Verder slopen ze blijkbaar auto's midden in de nacht met hun verenigingsnaam leesbaar op de buik geschilderd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk medelijden hebben met zo'n stakker? Nee toch?
Meelopers als hij die alles doen om bij een clubje lallende bierdrinkende en stropdrasdragende kneuzen te horen roepen dit over zichzelf af. Echt te triest... Jezelf in de fik laten steken door een paar bestuursleden of whatever. Waarom laten mensen dit toe bij zichzelf?
Zou die kerel nu ook trots op zichzelf zijn dat hij de ontgroening doorstaan heeft?![]()
![]()
![]()
Klacht; Studenten en dan vooral studenten die bij studie of studentenverenigingen zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smiliecombo voor deze achterlijken;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor degene met die schroeiplekken op zijn rug;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht circumflex... hey het was nacht, wist niet dat ik het moest onthouden omdat jij dat zo belangrijk ging vindenquote:
Dan zullen ze wel een flinke buik hebben gehad, als jij dat midden in de nacht even zo kon lezen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht circumflex... hey het was nacht, wist niet dat ik het moest onthouden omdat jij dat zo belangrijk ging vinden![]()
en nee, dat was dus niet waar mijn zus bij wilde
speciaal voor jou dequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Beauregard het volgende:
Oh, ik pikte het sarcasme niet op. Excuses.
DVVA.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
Biels, bij welke vereniging zit je?
quote:
ze heeft iig nog een bikini aanquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een faal clubje. Als je dan toch bij zo'n kakclub zit, ga dan bij Vindicat ofzo
Dat zit idd om de hoek van deze clubquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een faal clubje. Als je dan toch bij zo'n kakclub zit, ga dan bij Vindicat ofzo
Beetje een pokkeeind reizen van Amsterdam naar Groningen hequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zit idd om de hoek van deze club
Alsof mij dat een reet kan schelen. Sowieso Amsterdamquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje een pokkeeind reizen van Amsterdam naar Groningen he
Zo, heb je dat ff snel gegoogledquote:
Die ging spoedig uit.quote:
Pak een willekeurig kind uit de speeltuin. Geen vereniging voor nodigquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
De reden om voor verengingen te zijn toch?
Thuiswonerquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Mummiepak het volgende:
Poloshirts![]()
Achterovergekamd glad lang haar![]()
Gooische R
het gooi is inderdaad wel kanker-ebola-tiefus-aidsquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Mummiepak het volgende:
Poloshirts![]()
Gooische R
Misplaatst collectief elitair gevoelquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Mummiepak het volgende:
Poloshirts![]()
Gooische R
zijn daar foto's van dan?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef DutchErrorist het volgende:
STOP DE PERSEN!!
BIELS EN BOWA HOREN NIET BIJ ELKAAR?!!!
dat zijn scouting-foto'squote:
Ja jij hoorde in dat zelfde groepje, ook met crane, maar nu hoor ik dat je er niet bij hoort een soort afsplitsing dusquote:
De eerste komt van een site van een korfbalvereniging. Weet niet wat dat met een studentenvereniging te maken heeft, maar ziet er op zich gezellig uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef Biels het volgende:
Het ziet er inderdaad uit alsof iedereen daar een helse tijd heeft.
Hetzelfde groepje als Crane?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja jij hoorde in dat zelfde groepje, ook met crane, maar nu hoor ik dat je er niet bij hoort een soort afsplitsing dus
Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja jij hoorde in dat zelfde groepje, ook met crane, maar nu hoor ik dat je er niet bij hoort een soort afsplitsing dus
Ik hou van dezelfde muziek als Crane?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo'n pauper die van kutmuziek houd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Beter besteed je je tijd wél nuttig door werkervaring te verkrijgen en 's avonds een HBO diploma via het LOI te regelen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HOI BIELS !11111111111111111111111111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man. Gewoon MBO doen. Sneller klaar en iedereen weet dat je dan door je levenservaring heul veul slimmer bent dan al die studenten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Beter besteed je je tijd wél nuttig door werkervaring te verkrijgen en 's avonds een HBO diploma via het LOI te regelen.
Met een dergelijk diploma zou ik mijn reet nog niet eens afvegenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Dus jij wilt wat langer studeren, om eindelijk iets te hebben om je reet mee af te vegen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Met een dergelijk diploma zou ik mijn reet nog niet eens afvegen_!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Nee, daarvoor gebruik ik wc-papierquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dus jij wilt wat langer studeren, om eindelijk iets te hebben om je reet mee af te vegen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
De verenigingen die ik heb gezien (ja ben tot mijn spijt weleens naar een feestje gweest (zonder de intentie me ooit aan te melden.)) zitten vol met paupers die denken dat ze heel wat zijn.
Gastquote:opleiding: MBO
Die heb je ook op de werkvloer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
De verenigingen die ik heb gezien (ja ben tot mijn spijt weleens naar een feestje gweest (zonder de intentie me ooit aan te melden.)) zitten vol met paupers die denken dat ze heel wat zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
jaja blablamaar dan is het nog wel zo
Oh. In dat geval. Dan moet het wel zo zijn, als jij het zegt. Enzo.quote:
Sowieso: HBO opleidingen die zichzelf maar "university" gaan noemen omdat dat geen beschermde naam isquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:14 schreef solyaris het volgende:
Ik studeer aan de Johan Cruyff University. Hoor ik er ook bij?
sv circumflexquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
er stond zelfs nog een hartje als in "Icir... " bij dacht ik
dat kon ik me iig nog wel herinneren
en tuurlijk, alle studenten drinken bier, dus hebben bierbuik![]()
grapje.. voor diegene die het sarcasme niet oppikt
Maandelijks topic he, de_boswachter is weer uit z'n muts aan 't bloeden, krijg je dit soort topics.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Niet weer deze shit![]()
Ik dacht dat dit gehuil door een stel jankerds wat niks heeft bereikt pas rond augustus/september op gang kwam
Nou nee, en nu ga ik mezelf tegenspreken: ik heb weldegelijk sociaal contact gehad met de paar mensen die er waren die nog wel een beetje relaxed waren (zaten waarschijnlijk ook niet in de vereniging).quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh. In dat geval. Dan moet het wel zo zijn, als jij het zegt. Enzo.
Je verhaal doet me een beetje denken aan die voetballers die regelmatig opduiken bij onze hockeyfeesten. Staan dan in een kringetje rond een krat bier een beetje stoer om zich heen te kijken maar integreren ho maar. heb zo'n vermoeden dat jij hoogstens wat 'cool' aan de bar gehangen hebt.
[..]
Ik geloof er nog steeds niks van dat iemand "Iquote:
OKquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef Biels het volgende:
[..]Bossie
. Kom je binnenkort frituren bij De_Ananas?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niks van dat iemand "ICircumflex" in het donkergroen midden in de nacht van de buik van een kerel kan aflezen.
Maargoed, wie ben ik, he.
het waren er 5.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niks van dat iemand "ICircumflex" in het donkergroen midden in de nacht van de buik van een kerel kan aflezen.
Ja, dat de paar relaxte mensen die je daar toevallig tegenkwam net zoals jij perongeluk binnen kwamen waggelen lijkt mij ook erg aannemelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef EDMAN- het volgende:
Nou nee, en nu ga ik mezelf tegenspreken: ik heb weldegelijk sociaal contact gehad met de paar mensen die er waren die nog wel een beetje relaxed waren (zaten waarschijnlijk ook niet in de vereniging).
Daar geilen die kneusjes van de vereniging op hequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
KIJK, JONGENS EN MEISJES, IEMAND MET GEZAG!
Ik ga niet al die shit teruglezen, maar jij was erbij ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het waren er 5.
Maar jij hebt sowieso moeite met dingen te geloven die gewoon tot de realiteit behoren
Als je niet terug wilt lezen, stel dan niet van die achterlijke vragen maar houd gewoon je mondquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga niet al die shit teruglezen, maar jij was erbij ofzo?
Jij bent toch al >30 ofzo, wat mot je dan bij een studentenvereniging?
bij jullie hebben ze geen straatverlichtingquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar geilen die kneusjes van de vereniging op he.
Dan nog lees je het 's nachts van de buik van een vent af?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het waren er 5.
Maar jij hebt sowieso moeite met dingen te geloven die gewoon tot de realiteit behoren
Nou ja goed, ik stel gewoon een vraag. Die kan je ook ff beantwoorden als je toch dit topic zit te F5'en. Ik ga niet dit (en schijnbaar een ander topic) doorlezen om 1 feitje terug te zoeken. 90% is verder toch bagger en het gebruikelijke gemekker van provincialen en LTS'ers over studentenverenigingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je niet terug wilt lezen, stel dan niet van die achterlijke vragen maar houd gewoon je mond
Zo geilen arbeiders op aftermarket sideskirts voor hun Opel Astra, of Frans Duijts.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar geilen die kneusjes van de vereniging op he.
hij verzint ook het woord DONKERgroenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij jullie hebben ze geen straatverlichting
die rare gasten (5 dus) in het groen waren studenten die door mijn straat liepen en herrie maaktenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik stel gewoon een vraag. Die kan je ook ff beantwoorden als je toch dit topic zit te F5'en. Ik ga niet dit (en schijnbaar een ander topic) doorlezen om 1 feitje terug te zoeken. 90% is verder toch bagger en het gebruikelijke gemekker van provincialen en LTS'ers over studentenverenigingen.
Er staan geen bouwlampen, nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij jullie hebben ze geen straatverlichting
Donkergroen is de verenigingskleur. Lijkt mij dat als het groen is, het dan ook donkergroen is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij verzint ook het woord DONKERgroen
ik zei alleen groen
hoppa, weer bewijs dat je woorden verdraait
Het raakt je toch wel een beetjequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maandelijks topic he, de_boswachter is weer uit z'n muts aan 't bloeden, krijg je dit soort topics.
Ze keek uit het raam midden in de nacht omdat haar kind wakker werd en daar liepen een stel halfnaakte apen haar auto te mollen en dat waren dan Circumflex leden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga niet al die shit teruglezen, maar jij was erbij ofzo?
Jij bent toch al >30 ofzo, wat mot je dan bij een studentenvereniging?
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Het raakt je he. Anders reageer je niet. Je voelt je aangevallen en in je waarde aangetast.
Dat is het he?
je aannames zijn abuisquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Donkergroen is de verenigingskleur. Lijkt mij dat als het groen is, het dan ook donkergroen is.
En die link met die persoon die in fik stond?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze keek uit het raam midden in de nacht omdat haar kind wakker werd en daar liepen een stel halfnaakte apen haar auto te mollen en dat waren dan Circumflex leden.
Was er niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
En die link met die persoon die in fik stond?
geen, ik vroeg me alleen af waarom mensen die zich laten vernederen dat (vernederen, niet schilderen.. das juist leuk) gewoon toelaten. Maar iemand postte een opmerking dat iemand die last heeft van studenten mag klagen, ik had last en noemde dat voorbeeldquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die link met die persoon die in fik stond?
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.quote:
Ga huilen ofzoquote:
Was jij niet stripper of paaldanseres?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen, ik vroeg me alleen af waarom mensen die zich laten vernederen dat (vernederen, niet schilderen.. das juist leuk) gewoon toelaten. Maar iemand postte een opmerking dat iemand die last heeft van studenten mag klagen, ik had last en noemde dat voorbeeld
Idd. Je ziet juist iedereen standaard in z'n verenigingskleuren lopen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef Biels het volgende:
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.
Bedrijfsleidster bij de lokale snackkar?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.
Personen kunnen abuis zijn, dingen niet. Ga ajb geen moeilijke woorden gebruiken om mee te kunnen komen ofzo, dan val je vrij snel door de mand.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
Ga huilen ofzo
wat is er nou weer? zijn aannames (meerdere) zijn abuis...
Ik heb nooit gezegd dat je geen bedrijfsleider bent.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.
en voor zo een soort uitspraken maak je speciaal een kloon aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Bedrijfsleidster bij de lokale snackkar?
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je geen bedrijfsleider bent.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het beweert bedrijfsleidster te zijn.
Ja hoor. En ik ben laagopgeleid. Ammehoela.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet stripper of paaldanseres?
Mensen vinden dat wellicht ook vernederend. Vind jij toch ook niet?
het stond zo (ik ga ff niet painten, excuseer...) Iquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:35 schreef Biels het volgende:
Als ik nu mijn eigen buik bekijk, en jij wilt daar "ICircumflex" op verven, dan kan je dat op een afstandje sowieso niet meer goed lezen.
hey de christen unie is er ook weerquote:
Ja hallo, begint ook met een B, je kunt niet teveel verwachten he...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef KontKnots het volgende:
Leer lezen, dat is Beauregard die dat zei, niet Biels.
nee, dat is een verzinsel van opa Bakkebaard, dat jij, kontelikkend als je bent, klakkeloos hebt overgenomenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet stripper of paaldanseres?
Mensen vinden dat wellicht ook vernederend. Vind jij toch ook niet?
zie je.. dus kan ik het niet eens zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weiger te geloven dat mensen vrijwillig kijken naar een strippende Ladylike.
Het is een deel van je ontgroening denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weiger te geloven dat mensen vrijwillig kijken naar een strippende Ladylike.
Laat dan maar zitten hoor. Dan maar geen vrienden!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is een deel van je ontgroening denk ik.
Oh holy fuck, excuseer Bielsquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Leer lezen, dat is Beauregard die dat zei, niet Biels.
Die zou ik dan niet doorkomen vrees ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Biels het volgende:
Het is een deel van je ontgroening denk ik.
Goedzo! Je kunt het wel!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
Oh holy fuck, excuseer Biels
Daar was ik abuis
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden die 'vrienden' geen kroeg. Dat waar jij nu bedrijfsleider wil worden / gaat worden (staat zelfs zo in je fobo.
En had jij daar niet ooit lekker met de tietjes bloot staan paaldansen of strippen (of een combinatie van eerder genoemde activiteiten)
zeker, ik durf mijn fouten best toe te geven en er een excuus voor te gevenquote:
die had je toch al nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten hoor. Dan maar geen vrienden!
Ik had het over het gebruik van het werkwoord "abuis zijn"quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
zeker, ik durf mijn fouten best toe te geven en er een excuus voor te geven
waarom dacht jij van niet?
nogmaals: nee, je hebt het helemaal misquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden die 'vrienden' geen kroeg. Dat waar jij nu bedrijfsleider wil worden / gaat worden (staat zelfs zo in je fobo.
En had jij daar niet ooit lekker met de tietjes bloot staan paaldansen of strippen (of een combinatie van eerder genoemde activiteiten)
werkwoord?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik had het over het gebruik van het werkwoord "abuis zijn"
quote:abuis (zn): dwaling, fout, misgreep, misslag, misvatting, vergissing
abuis (bn): fout, mis, onjuist, verkeerd
bron
het zegt al genoeg over jou als ik het je moet uitleggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Ben je echt zo dom of hoe bedoel je dit?
Ben jij 46 of 47 jaren oud?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zegt al genoeg over jouw als ik het je moet uitleggen
Nee je hebt gelijk. Ik voel me zeer gekwetst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zegt al genoeg over jouw als ik het je moet uitleggen
Uhuh. Volgens mij stonden er eerst gewoon foto's van jou aan een strippaal in je fobo, niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat is een verzinsel van opa Bakkebaard, dat jij, kontelikkend als je bent, klakkeloos hebt overgenomen
jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh. Volgens mij stonden er eerst gewoon foto's van jou aan een strippaal in je fobo, niet?
We weten allemaal wel wie de schuldige is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:54 schreef Beauregard het volgende:
Wat een ontzettend kuttopic is dit geworden. Bah.
Nou goed. Sommigen zouden dat wellicht ook als vernederend zien, maar jij niet. Anders deed je dat niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja
dat is ook het enige feitje dat waar is
Doe normaalquote:
Hallo, haar zus moest naakt met een volgestouwde kut rondjes lopen, kreeg voorwerpen in haar reet en moest haar leuter in een kip stoppen hoor. Beetje respect.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed. Sommigen zouden dat wellicht ook als vernederend zien, maar jij niet. Anders deed je dat niet.
Dus wellicht vinden die studenten bepaalde dingen ook niet vernederend terwijl jij dat wél vind.
Het is maar net hoe je het bekijkt en wat in je kringen normaal is of geaccepteerd word.
Mijn topic is idd beter.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:54 schreef Beauregard het volgende:
Wat een ontzettend kuttopic is dit geworden. Bah.
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb verder niks tegen laagopgeleiden hoor. Maar ze zijn zo dom. Daar schrik ik soms wel een beetje van.
Sorry hoor maar of je het nu professioneel doet of het daarmee uit wil stralen; het zegt genoeg over je niveau.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef Ladylike het volgende:
ja
dat is ook het enige feitje dat waar is
de conclusies die daaruit getrokken werden zijn echter volledig onzin
wat jij wilquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef Catbert het volgende:
[..]
Doe normaal![]()
Het wordt niet voor zaken gebruikt, alleen voor mensen, je begrijpt best wat ik bedoel.
daar heb je wel gelijk in, echter is een student die vies is van de modder ook niet meteen een professioneel modderworstelaar, puur omdat hij een keer zo op de foto is gegaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed. Sommigen zouden dat wellicht ook als vernederend zien, maar jij niet. Anders deed je dat niet.
Dus wellicht vinden die studenten bepaalde dingen ook niet vernederend terwijl jij dat wél vind.
Het is maar net hoe je het bekijkt en wat in je kringen normaal is of geaccepteerd word.
Waarom zet ze die pics dan niet in d'r fobo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:56 schreef Biels het volgende:
[..]
Hallo, haar zus moest naakt met een volgestouwde kut rondjes lopen, kreeg voorwerpen in haar reet en moest haar leuter in een kip stoppen hoor. Beetje respect.
Ik doe niets met die strippaal, of dans ik ook meteen om een verkeersbord, omdat ik daarmee op de foto staat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sorry hoor maar of je het nu professioneel doet of het daarmee uit wil stralen; het zegt genoeg over je niveau.
http://www.chickswithdicks.com/quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:57 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom zet ze die pics dan niet in d'r fobo?
Ja, en iemand die met een snowboard in z'n hand staat in z'n fobo zegt daarmee ook niet dat 'ie snowboard.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
Ik doe niets met die strippaal, of dans ik ook meteen om een verkeersbord, omdat ik daarmee op de foto staat?
jullie trekken gewoon conclusies die aangeven hoe bekrompen jullie brein is
Kun je beter gaan Fokken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef afcajos het volgende:
Maar goed, voor mensen die moeite hebben snel ergens bij te horen/vrienden te maken is een studentenvereniging een goede uitkomst.
Onzin. Verenigingen dienen geen enkel sociaal nut en zijn er enkel en alleen voor de vernederingen en het vernielen van auto's.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:59 schreef afcajos het volgende:
Maar goed, voor mensen die moeite hebben snel ergens bij te horen/vrienden te maken is een studentenvereniging een goede uitkomst.
nee, ik heb ook wel eens een gitaar vast gehad (en mee op de foto gegaan) toch speel ik geen gitaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
http://www.chickswithdicks.com/
[..]
Ja, en iemand die met een snowboard in z'n hand staat in z'n fobo zegt daarmee ook niet dat 'ie snowboard.![]()
Typisch MBO: "Kijk mij eens geil zijn"![]()
Oh ok dan zat ik er naast.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Onzin. Verenigingen dienen geen enkel sociaal nut en zijn er enkel en alleen voor de vernederingen en het vernielen van auto's.
ga je gay liefde ergens ander tonenquote:
quote:
Homofoob!quote:
De lenteintroductieperiode is net voorbij, dat weet jij best.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Homofoob!
Biels: kom je snel weer eens langs om m'n hockeystick in m'n anus te proppen?
Ik ben te lang niet meer vernederdquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef Biels het volgende:
De lenteintroductieperiode is net voorbij, dat weet jij best.
dood vernederdquote:
Lol whut.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
AHA het is NU op de RADIO van die mongool die zich in brand heeft laten steken !!
In 14 jaar 3 incidenten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
Sander Lantinga noemde net de naam van de Groningse studentenvereniging die in 1996 iemand een fles jenever liet leegdrinken bij een ontgroening en die overleed.
Ook had hij het inderdaaf over een ontgroening in 2006 waarbij een student 6 liter water moest drinken en halfdood naar het ziekenhuis werd gebracht.
Maar dat is ws. volgens een aantal van die studentenbalnoobjes hierboven allemaal niet waar....
Ja, en kneuzen zoals hij en jij 'vergeten' voor het gemak gewoon even dat die ontgroening een huisontgroening was. Maargoed, types die het verschil niet snappen tussen een studie- en studentenvereniging kun je dat soort nuances al helemaal niet aan hun verstand brengenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
Sander Lantinga noemde net de naam van de Groningse studentenvereniging die in 1996 iemand een fles jenever liet leegdrinken bij een ontgroening en die overleed.
Altijd mooi, die jaloerse verbodsreactiesquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
AHA het is NU op de RADIO van die mongool die zich in brand heeft laten steken !!
Verbod op studentenverenigingen en ontgroeningen
Alsof ik dat WIL weten!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en kneuzen zoals hij en jij 'vergeten' voor het gemak gewoon even dat die ontgroening een huisontgroening was. Maargoed, types die het verschil niet snappen tussen een studie- en studentenvereniging kun je dat soort nuances al helemaal niet aan hun verstand brengen
Ja want als je dit soort meuk aan de kaak stelt ben je jaloers.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Altijd mooi, die jaloerse verbodsreacties
Nee aarshaar, mijn pa nam dat destijds voor z'n rekeningquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want als je dit soort meuk aan de kaak stelt ben je jaloers.
Ga nou maar lekker met je korpsvrienden brallen en je studieschuld aan bier verbrassen want dat 'is toch zo terugbetaald'.!!
Ja, wie moet er dan pallets sorteren of klerenhangers buigenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Ja, het zou zonde zijn als hij morgen niet meer achter de lopende band kan staan.
matigjes...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
De directie staakt niet.
Ik zal het even aan de secretaresse vragen!
Die incidenten zullen zeker wel gebeurd zijn, daarom dat er ook regels moeten zijn over die activiteiten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
Ook had hij het inderdaaf over een ontgroening in 2006 waarbij een student 6 liter water moest drinken en halfdood naar het ziekenhuis werd gebracht.
Maar dat is ws. volgens een aantal van die studentenbalnoobjes hierboven allemaal niet waar....
in nederland zijn er ook gewoon regels opgesteld tussen de vereniging en de universiteit omtrent de ontgroeningquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Die incidenten zullen zeker wel gebeurd zijn, daarom dat er ook regels moeten zijn over die activiteiten.
Ik weet dat er verschillen zijn tussen de Belgische en de Nederlandse studentenverenigingen maar er zijn ook veel overeenkomsten. En ik kan voor mezelf zeggen dat ik wél heel blij ben dat ik mij als eerste jaar heb aangesloten bij een vereniging. Ik heb er tot nu toe alleen maar positieve ervaringen aan overgehouden.
Ik had vrienden die ik in de les had leren kennen, maar aangezien we met bijna 200 studenten in die richting zaten kon je onmogelijk iedereen leren kennen in de les. Ik heb er in m'n vereniging nog veel meer leren kennen en ook oudere jaars.
In België is het overigens zo dat er regels zijn over doop en ontgroening, zowel over de activiteiten als over de producten die gebruikt worden. Dit jaar werd er door een meisje een mogelijke overtreding gemeld tijdens een doop en de rector heeft dit dan ook onderzocht.
Zolang er regels zijn vind ik niet dat er een reden is om doop of ontgroening af te schaffen.
Dan zie ik het probleem dus niet, als de verenigingen zich niet aan de regels houden: ontgroeningsverbod.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef gers het volgende:
[..]
in nederland zijn er ook gewoon regels opgesteld tussen de vereniging en de universiteit omtrent de ontgroening
Ik had me nog zo voorgenomen me buiten deze discussie te houden. Loveless85 en Otis2.0 doen het goed genoeg dunkt me. Maar dat gelul van je in bovenstaande quote kan ik echt niet negeren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe niets met die strippaal, of dans ik ook meteen om een verkeersbord, omdat ik daarmee op de foto staat?
Exact.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:27 schreef CherryBoomBoom het volgende:
[..]
Dan zie ik het probleem dus niet, als de verenigingen zich niet aan de regels houden: ontgroeningsverbod.
Houden ze zich er wel aan dan is het toch een persoonlijke keuze van de studenten lijkt mij?
alleen al het feit dat jij die foto opgeslagen hebt is al triest, maar goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:31 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik had me nog zo voorgenomen me buiten deze discussie te houden. Loveless85 en Otis2.0 doen het goed genoeg dunkt me. Maar dat gelul van je in bovenstaande quote kan ik echt niet negeren.
Ik heb de foto er nog maar eens even bijgepakt. Het is niet dat je toevallig tegen die paal staat aangeleund ofzo. Nee je neemt een pose aan in een weinig verhullend pakje. Daarbij kijk je dan wel weer als een strenge basisschool directeur, maar dat terzijde. Kortom niet liegen. Je was maar wat blij met die harde paal.
Mag ik die foto ookquote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen al het feit dat jij die foto opgeslagen hebt is al triest, maar goed.
ik ben jullie, en al zeker niet jou, enige verklaring schuldig. Bovendien trekken jullie blijkbaar verkeerde conclusies en is iedere poging om jullie te overtuigen van jullie ongelijk nutteloos. Vandaar dat ik er verder niet op inga.
Jammer dat ik dan zo weinig verdien met strippen zeg
Dan zal ik toch wel erg slecht zijn, als ik nog in een huurhuisje woon en een 2e hands auto rijd, terwijl kennissen die stripster zijn toch echt wat meer geld hebben
aangezien jij zo bekend bent met stripsters (immers, je bent er van overtuigd dat ik er eentje ben) heb je vast wel een tip voor meecht jongen, get a fucking life
Oh damn wat fungeer jij graag als cannon-fodder.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aangezien jij zo bekend bent met stripsters (immers, je bent er van overtuigd dat ik er eentje ben) heb je vast wel een tip voor meecht jongen, get a fucking life
Maar je hebt haar wel opgeslagen op je PC?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh damn wat fungeer jij graag als cannon-fodder.![]()
Dat je weinig centen verdiend met die paal dat snap ik wel ja. Ik heb ook een tip voor je. BLIJF UIT DE BUURT VAN DIE PAAL. Ik moet er van huilen. Of het moet zijn om de vogeltjes te laten schrikken.
Hey die post komt me bekend voorquote:Op woensdag 21 april 2010 09:48 schreef Maikuuul het volgende:
Hier het mooie verhaal over de barbecue die zaterdag plaatsvond bij grotten nabij maastricht alwaar het volgende gebeurde, wij waren pas aangekomen op plaats van bestemming.
Komen er opeens een paar korpsballen met een ladder opeens omhoog geklommen waar wij aant bbqen waren Ze leken Rabobank medewerkers met hun oranje stropdassen en pakken, ze meldden ons het volgende "Wij hebben hier elke maand met ons dispuut een picknick" ( m.a.w plz leave k thnx ) echter hielden wij voet bij stuk en ze dropen af.
Daarna gingen we in de grotten zelf, zien we een stel idioten met zwarte gewaden en witte maskers rond kaarslicht staanwtf
Nouja dat waren dus schijnbaar ook studenten.
tuurlijk niet......quote:Op woensdag 21 april 2010 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar je hebt haar wel opgeslagen op je PC?
Iets klopt hier niet. Dit riekt naar "plaatje downloaden om nog eens als rukvoer te gebruiken" praktijken Opa.B.
Nee, ik mirror dat soort foto's altijd meteen op tinypic voor het geval dat iemand met een grote bek hem snel verwijderd. Dat bleek in dit geval ook een uitkomst. Ik begin trouwens zelf niet steeds over die foto. Dat doet LL zelf wel. In dit geval door te liegen dat "ze toevallig op de foto stond met een strippaal op de achtergrond."quote:Op woensdag 21 april 2010 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar je hebt haar wel opgeslagen op je PC?
Iets klopt hier niet. Dit riekt naar "plaatje downloaden om nog eens als rukvoer te gebruiken" praktijken Opa.B.
uitkomst? waarvoor? wat is het nut om iedereen hier valselijk te overtuigen dat ik een stripster ben?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee, ik mirror dat soort foto's altijd meteen op tinypic voor het geval dat iemand met een grote bek hem snel verwijderd. Dat bleek in dit geval ook een uitkomst.
Die had ik gister inderdaad in het ontgroeningstopic gezet.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hey die post komt me bekend voor
kennelijk genoeg voor jou om op te fappenquote:Op woensdag 21 april 2010 09:49 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Veel zit er sowieso niet aan.
Dan hoor ik graag jouw verhaal. Wat stond je dan te doen op die foto? De paal te poetsen?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uitkomst? waarvoor? wat is het nut om iedereen hier valselijk te overtuigen dat ik een stripster ben?
fap je daarop dan? dat je dat kunt?
wooo fucking hooo
wat moet jij een triest leven hebben
ik had die outfit gekregen en wilde hem op de pic hebben.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan hoor ik graag jouw verhaal. Wat stond je dan te doen op die foto? De paal te poetsen?
Ik ben meer ook onder de indruk van die "diepe" blik van je in je FOBO.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kennelijk genoeg voor jou om op te fappen
ROFLquote:Op woensdag 21 april 2010 09:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en waar die paal staat was ruimte om de outfit te fotograferen en dus zei de fotograaf ook: ga maar daar staan.
en daar kom je zeker ook op klaarquote:Op woensdag 21 april 2010 09:56 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik meer ook onder de indruk van die "diepe" blik van je in je FOBO.
En de prachtige diepzinnige quotes.![]()
Jazeker. Met moeite, dat wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar kom je zeker ook op klaar
quote:
nee hoor, kindjes maken ruzie, ik communiceerquote:
dat je met moeite klaar komt geloof ik graagquote:Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jazeker. Met moeite, dat wel.
Kerel. Jouw gevoel voor humor is echt onbegrensd.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat je met moeite klaar komt geloof ik graag![]()
je heet niet voor niks OPA !!!!
WHAHWHA
Welke vraag?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]puber
geef nou eens een inhoudelijk antwoord op mijn vraag?
quote:Op woensdag 21 april 2010 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
uitkomst? waarvoor? wat is het nut om iedereen hier valselijk te overtuigen dat ik een stripster ben?
Oh. Dat probeer ik helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat je er iets mee zou verdienen.quote:
ik ben blij dat je het erkendquote:Op woensdag 21 april 2010 10:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Kerel. Jouw gevoel voor humor is echt onbegrensd.
dus als ik die foto in het restaurant had genomen had je me niet zo proberen zwart te maken?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Oh. Dat probeer ik helemaal niet. Ik kan me niet voorstellen dat je er iets mee zou verdienen.
Nogmaals. Ik reageerde alleen omdat jij in een eerdere post net deed of je toevallig een beetje bij die paal stond en dat net zo goed een verkeersbord zou kunnen zijn. We weten allebei dat dat niet klopt.
Mwah. Ik denk niet dat je in zo'n outfit het gemiddelde restaurant binnenkomt.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus als ik die foto in het restaurant had genomen had je me niet zo proberen zwart te maken?
Waar je die aanname op baseert is mij een raadsel.quote:nogmaals: wat moet jij een triest, leeg leven hebben.
wij HEBBEN een restaurant lutser, daar eten ze allemaal in lingeriequote:Op woensdag 21 april 2010 10:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk niet dat je in zo'n outfit het gemiddelde restaurant binnenkomt.
De andere gasten zouden meteen hun eetlust verliezen.
[..]
Waar je die aanname op baseert is mij een raadsel.
op je postsquote:Op woensdag 21 april 2010 10:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah. Ik denk niet dat je in zo'n outfit het gemiddelde restaurant binnenkomt.
De andere gasten zouden meteen hun eetlust verliezen.
[..]
Waar je die aanname op baseert is mij een raadsel.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij HEBBEN een restaurant lutser, daar eten ze allemaal in lingerie
jij komt echt nooit achter die PC uit he
De foto is toch duidelijk?quote:op je posts
ik heb net zo veel informatie die geverifieerd is als jij: geen enkele![]()
jouw posts ookquote:Op woensdag 21 april 2010 10:20 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Heel stijlvol allemaal.
![]()
[..]
De foto is toch duidelijk?
Suffe hut. Als je niet uit wil stralen dat je bijverdient door te strippen moet je niet zo'n foto in je fobo zetten. Niet meer dan logisch dat mensen daaruit conclusies trekken.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:14 schreef Ladylike het volgende:
dus als ik die foto in het restaurant had genomen had je me niet zo proberen zwart te maken?nogmaals: wat moet jij een triest, leeg leven hebben.
Ik vind jullie maar triest, afgeven op mensen met foto's, maar zelf zo bang zijn voor commentaar dat jullie zelf maar geen posts erin zettenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Suffe hut. Als je niet uit wil stralen dat je bijverdient door te strippen moet je niet zo'n foto in je fobo zetten. Niet meer dan logisch dat mensen daaruit conclusies trekken.
Godskolere. Voor de 101ste keer:quote:Op woensdag 21 april 2010 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik vind jullie maar triest, afgeven op mensen met foto's, maar zelf zo bang zijn voor commentaar dat jullie zelf maar geen posts erin zetten
internetheldjes
Uit eten in je lingerie.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
op je posts
ik heb net zo veel informatie die geverifieerd is als jij: geen enkele![]()
jullie komen echt nooit buitenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Uit eten in je lingerie.? Wat is dat voor kamperrestaurant.
dat heb ik dus deze keer niet gedaanquote:Op woensdag 21 april 2010 10:26 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Voor de 101ste keer:
Ik haal die foto niet steeds erbij. Dat doe je zelf door heel hard lulkoek te schreeuwen in diverse topics.
Het is een open lucht restaurant? Wat versta jij precies onder "buiten"?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jullie komen echt nooit buiten
[..]
dat heb ik dus deze keer niet gedaan
het ging over studentenverenigingen hoor
ik ga hier verder niet op in, ga eens wat meer achter die PC vandaan (en dan niet alleen om te pissen of je fappapier weg te gooienquote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het is een open lucht restraurant? Wat versta jij precies onder "buiten"?
Hoezo niet? Ik kom blijkbaar niet genoeg buiten omdat ik een één of ander kamperrestaurant niet ken?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga hier verder niet op in, ga eens wat meer achter die PC vandaan (en dan niet alleen om te pissen of je fappapier weg te gooien)
Uit eten in lingerie is net zo als parenclubs gewoon een grote pauperbedoening. "Erotisch uitgaan"quote:
juistquote:Op woensdag 21 april 2010 10:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kom blijkbaar niet genoeg buiten omdat ik een één of ander kamperrestaurant niet ken?
Komtiedanhe:quote:
Overigens is het bedienen van aangeschoten gepeupel in je lingerie niet mijns inziens niet veel beter als het hangen aan die paal. Flink aangeschoten moeten je klanten wel zijn, dunkt me, om nog iets naar binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dit dus, en dan lekker aan andermans vrouwtje friemelen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Uit eten in lingerie is net zo als parenclub gewoon een grote pauperbedoening. "Erotisch uitgaan"
ga jij nou maar vanavond je opblaaspop in het missionaris-standje neukenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Uit eten in lingerie is net zo als parenclubs gewoon een grote pauperbedoening. "Erotisch uitgaan"
Ik neuk liever een opblaaspop dan een afgeneukte stripperquote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
ga jij nou maar vanavond je opblaaspop in het missionaris-standje neuken
Ga jij nou maar soa's van wildvreemden oplopen omdat je je relatie niet "spannend genoeg" kan houden zonder in je lingerie te gaan dineren.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga jij nou maar vanavond je opblaaspop in het missionaris-standje neuken
oh maar de aanleiding naar die post post je niet?quote:
heb hem nog hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Catbert het volgende:
Ze heeft ondertussen wel d'r fotoboek uitgeschakeld
Weer iemand die nergens iets vanaf weetquote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga jij nou maar soa's van wildvreemden oplopen omdat je je relatie niet "spannend genoeg" kan houden zonder in je lingerie te gaan dineren.
Jij zit te zeiken dat ik geen foto's durf te posten en ondertussen schakel je zelf je fobo uit omdat je kennelijk niet tegen 't commentaar kwam. Hypochriet-much?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
heb hem nog hoor
post eens wat foto's van jou dan
Je hoeft er niet bijgeweest te zijn om te weten dat dineren in lingerie gewoon iets voor paupers is.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Weer iemand die nergens iets vanaf weet
Eerlijk gezegd zal me dat een worst wezen, smerige swinger die je d'r bent.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weer iemand die nergens iets vanaf weet
ik heb nog een fobo hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 10:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij zit te zeiken dat ik geen foto's durf te posten en ondertussen schakel je zelf je fobo uit omdat je kennelijk niet tegen 't commentaar kwam. Hypochriet-much?
Ik snap dit niet. Maar je hebt vast en zeker uni gedaan, dus dan is dit begrijpelijke taal. Niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij zit te zeiken dat ik geen foto's durf te posten en ondertussen schakel je zelf je fobo uit omdat je kennelijk niet tegen 't commentaar kwam. Hypochriet-much?
Beter doe je eens mee dan BOWA.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zal me dat een worst wezen, smerige swinger die je d'r bent.
LOLquote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zal me dat een worst wezen, smerige swinger die je d'r bent.
Als ik heel eerlijk ben he Opa. Ik heb geen idee waar het hier over gaat....quote:Op woensdag 21 april 2010 10:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Beter doe je eens mee dan BOWA.
Of zit je zelf elke zaterdagavond in je strakke speedo in het "restaurant" van LL?
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
ik heb nog een fobo hoor
Alleen het icoontje op het forum staat uit
moeilijk te begrijpen he
Schrijffout. Sue mequote:Op woensdag 21 april 2010 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap dit niet. Maar je hebt vast en zeker uni gedaan, dus dan is dit begrijpelijke taal. Niet?
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt dit stukje ellende van een topic terug te lezen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben he Opa. Ik heb geen idee waar het hier over gaat....
Heeft ze een erotisch restaurant of wat? Lees wel vanalles over erotisch dineren, maar wat is de link.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Ladylike vond het leuk om als stripper op de foto te gaan, deze op fok te plaatsen. Vervolgens veel negatief commentaar erover te krijgen. Daarna beweert ze dat ze geen stripper is/het geen stripperact was en dat ze een restaurant heeft waar je erotisch kan dineren (quote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben he Opa. Ik heb geen idee waar het hier over gaat....
Heeft ze een erotisch restaurant of wat? Lees wel vanalles over erotisch dineren, maar wat is de link.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt dit stukje ellende van een topic terug te lezen.
Als "verdediging" van de foto poste LL dit :
[..]
Goeie verdediging ook. Ging ze meteen van kamper naar pro-kamper. Ze is zo pauper dat andere kampers d'r nog een puntje aan kunnen zuigen. En dat waarschijnlijk gezien haar interesses kwa "erotisch stappen" regelmatig doen ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt dit stukje ellende van een topic terug te lezen.
Als "verdediging" van de foto poste LL dit :
Inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan je vreten nu smaken als er naast je een 65 jarige vrouw zit te eten met een slipje aan met doorkijk
Godverdomme.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]OMFG. Dat ik over die post heen gelezen heb
![]()
Dit maakt mijn dag weer goed.
Hoe kan je vreten nu smaken als er naast je een 65 jarige vrouw zit te eten met een slipje aan met doorkijk
Ligt dat restaurant in Mestreech?
Precies mijn punt inderdaad. LL manoeuvreert zich graag voor de loop lijkt het wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goeie verdediging ook. Ging ze meteen van kamper naar pro-kamper. Ze is zo pauper dat andere kampers d'r nog een puntje aan kunnen zuigen. En dat waarschijnlijk gezien haar interesses kwa "erotisch stappen" regelmatig doen ook.
Zeg knul, woon jij in Maastricht tegenwoordig ofwat ?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]OMFG. Dat ik over die post heen gelezen heb
![]()
Dit maakt mijn dag weer goed.
Riekt je biefstukje gelijk naar vis![]()
Ligt dat restaurant in Mestreech?
Wat een trieste doos zeg, ongelovelijkquote:
OMG. Dit gaat ons ws. 6 bans kosten.quote:
Als je zegt waar je nu bent kan ik in 15 minuten bij je zijn voor een lekkere Senseoquote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeg knul, woon jij in Maastricht tegenwoordig ofwat ?
Was jij dan een van die grotknullen met een oranje krevat ?
beatrixhaven.. ik daag je uitquote:Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je zegt waar je nu bent kan ik in 15 minuten bij je zijn voor een lekkere Senseo(als je in Mestreech bent heet dat).
Gaan jullie na de koffie dan ook de Limburgse vuige herenliefde bedrijven?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je zegt waar je nu bent kan ik in 15 minuten bij je zijn voor een lekkere Senseo(als je in Mestreech bent heet dat).
mooi, want dit is deel 1.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:49 schreef zquing het volgende:
post 'm ff vol en er komt geen deeltje 3
OK.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:49 schreef zquing het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al, volgens mij is het kampvolk wel uitgeluld over "die studenten"quote:Op woensdag 21 april 2010 10:49 schreef zquing het volgende:
Komt voor de bakker.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef wise het volgende:
[..]
mooi, want dit is deel 1.
Wie maakt deel 2 dalijk?
Hehe dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.
Dan gaan we klagen over erotische restaurants![]()
Wat jij wil.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |