lust het nog wel hoor maar niet zo rijkelijk als ik t eerst lusttequote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Geen koriander meer???Shocking!!
Had je d'r wel zure room op, trouwens? Da's natuurlijk wel even schrikken voor je ingewanden.
Verse koriander smaakt naar muffe, natte regenjassen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef DarkElf het volgende:
oh ja de fajita was lekker maar ik ben tot een schokkende conclusie gekomen
mijn smaak is echt veranderd door het wekenlang niet eten . ik was altijd dol op koriander! maar nu smaakt het ineens heel sterk en snap ik wat andere mensen er tegen kunnen hebben
strange!
oh ja en mijn buik vindt de fajita een hele uitdaging geloof ik en dan heeft de mr al de chillies eruit gelaten enzo..
Met MeMo in badquote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als 1 van jullie dat huisje nou koopt kom ik af en toe wel ff badderen
Het is wel om de hoek van het oude werk van B., maar de buurt daarnaast bevalt me niet, dus we kopen het maar niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Als 1 van jullie dat huisje nou koopt kom ik af en toe wel ff badderen
doe ik hoor maar soms iets uitproberen is ook okquote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Den_Haag het volgende:
gewoon weer ff rustig aan doen met de smaken en kruiden DE
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tsk hebben jullie ff pech want woensdag gaan wij tekenen
Financiering toch helemaal rond?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lijkt me best apart dat je dat ineens een hele andere smaak hebt, zit je je lekker te verheugen op iets en ineens is het bluhquote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lust het nog wel hoor maar niet zo rijkelijk als ik t eerst lustte
en ja met zure room, ik denk: we proberen het gewoon
Yeah!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is kei lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef DarkElf het volgende:
boerenland volle yoghurt is echt lekker
Laat ik het zo zeggen, maandag was een stress dag, iets qua cijfers klopte niet, dat is per direct aangepast door onze financiele man, meteen op de fax naar de bank en vandaag kregen we dus een aanpgepaste juiste offerte terug van zequote:
leuk is dat idd he ontdekken dat je iets echt lekker vind wat je vroeger niet lekker vondquote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is kei lekker
Ik merk trouwens sinds een jaar ofzo dat ik ineens dingen lust die ik al echt sinds mijn kindertijd verafschuw.
Je smaak verandert toch schijnbaar wel iets na een bepaalde tijd.
En Soms moet je het ook gewoon uittesten, want misschien lustte je dingen niet in je jeugd die je niet op het eten baseerde maar meer op een verhaal erom heen, althans das mijn beleving dan weer.
En laat dat ontdekken nu net het leuke van eten zijn
Oktober/November ergensquote:
Dilemma;s dilemma;squote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Weer terug van de stad
Had met The Original Stipjes afgesprokenen dat was fijn, want die had ik al een paar weken niet meer gesproken, alleen heen en weer gemailed. Fijne vriendin is dat geworden achteraf: het is deze week zo op de kop af twee jaar geleden dat we op onze eerste 'date' gingen en we konden er allebei nu hartelijk om lachen.
Dat was toen voor mij wel iets anders geloof ik.
Oh en zij zei me ook rustig te doen met L.![]()
Denk dat ik morgen gewoon nogmaals probeer te bellen en vandaag voor vandaag laat.
Goed bezig Bluezzquote:Op woensdag 21 april 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Hobbs wat tofff![]()
Ik heb zangles gehad, ik heb ineens volume & een soort operastem als ik zing?![]()
Nou ja, het techniekje wat we aangeleerd kregen werktIk keek ineens achterom wie er zong, maar dat was ikzelf
Grappig en leerzaam!
Steer, een goeie vriendin is beter dan een verre slet
Wat raar he?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef DarkElf het volgende:
oh ja de fajita was lekker maar ik ben tot een schokkende conclusie gekomen
mijn smaak is echt veranderd door het wekenlang niet eten . ik was altijd dol op koriander! maar nu smaakt het ineens heel sterk en snap ik wat andere mensen er tegen kunnen hebben
strange!
oh ja en mijn buik vindt de fajita een hele uitdaging geloof ik en dan heeft de mr al de chillies eruit gelaten enzo..
Ja zo ging het eerst ook maar omdat mijn loon erg laag is vonden ze het wel goed maar dan onder het kopje toeslag, nou dat was prima, alleen gingen zij ineens over in reiskosten en nu heb ik zoiets van dat hadden ze dan consequent aan moeten houden met die toeslag, gaat er nu gewoon om hoe ze het gaan noemen en hoeveel.Dus ik snap ze niet helemaal waarom dit nu ineens weer anders moet, volgens mij zit mijn baas te dromen ofzo ( slaat ze ook een leuke flaterquote:Op woensdag 21 april 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Ze gaven bij mij ook geen meter toe, toen ik 60 km verderop verhuisde... IK wilde toch verhuizen?
volgens de algemene voorwaarden zou ik met een beetje mazzel een gedeelte van mijn verhuiskosten kunnen declarerenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:28 schreef MissHobje het volgende:
Grmblopen nooit je werk mail laat op de avond.
Ik ben natuurlijk verhuisd enzo naar Utrecht.. anyway dat is ineens 53 km van mijn werk vandaan, terwijl ik eerst in die woonplaats woonde zowat naast mijn werk, nu had ik gevraagd om reiskosten aangezien ik een heeeeeeeeeeel laag loon heb, onlangs geslaagd, werd het wel iets beter maar het is nog steeds minimaal zeg maar
Anyway hadden ze een toeslag verzonnen want.. ik verhuisde zelf maar ze vinden me een goede kracht en idd laag loon, nou prima..
Die hele toeslag bleek een lachertje en werd verteld nou we doen toch reiskosten anders hou je er niets aan over.. ok prima...
Anyway dat heb ik dus nu al een maand of 5 en nu krijg ik net een mail dat we het maar eens over die toeslag moesten gaan hebben want er zou iets niet kloppen..
Ja de tering heyzoek het ff uit ofzo.
Dat netjes samen gevat in een mail en aanstonds even een gesprekje erover, aangezien ze het reiskosten gedoe ook gebruikte voor mijn loon verhoging, en ze daar niet al teveel mee omhoog konden@
Dat gaan ze dus mooi anders oplossen dacht ik zo.
Stom toch?
Tenzij afspraken, die ze zelf niet helemaal snappenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:39 schreef golfer het volgende:
Werkgevers zijn inderdaad niet verplicht om de reiskosten te vergoeden als je zelf, en niet voor het werk, gaat verhuizen.
Je kon in het verleden, maar ik weet niet of dat nu nog zo is, wel via de belastingdienst daar iets mee regelen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je al gesmst hebt moet je ff 1/2 dagen niks doen tenzij je reactie van haar terug krijgt, ze heeft je sms gehad en gelezen en als ze daarop had willen reageren had ze dat wel gedaan. Dan hoef je jezelf niet voor haar te blijven werpen door keer op keer te blijven bellenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat ik morgen gewoon nogmaals probeer te bellen en vandaag voor vandaag laat.
Daar gaan je reiskostenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
volgens de algemene voorwaarden zou ik met een beetje mazzel een gedeelte van mijn verhuiskosten kunnen declarerenik ga het gewoon proberen aangezien ik van 80KM afstand straks 5KM afstand van kantoor ofzo woon.
quote:Op woensdag 21 april 2010 22:42 schreef cybermans het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh boy
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Gelukkig dat het is goedgekomenquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
@ MissHobje: gefeli! wat gaaf!![]()
@ Steer:(even een steuntje in de rug)
@ Cyber: Slaap zacht!![]()
ik ben terug van mn zussen. Het was een misverstand. Mn zus had iets verkeerd opgenomen wat werd gezegd door weer een andere zus. Bladiebla.. niemand is boos of teleurgesteld, alleen mn zus vond t vervelend dat ze t verkeerd had opgepakt omdat ik vanmiddag moest huilen. Ik ben allang blij dat er niks aan de hand is.
Ik ga ook slapen; welterusten iedereen
mooi zoquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
TERUGGEBELD![]()
![]()
Ze klonk vrolijk en enthousiast op de fiets, de reden waarom ze niet terugbelde was, omdat ze 5 meter boven de grond ging aan een klimmuur.
Gezegd dat ik een drankje met haar wilde doen, ze zei dat ze dat gezellig vondmaar dat ze morgen al terug naar huis ging
(ze doet ook examentraining aan middelbare scholieren) en dat ze dat de volgende week ook met de kids deed. Maar dat ze het leuk vond als we de week daarop wel konden.
Maargoed, da's zo ver dat ik zei van weet je wat: zien we dan wel weer. En daarna had ze nog een leuk verhaal over de klimmuur
He wat een fijn gesprek was dat zeg.
Misverstanden hequote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef FutureFairytale het volgende:
@ MissHobje: gefeli! wat gaaf!![]()
@ Steer:(even een steuntje in de rug)
@ Cyber: Slaap zacht!![]()
ik ben terug van mn zussen. Het was een misverstand. Mn zus had iets verkeerd opgenomen wat werd gezegd door weer een andere zus. Bladiebla.. niemand is boos of teleurgesteld, alleen mn zus vond t vervelend dat ze t verkeerd had opgepakt omdat ik vanmiddag moest huilen. Ik ben allang blij dat er niks aan de hand is.
Ik ga ook slapen; welterusten iedereen
WOw Steerquote:Op woensdag 21 april 2010 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
TERUGGEBELD![]()
![]()
Ze klonk vrolijk en enthousiast op de fiets, de reden waarom ze niet terugbelde was, omdat ze 5 meter boven de grond ging aan een klimmuur.
Gezegd dat ik een drankje met haar wilde doen, ze zei dat ze dat gezellig vondmaar dat ze morgen al terug naar huis ging
(ze doet ook examentraining aan middelbare scholieren) en dat ze dat de volgende week ook met de kids deed. Maar dat ze het leuk vond als we de week daarop wel konden.
Maargoed, da's zo ver dat ik zei van weet je wat: zien we dan wel weer. En daarna had ze nog een leuk verhaal over de klimmuur
He wat een fijn gesprek was dat zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |