Verder slopen ze blijkbaar auto's midden in de nacht met hun verenigingsnaam leesbaar op de buik geschilderd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk medelijden hebben met zo'n stakker? Nee toch?
Meelopers als hij die alles doen om bij een clubje lallende bierdrinkende en stropdrasdragende kneuzen te horen roepen dit over zichzelf af. Echt te triest... Jezelf in de fik laten steken door een paar bestuursleden of whatever. Waarom laten mensen dit toe bij zichzelf?
Zou die kerel nu ook trots op zichzelf zijn dat hij de ontgroening doorstaan heeft?![]()
![]()
![]()
Klacht; Studenten en dan vooral studenten die bij studie of studentenverenigingen zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smiliecombo voor deze achterlijken;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor degene met die schroeiplekken op zijn rug;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht circumflex... hey het was nacht, wist niet dat ik het moest onthouden omdat jij dat zo belangrijk ging vindenquote:
Dan zullen ze wel een flinke buik hebben gehad, als jij dat midden in de nacht even zo kon lezen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht circumflex... hey het was nacht, wist niet dat ik het moest onthouden omdat jij dat zo belangrijk ging vinden![]()
en nee, dat was dus niet waar mijn zus bij wilde
speciaal voor jou dequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Beauregard het volgende:
Oh, ik pikte het sarcasme niet op. Excuses.
DVVA.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
Biels, bij welke vereniging zit je?
quote:
ze heeft iig nog een bikini aanquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een faal clubje. Als je dan toch bij zo'n kakclub zit, ga dan bij Vindicat ofzo
Dat zit idd om de hoek van deze clubquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een faal clubje. Als je dan toch bij zo'n kakclub zit, ga dan bij Vindicat ofzo
Beetje een pokkeeind reizen van Amsterdam naar Groningen hequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat zit idd om de hoek van deze club
Alsof mij dat een reet kan schelen. Sowieso Amsterdamquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Beetje een pokkeeind reizen van Amsterdam naar Groningen he
Zo, heb je dat ff snel gegoogledquote:
Die ging spoedig uit.quote:
Pak een willekeurig kind uit de speeltuin. Geen vereniging voor nodigquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
De reden om voor verengingen te zijn toch?
Thuiswonerquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Mummiepak het volgende:
Poloshirts![]()
Achterovergekamd glad lang haar![]()
Gooische R
het gooi is inderdaad wel kanker-ebola-tiefus-aidsquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Mummiepak het volgende:
Poloshirts![]()
Gooische R
Misplaatst collectief elitair gevoelquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Mummiepak het volgende:
Poloshirts![]()
Gooische R
zijn daar foto's van dan?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:52 schreef DutchErrorist het volgende:
STOP DE PERSEN!!
BIELS EN BOWA HOREN NIET BIJ ELKAAR?!!!
dat zijn scouting-foto'squote:
Ja jij hoorde in dat zelfde groepje, ook met crane, maar nu hoor ik dat je er niet bij hoort een soort afsplitsing dusquote:
De eerste komt van een site van een korfbalvereniging. Weet niet wat dat met een studentenvereniging te maken heeft, maar ziet er op zich gezellig uitquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef Biels het volgende:
Het ziet er inderdaad uit alsof iedereen daar een helse tijd heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |