Hetzelfde groepje als Crane?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja jij hoorde in dat zelfde groepje, ook met crane, maar nu hoor ik dat je er niet bij hoort een soort afsplitsing dus
Heb ik iets gemistquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:04 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja jij hoorde in dat zelfde groepje, ook met crane, maar nu hoor ik dat je er niet bij hoort een soort afsplitsing dus
Ik hou van dezelfde muziek als Crane?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo'n pauper die van kutmuziek houd.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Beter besteed je je tijd wél nuttig door werkervaring te verkrijgen en 's avonds een HBO diploma via het LOI te regelen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
HOI BIELS !11111111111111111111111111111111
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee man. Gewoon MBO doen. Sneller klaar en iedereen weet dat je dan door je levenservaring heul veul slimmer bent dan al die studenten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Beter besteed je je tijd wél nuttig door werkervaring te verkrijgen en 's avonds een HBO diploma via het LOI te regelen.
Met een dergelijk diploma zou ik mijn reet nog niet eens afvegenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Dus jij wilt wat langer studeren, om eindelijk iets te hebben om je reet mee af te vegen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:08 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Met een dergelijk diploma zou ik mijn reet nog niet eens afvegen_!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:06 schreef Trannellius het volgende:
Sowieso, studeren
Nee, daarvoor gebruik ik wc-papierquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Dus jij wilt wat langer studeren, om eindelijk iets te hebben om je reet mee af te vegen?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
De verenigingen die ik heb gezien (ja ben tot mijn spijt weleens naar een feestje gweest (zonder de intentie me ooit aan te melden.)) zitten vol met paupers die denken dat ze heel wat zijn.
Gastquote:opleiding: MBO
Die heb je ook op de werkvloer.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
De verenigingen die ik heb gezien (ja ben tot mijn spijt weleens naar een feestje gweest (zonder de intentie me ooit aan te melden.)) zitten vol met paupers die denken dat ze heel wat zijn.
Nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:14 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
jaja blablamaar dan is het nog wel zo
Oh. In dat geval. Dan moet het wel zo zijn, als jij het zegt. Enzo.quote:
Sowieso: HBO opleidingen die zichzelf maar "university" gaan noemen omdat dat geen beschermde naam isquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:14 schreef solyaris het volgende:
Ik studeer aan de Johan Cruyff University. Hoor ik er ook bij?
sv circumflexquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
er stond zelfs nog een hartje als in "Icir... " bij dacht ik
dat kon ik me iig nog wel herinneren
en tuurlijk, alle studenten drinken bier, dus hebben bierbuik![]()
grapje.. voor diegene die het sarcasme niet oppikt
Maandelijks topic he, de_boswachter is weer uit z'n muts aan 't bloeden, krijg je dit soort topics.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef Loveless85 het volgende:
Niet weer deze shit![]()
Ik dacht dat dit gehuil door een stel jankerds wat niks heeft bereikt pas rond augustus/september op gang kwam
Nou nee, en nu ga ik mezelf tegenspreken: ik heb weldegelijk sociaal contact gehad met de paar mensen die er waren die nog wel een beetje relaxed waren (zaten waarschijnlijk ook niet in de vereniging).quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh. In dat geval. Dan moet het wel zo zijn, als jij het zegt. Enzo.
Je verhaal doet me een beetje denken aan die voetballers die regelmatig opduiken bij onze hockeyfeesten. Staan dan in een kringetje rond een krat bier een beetje stoer om zich heen te kijken maar integreren ho maar. heb zo'n vermoeden dat jij hoogstens wat 'cool' aan de bar gehangen hebt.
[..]
Ik geloof er nog steeds niks van dat iemand "Iquote:
OKquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef Biels het volgende:
[..]Bossie
. Kom je binnenkort frituren bij De_Ananas?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niks van dat iemand "ICircumflex" in het donkergroen midden in de nacht van de buik van een kerel kan aflezen.
Maargoed, wie ben ik, he.
het waren er 5.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik geloof er nog steeds niks van dat iemand "ICircumflex" in het donkergroen midden in de nacht van de buik van een kerel kan aflezen.
Ja, dat de paar relaxte mensen die je daar toevallig tegenkwam net zoals jij perongeluk binnen kwamen waggelen lijkt mij ook erg aannemelijkquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef EDMAN- het volgende:
Nou nee, en nu ga ik mezelf tegenspreken: ik heb weldegelijk sociaal contact gehad met de paar mensen die er waren die nog wel een beetje relaxed waren (zaten waarschijnlijk ook niet in de vereniging).
Daar geilen die kneusjes van de vereniging op hequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
KIJK, JONGENS EN MEISJES, IEMAND MET GEZAG!
Ik ga niet al die shit teruglezen, maar jij was erbij ofzo?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het waren er 5.
Maar jij hebt sowieso moeite met dingen te geloven die gewoon tot de realiteit behoren
Als je niet terug wilt lezen, stel dan niet van die achterlijke vragen maar houd gewoon je mondquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga niet al die shit teruglezen, maar jij was erbij ofzo?
Jij bent toch al >30 ofzo, wat mot je dan bij een studentenvereniging?
bij jullie hebben ze geen straatverlichtingquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar geilen die kneusjes van de vereniging op he.
Dan nog lees je het 's nachts van de buik van een vent af?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het waren er 5.
Maar jij hebt sowieso moeite met dingen te geloven die gewoon tot de realiteit behoren
Nou ja goed, ik stel gewoon een vraag. Die kan je ook ff beantwoorden als je toch dit topic zit te F5'en. Ik ga niet dit (en schijnbaar een ander topic) doorlezen om 1 feitje terug te zoeken. 90% is verder toch bagger en het gebruikelijke gemekker van provincialen en LTS'ers over studentenverenigingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Als je niet terug wilt lezen, stel dan niet van die achterlijke vragen maar houd gewoon je mond
Zo geilen arbeiders op aftermarket sideskirts voor hun Opel Astra, of Frans Duijts.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef luckass het volgende:
[..]
Daar geilen die kneusjes van de vereniging op he.
hij verzint ook het woord DONKERgroenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij jullie hebben ze geen straatverlichting
die rare gasten (5 dus) in het groen waren studenten die door mijn straat liepen en herrie maaktenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik stel gewoon een vraag. Die kan je ook ff beantwoorden als je toch dit topic zit te F5'en. Ik ga niet dit (en schijnbaar een ander topic) doorlezen om 1 feitje terug te zoeken. 90% is verder toch bagger en het gebruikelijke gemekker van provincialen en LTS'ers over studentenverenigingen.
Er staan geen bouwlampen, nee.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij jullie hebben ze geen straatverlichting
Donkergroen is de verenigingskleur. Lijkt mij dat als het groen is, het dan ook donkergroen is.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hij verzint ook het woord DONKERgroen
ik zei alleen groen
hoppa, weer bewijs dat je woorden verdraait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |