De lenteintroductieperiode is net voorbij, dat weet jij best.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Homofoob!
Biels: kom je snel weer eens langs om m'n hockeystick in m'n anus te proppen?
Ik ben te lang niet meer vernederdquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:02 schreef Biels het volgende:
De lenteintroductieperiode is net voorbij, dat weet jij best.
dood vernederdquote:
Lol whut.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
AHA het is NU op de RADIO van die mongool die zich in brand heeft laten steken !!
In 14 jaar 3 incidenten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
Sander Lantinga noemde net de naam van de Groningse studentenvereniging die in 1996 iemand een fles jenever liet leegdrinken bij een ontgroening en die overleed.
Ook had hij het inderdaaf over een ontgroening in 2006 waarbij een student 6 liter water moest drinken en halfdood naar het ziekenhuis werd gebracht.
Maar dat is ws. volgens een aantal van die studentenbalnoobjes hierboven allemaal niet waar....
Ja, en kneuzen zoals hij en jij 'vergeten' voor het gemak gewoon even dat die ontgroening een huisontgroening was. Maargoed, types die het verschil niet snappen tussen een studie- en studentenvereniging kun je dat soort nuances al helemaal niet aan hun verstand brengenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:34 schreef de_boswachter het volgende:
Sander Lantinga noemde net de naam van de Groningse studentenvereniging die in 1996 iemand een fles jenever liet leegdrinken bij een ontgroening en die overleed.
Altijd mooi, die jaloerse verbodsreactiesquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
AHA het is NU op de RADIO van die mongool die zich in brand heeft laten steken !!
Verbod op studentenverenigingen en ontgroeningen
Alsof ik dat WIL weten!quote:Op dinsdag 20 april 2010 17:59 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, en kneuzen zoals hij en jij 'vergeten' voor het gemak gewoon even dat die ontgroening een huisontgroening was. Maargoed, types die het verschil niet snappen tussen een studie- en studentenvereniging kun je dat soort nuances al helemaal niet aan hun verstand brengen
Ja want als je dit soort meuk aan de kaak stelt ben je jaloers.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:01 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Altijd mooi, die jaloerse verbodsreacties
Nee aarshaar, mijn pa nam dat destijds voor z'n rekeningquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want als je dit soort meuk aan de kaak stelt ben je jaloers.
Ga nou maar lekker met je korpsvrienden brallen en je studieschuld aan bier verbrassen want dat 'is toch zo terugbetaald'.!!
Ja, wie moet er dan pallets sorteren of klerenhangers buigenquote:Op dinsdag 20 april 2010 18:06 schreef KontKnots het volgende:
[..]
Ja, het zou zonde zijn als hij morgen niet meer achter de lopende band kan staan.
matigjes...quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:19 schreef de_boswachter het volgende:
De directie staakt niet.
Ik zal het even aan de secretaresse vragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |