Het raakt je toch wel een beetjequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maandelijks topic he, de_boswachter is weer uit z'n muts aan 't bloeden, krijg je dit soort topics.
Ze keek uit het raam midden in de nacht omdat haar kind wakker werd en daar liepen een stel halfnaakte apen haar auto te mollen en dat waren dan Circumflex leden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga niet al die shit teruglezen, maar jij was erbij ofzo?
Jij bent toch al >30 ofzo, wat mot je dan bij een studentenvereniging?
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Het raakt je he. Anders reageer je niet. Je voelt je aangevallen en in je waarde aangetast.
Dat is het he?
je aannames zijn abuisquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Donkergroen is de verenigingskleur. Lijkt mij dat als het groen is, het dan ook donkergroen is.
En die link met die persoon die in fik stond?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze keek uit het raam midden in de nacht omdat haar kind wakker werd en daar liepen een stel halfnaakte apen haar auto te mollen en dat waren dan Circumflex leden.
Was er niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
En die link met die persoon die in fik stond?
geen, ik vroeg me alleen af waarom mensen die zich laten vernederen dat (vernederen, niet schilderen.. das juist leuk) gewoon toelaten. Maar iemand postte een opmerking dat iemand die last heeft van studenten mag klagen, ik had last en noemde dat voorbeeldquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die link met die persoon die in fik stond?
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.quote:
Ga huilen ofzoquote:
Was jij niet stripper of paaldanseres?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen, ik vroeg me alleen af waarom mensen die zich laten vernederen dat (vernederen, niet schilderen.. das juist leuk) gewoon toelaten. Maar iemand postte een opmerking dat iemand die last heeft van studenten mag klagen, ik had last en noemde dat voorbeeld
Idd. Je ziet juist iedereen standaard in z'n verenigingskleuren lopen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef Biels het volgende:
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.
Bedrijfsleidster bij de lokale snackkar?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.
Personen kunnen abuis zijn, dingen niet. Ga ajb geen moeilijke woorden gebruiken om mee te kunnen komen ofzo, dan val je vrij snel door de mand.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
Ga huilen ofzo
wat is er nou weer? zijn aannames (meerdere) zijn abuis...
Ik heb nooit gezegd dat je geen bedrijfsleider bent.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.
en voor zo een soort uitspraken maak je speciaal een kloon aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Bedrijfsleidster bij de lokale snackkar?
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je geen bedrijfsleider bent.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het beweert bedrijfsleidster te zijn.
Ja hoor. En ik ben laagopgeleid. Ammehoela.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet stripper of paaldanseres?
Mensen vinden dat wellicht ook vernederend. Vind jij toch ook niet?
het stond zo (ik ga ff niet painten, excuseer...) Iquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:35 schreef Biels het volgende:
Als ik nu mijn eigen buik bekijk, en jij wilt daar "ICircumflex" op verven, dan kan je dat op een afstandje sowieso niet meer goed lezen.
hey de christen unie is er ook weerquote:
Ja hallo, begint ook met een B, je kunt niet teveel verwachten he...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef KontKnots het volgende:
Leer lezen, dat is Beauregard die dat zei, niet Biels.
nee, dat is een verzinsel van opa Bakkebaard, dat jij, kontelikkend als je bent, klakkeloos hebt overgenomenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet stripper of paaldanseres?
Mensen vinden dat wellicht ook vernederend. Vind jij toch ook niet?
zie je.. dus kan ik het niet eens zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weiger te geloven dat mensen vrijwillig kijken naar een strippende Ladylike.
Het is een deel van je ontgroening denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik weiger te geloven dat mensen vrijwillig kijken naar een strippende Ladylike.
Laat dan maar zitten hoor. Dan maar geen vrienden!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Het is een deel van je ontgroening denk ik.
Oh holy fuck, excuseer Bielsquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Leer lezen, dat is Beauregard die dat zei, niet Biels.
Die zou ik dan niet doorkomen vrees ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Biels het volgende:
Het is een deel van je ontgroening denk ik.
Goedzo! Je kunt het wel!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef Ladylike het volgende:
Oh holy fuck, excuseer Biels
Daar was ik abuis
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden die 'vrienden' geen kroeg. Dat waar jij nu bedrijfsleider wil worden / gaat worden (staat zelfs zo in je fobo.
En had jij daar niet ooit lekker met de tietjes bloot staan paaldansen of strippen (of een combinatie van eerder genoemde activiteiten)
zeker, ik durf mijn fouten best toe te geven en er een excuus voor te gevenquote:
die had je toch al nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Laat dan maar zitten hoor. Dan maar geen vrienden!
Ik had het over het gebruik van het werkwoord "abuis zijn"quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
zeker, ik durf mijn fouten best toe te geven en er een excuus voor te geven
waarom dacht jij van niet?
nogmaals: nee, je hebt het helemaal misquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:39 schreef Loveless85 het volgende:
Hadden die 'vrienden' geen kroeg. Dat waar jij nu bedrijfsleider wil worden / gaat worden (staat zelfs zo in je fobo.
En had jij daar niet ooit lekker met de tietjes bloot staan paaldansen of strippen (of een combinatie van eerder genoemde activiteiten)
werkwoord?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik had het over het gebruik van het werkwoord "abuis zijn"
quote:abuis (zn): dwaling, fout, misgreep, misslag, misvatting, vergissing
abuis (bn): fout, mis, onjuist, verkeerd
bron
het zegt al genoeg over jou als ik het je moet uitleggenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Ben je echt zo dom of hoe bedoel je dit?
Ben jij 46 of 47 jaren oud?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zegt al genoeg over jouw als ik het je moet uitleggen
Nee je hebt gelijk. Ik voel me zeer gekwetst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zegt al genoeg over jouw als ik het je moet uitleggen
Uhuh. Volgens mij stonden er eerst gewoon foto's van jou aan een strippaal in je fobo, niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee, dat is een verzinsel van opa Bakkebaard, dat jij, kontelikkend als je bent, klakkeloos hebt overgenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |