Hoezo niet? Ik kom blijkbaar niet genoeg buiten omdat ik een één of ander kamperrestaurant niet ken?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ga hier verder niet op in, ga eens wat meer achter die PC vandaan (en dan niet alleen om te pissen of je fappapier weg te gooien)
Uit eten in lingerie is net zo als parenclubs gewoon een grote pauperbedoening. "Erotisch uitgaan"quote:
juistquote:Op woensdag 21 april 2010 10:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kom blijkbaar niet genoeg buiten omdat ik een één of ander kamperrestaurant niet ken?
Komtiedanhe:quote:
Overigens is het bedienen van aangeschoten gepeupel in je lingerie niet mijns inziens niet veel beter als het hangen aan die paal. Flink aangeschoten moeten je klanten wel zijn, dunkt me, om nog iets naar binnen te krijgen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik doe niets met die strippaal, of dans ik ook meteen om een verkeersbord, omdat ik daarmee op de foto staat?
jullie trekken gewoon conclusies die aangeven hoe bekrompen jullie brein is
Dit dus, en dan lekker aan andermans vrouwtje friemelen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Uit eten in lingerie is net zo als parenclub gewoon een grote pauperbedoening. "Erotisch uitgaan"
ga jij nou maar vanavond je opblaaspop in het missionaris-standje neukenquote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Uit eten in lingerie is net zo als parenclubs gewoon een grote pauperbedoening. "Erotisch uitgaan"
Ik neuk liever een opblaaspop dan een afgeneukte stripperquote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
ga jij nou maar vanavond je opblaaspop in het missionaris-standje neuken
Ga jij nou maar soa's van wildvreemden oplopen omdat je je relatie niet "spannend genoeg" kan houden zonder in je lingerie te gaan dineren.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga jij nou maar vanavond je opblaaspop in het missionaris-standje neuken
oh maar de aanleiding naar die post post je niet?quote:
heb hem nog hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 10:33 schreef Catbert het volgende:
Ze heeft ondertussen wel d'r fotoboek uitgeschakeld
Weer iemand die nergens iets vanaf weetquote:Op woensdag 21 april 2010 10:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ga jij nou maar soa's van wildvreemden oplopen omdat je je relatie niet "spannend genoeg" kan houden zonder in je lingerie te gaan dineren.
Jij zit te zeiken dat ik geen foto's durf te posten en ondertussen schakel je zelf je fobo uit omdat je kennelijk niet tegen 't commentaar kwam. Hypochriet-much?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:34 schreef Ladylike het volgende:
heb hem nog hoor
post eens wat foto's van jou dan
Je hoeft er niet bijgeweest te zijn om te weten dat dineren in lingerie gewoon iets voor paupers is.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Weer iemand die nergens iets vanaf weet
Eerlijk gezegd zal me dat een worst wezen, smerige swinger die je d'r bent.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Weer iemand die nergens iets vanaf weet
ik heb nog een fobo hoorquote:Op woensdag 21 april 2010 10:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij zit te zeiken dat ik geen foto's durf te posten en ondertussen schakel je zelf je fobo uit omdat je kennelijk niet tegen 't commentaar kwam. Hypochriet-much?
Ik snap dit niet. Maar je hebt vast en zeker uni gedaan, dus dan is dit begrijpelijke taal. Niet?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Jij zit te zeiken dat ik geen foto's durf te posten en ondertussen schakel je zelf je fobo uit omdat je kennelijk niet tegen 't commentaar kwam. Hypochriet-much?
Beter doe je eens mee dan BOWA.quote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zal me dat een worst wezen, smerige swinger die je d'r bent.
LOLquote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zal me dat een worst wezen, smerige swinger die je d'r bent.
Als ik heel eerlijk ben he Opa. Ik heb geen idee waar het hier over gaat....quote:Op woensdag 21 april 2010 10:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Beter doe je eens mee dan BOWA.
Of zit je zelf elke zaterdagavond in je strakke speedo in het "restaurant" van LL?
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:36 schreef Ladylike het volgende:
ik heb nog een fobo hoor
Alleen het icoontje op het forum staat uit
moeilijk te begrijpen he
Schrijffout. Sue mequote:Op woensdag 21 april 2010 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ik snap dit niet. Maar je hebt vast en zeker uni gedaan, dus dan is dit begrijpelijke taal. Niet?
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt dit stukje ellende van een topic terug te lezen.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben he Opa. Ik heb geen idee waar het hier over gaat....
Heeft ze een erotisch restaurant of wat? Lees wel vanalles over erotisch dineren, maar wat is de link.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wij HEBBEN een restaurant lutser, daar eten ze allemaal in lingerie
jij komt echt nooit achter die PC uit he
[..]
Ladylike vond het leuk om als stripper op de foto te gaan, deze op fok te plaatsen. Vervolgens veel negatief commentaar erover te krijgen. Daarna beweert ze dat ze geen stripper is/het geen stripperact was en dat ze een restaurant heeft waar je erotisch kan dineren (quote:Op woensdag 21 april 2010 10:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben he Opa. Ik heb geen idee waar het hier over gaat....
Heeft ze een erotisch restaurant of wat? Lees wel vanalles over erotisch dineren, maar wat is de link.
quote:Op woensdag 21 april 2010 10:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt dit stukje ellende van een topic terug te lezen.
Als "verdediging" van de foto poste LL dit :
[..]
Goeie verdediging ook. Ging ze meteen van kamper naar pro-kamper. Ze is zo pauper dat andere kampers d'r nog een puntje aan kunnen zuigen. En dat waarschijnlijk gezien haar interesses kwa "erotisch stappen" regelmatig doen ook.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt dit stukje ellende van een topic terug te lezen.
Als "verdediging" van de foto poste LL dit :
Inderdaadquote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe kan je vreten nu smaken als er naast je een 65 jarige vrouw zit te eten met een slipje aan met doorkijk
Godverdomme.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]OMFG. Dat ik over die post heen gelezen heb
![]()
Dit maakt mijn dag weer goed.
Hoe kan je vreten nu smaken als er naast je een 65 jarige vrouw zit te eten met een slipje aan met doorkijk
Ligt dat restaurant in Mestreech?
Precies mijn punt inderdaad. LL manoeuvreert zich graag voor de loop lijkt het wel.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef Catbert het volgende:
[..]
Goeie verdediging ook. Ging ze meteen van kamper naar pro-kamper. Ze is zo pauper dat andere kampers d'r nog een puntje aan kunnen zuigen. En dat waarschijnlijk gezien haar interesses kwa "erotisch stappen" regelmatig doen ook.
Zeg knul, woon jij in Maastricht tegenwoordig ofwat ?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]OMFG. Dat ik over die post heen gelezen heb
![]()
Dit maakt mijn dag weer goed.
Riekt je biefstukje gelijk naar vis![]()
Ligt dat restaurant in Mestreech?
Wat een trieste doos zeg, ongelovelijkquote:
OMG. Dit gaat ons ws. 6 bans kosten.quote:
Als je zegt waar je nu bent kan ik in 15 minuten bij je zijn voor een lekkere Senseoquote:Op woensdag 21 april 2010 10:45 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Zeg knul, woon jij in Maastricht tegenwoordig ofwat ?
Was jij dan een van die grotknullen met een oranje krevat ?
beatrixhaven.. ik daag je uitquote:Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je zegt waar je nu bent kan ik in 15 minuten bij je zijn voor een lekkere Senseo(als je in Mestreech bent heet dat).
Gaan jullie na de koffie dan ook de Limburgse vuige herenliefde bedrijven?quote:Op woensdag 21 april 2010 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je zegt waar je nu bent kan ik in 15 minuten bij je zijn voor een lekkere Senseo(als je in Mestreech bent heet dat).
mooi, want dit is deel 1.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:49 schreef zquing het volgende:
post 'm ff vol en er komt geen deeltje 3
OK.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:49 schreef zquing het volgende:
Zo'n vermoeden had ik al, volgens mij is het kampvolk wel uitgeluld over "die studenten"quote:Op woensdag 21 april 2010 10:49 schreef zquing het volgende:
Komt voor de bakker.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef wise het volgende:
[..]
mooi, want dit is deel 1.
Wie maakt deel 2 dalijk?
Hehe dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK.
Dan gaan we klagen over erotische restaurants![]()
Wat jij wil.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |