Het raakt je toch wel een beetjequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maandelijks topic he, de_boswachter is weer uit z'n muts aan 't bloeden, krijg je dit soort topics.
Ze keek uit het raam midden in de nacht omdat haar kind wakker werd en daar liepen een stel halfnaakte apen haar auto te mollen en dat waren dan Circumflex leden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga niet al die shit teruglezen, maar jij was erbij ofzo?
Jij bent toch al >30 ofzo, wat mot je dan bij een studentenvereniging?
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Het raakt je he. Anders reageer je niet. Je voelt je aangevallen en in je waarde aangetast.
Dat is het he?
je aannames zijn abuisquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Donkergroen is de verenigingskleur. Lijkt mij dat als het groen is, het dan ook donkergroen is.
En die link met die persoon die in fik stond?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ze keek uit het raam midden in de nacht omdat haar kind wakker werd en daar liepen een stel halfnaakte apen haar auto te mollen en dat waren dan Circumflex leden.
Was er niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
En die link met die persoon die in fik stond?
geen, ik vroeg me alleen af waarom mensen die zich laten vernederen dat (vernederen, niet schilderen.. das juist leuk) gewoon toelaten. Maar iemand postte een opmerking dat iemand die last heeft van studenten mag klagen, ik had last en noemde dat voorbeeldquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En die link met die persoon die in fik stond?
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.quote:
Ga huilen ofzoquote:
Was jij niet stripper of paaldanseres?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen, ik vroeg me alleen af waarom mensen die zich laten vernederen dat (vernederen, niet schilderen.. das juist leuk) gewoon toelaten. Maar iemand postte een opmerking dat iemand die last heeft van studenten mag klagen, ik had last en noemde dat voorbeeld
Idd. Je ziet juist iedereen standaard in z'n verenigingskleuren lopen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef Biels het volgende:
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, zeker bij verenigingen die waarde hechten aan ontgroeningen en andere tradities.
Bedrijfsleidster bij de lokale snackkar?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.
Personen kunnen abuis zijn, dingen niet. Ga ajb geen moeilijke woorden gebruiken om mee te kunnen komen ofzo, dan val je vrij snel door de mand.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
Ga huilen ofzo
wat is er nou weer? zijn aannames (meerdere) zijn abuis...
Ik heb nooit gezegd dat je geen bedrijfsleider bent.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
je aanname dat ik geen bedrijfsleidster ben (vanaf 1 mei) en dat ik een bouwlamp nodig heb om de buurt te verlichten waren anders ook niet juist.
en voor zo een soort uitspraken maak je speciaal een kloon aanquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Bedrijfsleidster bij de lokale snackkar?
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat je geen bedrijfsleider bent.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:35 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Het beweert bedrijfsleidster te zijn.
Ja hoor. En ik ben laagopgeleid. Ammehoela.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Was jij niet stripper of paaldanseres?
Mensen vinden dat wellicht ook vernederend. Vind jij toch ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |