van anti-stipjes![]()
Denk dat ik vanavond maar naar de dansavond ga met een andere vriendin.
[..]
It takes two, baby!
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:18 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
niet te hard panieken Steer. ff een beetje rust houden en afwachten. Misschien vanavond voor het slapen nog een sms sturen dat je had geprobeerd te bellen maar dat het niet gelukt is.
KALM AAN EN RAP EEN BEETJE, SUNNY!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Kom op Steer!!laat je niet uit het veld slaan joh!
Zo ik ben er klaar voor:
concept sollicitatiebrief klaar: check
potje thee: check
tussen kunst en kitsch: begint zo meteen
Wallander: komt daarna
Kortom: ontspannen! NU!
moet ik ff sms'en?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.echt
HOBBELLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 21 april 2010 20:21 schreef MissHobje het volgende:
speciaal voor Den_Haag [CUL SC] Dynamisch Duo
Dan moet je mijn motto aanhouden !quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.echt
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hierquote:Op woensdag 21 april 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
KALM AAN EN RAP EEN BEETJE, SUNNY!
En waar was 'hier' ook al weer?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hier
Verander die TT maar ff, ik stuur vanavond wel een SMS'jequote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef MissHobje het volgende:
Steer! Heb je al een 2e keer gebeld??
Nee, bellen jij!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verander die TT maar ff, ik stuur vanavond wel een SMS'je
twentequote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |