lust het nog wel hoor maar niet zo rijkelijk als ik t eerst lusttequote:Op woensdag 21 april 2010 21:19 schreef ColdFeet het volgende:
Geen koriander meer???Shocking!!
Had je d'r wel zure room op, trouwens? Da's natuurlijk wel even schrikken voor je ingewanden.
Verse koriander smaakt naar muffe, natte regenjassen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:17 schreef DarkElf het volgende:
oh ja de fajita was lekker maar ik ben tot een schokkende conclusie gekomen
mijn smaak is echt veranderd door het wekenlang niet eten . ik was altijd dol op koriander! maar nu smaakt het ineens heel sterk en snap ik wat andere mensen er tegen kunnen hebben
strange!
oh ja en mijn buik vindt de fajita een hele uitdaging geloof ik en dan heeft de mr al de chillies eruit gelaten enzo..
Met MeMo in badquote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als 1 van jullie dat huisje nou koopt kom ik af en toe wel ff badderen
Het is wel om de hoek van het oude werk van B., maar de buurt daarnaast bevalt me niet, dus we kopen het maar niet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Als 1 van jullie dat huisje nou koopt kom ik af en toe wel ff badderen
doe ik hoor maar soms iets uitproberen is ook okquote:Op woensdag 21 april 2010 21:37 schreef Den_Haag het volgende:
gewoon weer ff rustig aan doen met de smaken en kruiden DE
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tsk hebben jullie ff pech want woensdag gaan wij tekenen
Financiering toch helemaal rond?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lijkt me best apart dat je dat ineens een hele andere smaak hebt, zit je je lekker te verheugen op iets en ineens is het bluhquote:Op woensdag 21 april 2010 21:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lust het nog wel hoor maar niet zo rijkelijk als ik t eerst lustte
en ja met zure room, ik denk: we proberen het gewoon
Yeah!quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is kei lekkerquote:Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef DarkElf het volgende:
boerenland volle yoghurt is echt lekker
Laat ik het zo zeggen, maandag was een stress dag, iets qua cijfers klopte niet, dat is per direct aangepast door onze financiele man, meteen op de fax naar de bank en vandaag kregen we dus een aanpgepaste juiste offerte terug van zequote:
leuk is dat idd he ontdekken dat je iets echt lekker vind wat je vroeger niet lekker vondquote:Op woensdag 21 april 2010 22:02 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Is kei lekker
Ik merk trouwens sinds een jaar ofzo dat ik ineens dingen lust die ik al echt sinds mijn kindertijd verafschuw.
Je smaak verandert toch schijnbaar wel iets na een bepaalde tijd.
En Soms moet je het ook gewoon uittesten, want misschien lustte je dingen niet in je jeugd die je niet op het eten baseerde maar meer op een verhaal erom heen, althans das mijn beleving dan weer.
En laat dat ontdekken nu net het leuke van eten zijn
Oktober/November ergensquote:
Dilemma;s dilemma;squote:Op woensdag 21 april 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
Weer terug van de stad
Had met The Original Stipjes afgesprokenen dat was fijn, want die had ik al een paar weken niet meer gesproken, alleen heen en weer gemailed. Fijne vriendin is dat geworden achteraf: het is deze week zo op de kop af twee jaar geleden dat we op onze eerste 'date' gingen en we konden er allebei nu hartelijk om lachen.
Dat was toen voor mij wel iets anders geloof ik.
Oh en zij zei me ook rustig te doen met L.![]()
Denk dat ik morgen gewoon nogmaals probeer te bellen en vandaag voor vandaag laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |