Hetzelfde groepje als Crane?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja jij hoorde in dat zelfde groepje, ook met crane, maar nu hoor ik dat je er niet bij hoort een soort afsplitsing dus
Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja jij hoorde in dat zelfde groepje, ook met crane, maar nu hoor ik dat je er niet bij hoort een soort afsplitsing dus
Ik hou van dezelfde muziek als Crane?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo'n pauper die van kutmuziek houd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Beter besteed je je tijd wél nuttig door werkervaring te verkrijgen en 's avonds een HBO diploma via het LOI te regelen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HOI BIELS !11111111111111111111111111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man. Gewoon MBO doen. Sneller klaar en iedereen weet dat je dan door je levenservaring heul veul slimmer bent dan al die studenten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Beter besteed je je tijd wél nuttig door werkervaring te verkrijgen en 's avonds een HBO diploma via het LOI te regelen.
Met een dergelijk diploma zou ik mijn reet nog niet eens afvegenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Dus jij wilt wat langer studeren, om eindelijk iets te hebben om je reet mee af te vegen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Met een dergelijk diploma zou ik mijn reet nog niet eens afvegen_!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Nee, daarvoor gebruik ik wc-papierquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dus jij wilt wat langer studeren, om eindelijk iets te hebben om je reet mee af te vegen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
De verenigingen die ik heb gezien (ja ben tot mijn spijt weleens naar een feestje gweest (zonder de intentie me ooit aan te melden.)) zitten vol met paupers die denken dat ze heel wat zijn.
Gastquote:opleiding: MBO
Die heb je ook op de werkvloer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
De verenigingen die ik heb gezien (ja ben tot mijn spijt weleens naar een feestje gweest (zonder de intentie me ooit aan te melden.)) zitten vol met paupers die denken dat ze heel wat zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |