quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef cybermans het volgende:Dat was toch een zwak punt van dat ding, dat de ontvangst niet zo goed is. Dus het is maar zeer de vraag of het kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
had ik al verteld, vals alarmquote:Op woensdag 21 april 2010 12:53 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
wat? vertel?
heb gelukkig al weer salaris. wacht alleen nog op mijn declaratie van 1300 euro
dankjewel. ik ga vnv met haar en mijn oudere zus praten. hopelijk is het een misverstand en anders hoor ik graag wat ik kan doenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
FF, je zusje heeft toch het beste met je over? Misschien durft ze je iets niet te vertellen, of is ze niet helemaal comfortabel met hoe jij dingen aan haar vraagt. Maar dat zegt toch niks over dat je niets voor haar over hebt? Integendeel!
Even lekker uithuilen, en vanavond gewoon even met je zusje praten wat er aan de hand is. Ik weet zeker dat ze je het wel wil zeggen.
Waarom?quote:
in een keer goed dat het om een meisje gaat.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar ik begrijp dat Steer moet bellen en niet durft/wil? Het zal wel weer om een meisje gaan....... Stipje misschien weer????
Geen stipjequote:Op woensdag 21 april 2010 14:45 schreef Tezz het volgende:
Nou, ik heb niet helemaal teruggelezen, maar ik begrijp dat Steer moet bellen en niet durft/wil? Het zal wel weer om een meisje gaan....... Stipje misschien weer????
Daar is het je zusje voor. Niet te veel van aantrekkenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:08 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had ik al verteld, vals alarm![]()
*huilmode* zo, net gewoon aan mn bureau flink veel tranen naar beneden gedwarreld, terwijl mn baas naast me zit.
mn zusje blijkt tegen mn moeder en oudere zus gezegd te hebben dat ze zich eenzaam voelt. ik doe blijkbaar iets niet goed, terwijl ik juist zo mn best doe dacht ik (ze heeft last van haar hart en is daar onzeker over). doet pijn om te merken dat ze naar een ander gaan om te roddelen over mij terwijl ik elke dag vraag of er iets is en hoe het met haar gaat...
*huilmode*
Hoe weet jij nu of ik goed ben in daten?quote:Op woensdag 21 april 2010 14:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geen stipje
En niet iedereen is zo bedreven in het datingspelletje als jij hoor TezzIk schrijf er wat opener over misschien dan anderen.
al foto's ge-upload?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:17 schreef MissHobje het volgende:
Steer heb je al gebeld nu ?![]()
![]()
![]()
Hups!
en Future Fairytale
ik gebruik als neusspay prevalin extra strong.quote:Op woensdag 21 april 2010 12:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Idd goeie ideeën, ik lees ook wel eens hele simpele twist qua recepten en dan denk ik altijd : waarom kom ik daar nou niet op![]()
Straks eens even neusspray regelen bij de apotheek en kijken of dat beter werkt tegen die vervelende jeukende ogen en niesbuien
Als het nou eens zou regenen hiero, scheelt het mss ook qua pollen in de lucht.
En sneeuw Free![]()
veel beter! maar dat kan ook komen doordat ik nu alleen ben.quote:
top! pas goed op jezelf hè? morgen als je wakker word kun je kijken of je fit genoeg bent voor werk, en anders nietquote:Op woensdag 21 april 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb Otrivin/Azelastine gehaald. Ben benieuwd, mijn oudste had ook altijd Prevalin. (ik kon niet meer op de naam komen).
Voel me sowieso vandaag een stuk beterGa meteen even een wasje ophangen en boven stofzuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |