Dan moet je mijn motto aanhouden !quote:Op woensdag 21 april 2010 20:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms wou ik dat ik jouw rust of nonchalance had.echt
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hierquote:Op woensdag 21 april 2010 20:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
KALM AAN EN RAP EEN BEETJE, SUNNY!
En waar was 'hier' ook al weer?quote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hier
Verander die TT maar ff, ik stuur vanavond wel een SMS'jequote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef MissHobje het volgende:
Steer! Heb je al een 2e keer gebeld??
Nee, bellen jij!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Verander die TT maar ff, ik stuur vanavond wel een SMS'je
twentequote:Op woensdag 21 april 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'Heanig an en rap wat' zeggen ze hier
Heel goed,quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey mieke, was het er ook weerquote:Op woensdag 21 april 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, bellen jij!![]()
Na 1 x bellen niet opgeven!
Nee joh, ze heeft het eerste belletje gemist, Steer heeft niks ingesproken, ze zit te wachten!quote:Op woensdag 21 april 2010 20:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Heel goed,
Smsjes daar moet ze wel op reageren, anders weet je ook meteen hoe laat het is
Ja, met gezonde spierpijn en een blauwe plek van het bloedgeven.quote:
Heul niet! bel nou gewoon nog een keer! spreek wat leuks in en wacht dan af.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb 1x gebeld rond 19:00, na 3x overgang kreeg ik voicemail en heb en niks ingesproken.quote:
E: Later bellen, zeggen dat je niet van voicemail houdt en vragen of ze terugbelt.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
HulpLein:
A: Bellen, zo vaak mogelijk
B: Later 1x bellen, geen voicemail inspreken
C: Later 1x bellen, voicemail inzingen
D: SMS'en
B. Alsjeblieft niet C, ik heb je volgens mij weleens horen zingenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
HulpLein:
A: Bellen, zo vaak mogelijk
B: Later 1x bellen, geen voicemail inspreken
C: Later 1x bellen, voicemail inzingen
D: SMS'en
dan nu nog een keertje bellen. Anders vannacht om 11u smsje sturenquote:Op woensdag 21 april 2010 20:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb 1x gebeld rond 19:00, na 3x overgang kreeg ik voicemail en heb en niks ingesproken.
Zo oud zal te toch niet zijn?quote:
Dat.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:41 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
dan nu nog een keertje bellen. Anders vannacht om 11u smsje sturen
Steer zou de Mondscheinsonate kunnen spelen. Nadeel is dan dat ze niet weet wie er gebeld heeft.quote:Op woensdag 21 april 2010 20:46 schreef cybermans het volgende:
De enige die hier volgens mij een voicemail leuk kunnen inzingen zijn Bluez en FutureFairytail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |