Verder slopen ze blijkbaar auto's midden in de nacht met hun verenigingsnaam leesbaar op de buik geschilderd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Moeten we eigenlijk medelijden hebben met zo'n stakker? Nee toch?
Meelopers als hij die alles doen om bij een clubje lallende bierdrinkende en stropdrasdragende kneuzen te horen roepen dit over zichzelf af. Echt te triest... Jezelf in de fik laten steken door een paar bestuursleden of whatever. Waarom laten mensen dit toe bij zichzelf?
Zou die kerel nu ook trots op zichzelf zijn dat hij de ontgroening doorstaan heeft?![]()
![]()
![]()
Klacht; Studenten en dan vooral studenten die bij studie of studentenverenigingen zitten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Smiliecombo voor deze achterlijken;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En voor degene met die schroeiplekken op zijn rug;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik dacht circumflex... hey het was nacht, wist niet dat ik het moest onthouden omdat jij dat zo belangrijk ging vindenquote:
Dan zullen ze wel een flinke buik hebben gehad, als jij dat midden in de nacht even zo kon lezen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht circumflex... hey het was nacht, wist niet dat ik het moest onthouden omdat jij dat zo belangrijk ging vinden![]()
en nee, dat was dus niet waar mijn zus bij wilde
speciaal voor jou dequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Beauregard het volgende:
Oh, ik pikte het sarcasme niet op. Excuses.
DVVA.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
Biels, bij welke vereniging zit je?
quote:
ze heeft iig nog een bikini aanquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:56 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat een faal clubje. Als je dan toch bij zo'n kakclub zit, ga dan bij Vindicat ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |