quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
quote:
Zit jij in een trip down memory lane of zo?quote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
Duran Duran![]()
Volgens mij was hun concert in R'dam (87) het eerste waar ik, als 15 jarig jochie, zelfstandig, ben geweest. Ik kan me nog herinneren dat ik, in eerste instantie, niet echt blij was met het feit dat ik een kaartje had voor een staanplaats. Alles is goed gekomen. Ik kwam terecht ( bijna op de "eerste rij") tussen fans die minimaal 10/15 jaar ouder waren. Die hebben mij behandeld als hun jongere broertje. Ik heb toen één van de beste avonden van mijn leven beleefd.
Ik denk 't.quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit jij in een trip down memory lane of zo?
Tot de Instrumental Break:quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb sinds deze week een nieuwe hobby
kijken hoe lang ik het vol ga houden
[ afbeelding ]
Kun je serenades brengen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb sinds deze week een nieuwe hobby
kijken hoe lang ik het vol ga houden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar zit alleen een piano, viool en digde in ide gebroken worden
Mijn eerste 45-toeren singletje![]()
2 dagen?quote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:Heb de bootloader van m'n pc gemolesteerd en moet opnieuw activeren.
Hoe lang is het deze keer goed gegaan met m'n pc![]()
4 snaren. Wat is het?quote:Op maandag 19 april 2010 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik kan inmiddels 5 akkoorden. Als ik nou ook nog zou kunnen zingen is het dan genoeg om een serenade te kunnen brengen....?
psst, het is geen gitaar![]()
Ik ga geen reactie geven op deze clip. Anders denken sommigen dat ik op een trip down memory lane bezig ben.quote:
Eerst vertellen wie de pool heeft gewonnen!quote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Nou, schijn het gefikst te hebben
Ik ga douchen en dan slapen
Heb je ukeleleles?quote:
Groen, groen, blauw, rood, geel, geel...quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo muzikaal als een bos wortelen.
Dit kan ik als Whiskydrinker natuurlijk niet goedkeurenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groen, groen, blauw, rood, geel, geel...
Is dat gelijk aan: Ik kan niet dansen maar vind muziek schitterend?quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo muzikaal als een bos wortelen.
Ik ook niet, maar wist niet eens dat dit lied bestond...quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dit kan ik als Whiskydrinker natuurlijk niet goedkeuren
* MadMaster meldt zich...quote:Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat gelijk aan: Ik kan niet dansen maar vind muziek schitterend?
+1 (Ik dus)quote:
nee, niet echt....quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht even dat je geïnspireerd was door de dood van Sugar Lee Hooper...
quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster verheugd zich nu al op de BBQ met ukelele optreden...
Best lekker nummer (voor Duitse muziek)quote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. De wekker gaat weer om 04.00 uur.
Snurk ze, heren.quote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. De wekker gaat weer om 04.00 uur.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
[..]
Best lekker nummer (voor Duitse muziek)
Oh ja m'n geheugenbankje was stukquote:Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst vertellen wie de pool heeft gewonnen!
Vooral bij jou heb ik het ideequote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hardware gaat nu eenmaal wel eens dood
OK, aan mij dus niet besteed...quote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef Etcetera het volgende:
Ah thanks
Towelday is ter ere van Douglas Adams (van de Hitchhikers Guide To The Galaxy) en het idee is dat je dan een handdoek meesleeptWant dat is het enige wat je nodig hebt om te liften (door de ruimte)
Mooi zo, dan kan ik lekker gaan slapenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er voor de wacht
quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster verheugd zich nu al op de BBQ met ukelele optreden...
Mogguhquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Bon giorno...
Goh, een van de laatste redenen om een spel in de winkel te kopen vervalt zo ookquote:Ubisoft to ditch user manuals
Written by David Stellmack
Tuesday, 20 April 2010 04:26
Will move to in-game instructions
In a move that the company claims is an effort to be greener, Ubisoft will ditch the typical user’s manual included with Xbox 360 and PlayStation 3 titles for in-game instructions. The company claims that the in-game instructions will be more extensive than we have seen in the past.
While the company is claiming that the effort will save trees, we are not so convinced that this is the only thing that it will save. Sources claim that companies spend a lot of money to print the four-color, bound manuals that are included with titles and the elimination of these manuals will actually save the company a great deal of money, as well.
In addition to the manuals, Ubisoft is also moving to an eco-friendly case, as well. The first game to use the new case will be the PC release of Splinter Cell: Conviction. The upcoming release of Shaun White Skateboarding will be the first title for the Xbox 360 and PlayStation 3 that will ship with the manual in the digital format within the game. Our sources tell us that publishers will be watching this very closely to see if consumers are willing to buy games without the printed manual. From our perspective, while it may be old school, we prefer the printed manual as it is easier to study the manual and refer to it while pausing the game.
De grote vraag is dan natuurlijk of de prijzen dan ook gaan dalenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh, een van de laatste redenen om een spel in de winkel te kopen vervalt zo ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Deed jij die boekjes dan ooit open? Bij Civilization is dat al jaren heel mooi geregeld. Het boekje is wel leuk om even door te bladeren en een eerste indruk te krijgen, maar als ik iets wil weten bij CIV staat alles in de Civilopedia (F12). Als bijna 20 jaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh, een van de laatste redenen om een spel in de winkel te kopen vervalt zo ook
quote:
Da's ruim 66%, dus dan zal dat toch wel snor zitten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Soempie het volgende:
Tentamen: 19 fout van de 70. Dan heb ik het wel gehaald toch?
Normering is nog niet bekend.![]()
Wat voor examen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ruim 66%, dus dan zal dat toch wel snor zitten?
Heb maandag zelf een examen en heb er nog geen klote voor gedaan.
En zondag is de (helft van de) bekerfinale...
73% zelfs en dat lijkt me meer dan voldoende. Maargoed, af en toequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ruim 66%, dus dan zal dat toch wel snor zitten?
Heb maandag zelf een examen en heb er nog geen klote voor gedaan.
En zondag is de (helft van de) bekerfinale...
Oh, je hebt de betweter uitgehangen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had gister bij vlagen het gevoel dat ik leraar was ipv leerling
Een gevalletje prima verbanden weten te leggen a laquote:'Aardbevingen door blote vrouwen'
Volgens de Iraanse geestelijke Kazem Sedighi zorgen vrouwen met weinig verhullende kleding en promiscue gedrag voor aardbevingen. Ahmadinejad, de president van Iran, waarschuwde onlangs dat de hoofdstad Teheran mogelijk zal worden getroffen door een aardbeving. Sedighi hoopt het tij nu te keren.
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden brengen jonge mannen het hoofd op hol," aldus de geestelijke. "Zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat derhalve het aantal aardbevingen doet toenemen."
In 2008 zei een Israelische rabijn dat homoseksuelen de oorzaak waren van aardbevingen. Of de uitspraken van de Iraniër hier een aanvulling op zijn is niet bekend.
IT Service Management: Service Support (ITSS)quote:
Ik moet volgende week donderdag om 13.30 op de uni zijn voor mijn thesis, dus wat mij betreft kunnen we dan wel afspreken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mijn rooster is nu min of meer bekend. Ik moest even wachten op de info op BB. Het rooster klopt namelijk nooit met wat er op de roosterpagina staat. Volgende week afspreken? Dan kan ik op maandag, woensdag of donderdag.
Het lijkt me deprimerend bij zo'n figuur in de les te zitten. Want als je hem op zoveel fouten betrapt doordat je dingen zelf al weet...hoeveel fouten heb je hem NIET op betrapt bij dingen die jij nog niet weet maar wel leert van hem?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
Betweter? ik?![]()
Nee, die kerel doet nauwelijks aan lesvoorbereiding naar mijn idee en dat is te merken aan de lessen die hij geeft. En aangezien ik een opleiding doe die ik makkelijk aankan qua niveau en ik al een aantal dingen weet vanwege mijn werkervaring merk ik nog wel eens wat foutjes op.
Dan vraag ik gewoon of het wel klopt wat hij aan het vertellen is. Een paar weken geleden nog heb ik hem tot 3 keer toe verbeterd voordat hij inzag dat hij een norm verkeerd toepaste.
Dat klinkt nogal betweterig, maar hij rommelt maar wat aan
Whehehe dat is wel stomquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dat vraag ik mezelf ook wel eens af
Gister nog, krijg ik een tekeningetje in een opdracht, schaal 1:100
Er is een maat gegeven van 1500mm, maar als ik hem opmeet kom ik op 2700mm.
Dus ik meld dat aan hem en ga met 2700mm rekenen, gemeten uit de tekening op schaal.
Gaat hij later de opdracht uitwerken met die maat van 1500mm en keurt mijn uitwerking af
De vermelde maat weegt dan toch zwarder dan de werkelijk te meten maat?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, dat vraag ik mezelf ook wel eens af
Gister nog, krijg ik een tekeningetje in een opdracht, schaal 1:100
Er is een maat gegeven van 1500mm, maar als ik hem opmeet kom ik op 2700mm.
Dus ik meld dat aan hem en ga met 2700mm rekenen, gemeten uit de tekening op schaal.
Gaat hij later de opdracht uitwerken met die maat van 1500mm en keurt mijn uitwerking af
Maar er staat een schaal aangegeven.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vermelde maat weegt dan toch zwarder dan de werkelijk te meten maat?
Als iemand een streep trekt van een meter en zegt dat 'ie 10 centimeter lang is, dan is 'ie toch ook 10 cm als je er verder nog iets mee moet?
Of ben ik nu te simpel?
Ja, dus?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar er staat een schaal aangegeven.
quote:
Als er geen schaal bij staat, dan heb je daarin gelijk omdat dat je rekeneenheden zijn en de tekening puur ter illustratie.quote:De vermelde maat weegt dan toch zwarder dan de werkelijk te meten maat?
fOw dat leek mij wel interessant... maar dat gaat hem niet worden.....quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Etcetera het volgende:
Wil iemand hier nog een e-reader testen/reviewen? Kan via SelexyzHet is dat je de 27ste tussen 16:00 en 17:00 er voor in Den Haag moet zijn anders had ik het geprobeerd
Ja dat heb ik dus ookquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
fOw dat leek mij wel interessant... maar dat gaat hem niet worden.....
Leukquote:Zo de plantjes staan in de voortuinEn heb meteen even met de buurman dode planten eruit getrokken en besloten dat we 5 nieuwe hortensia's gaan plaatsen
![]()
Hell yeahquote:Etc, wat fijn dat ze het zo snel teruggestort hebben![]()
mag je hem dan houden?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:31 schreef Etcetera het volgende:
Wil iemand hier nog een e-reader testen/reviewen? Kan via SelexyzHet is dat je de 27ste tussen 16:00 en 17:00 er voor in Den Haag moet zijn anders had ik het geprobeerd
Dat is mij niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd. Lijkt me welquote:
Die is hier zelfs nog een paar keer gepost...moment.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is mij niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd. Lijkt me welWil je het mailadres? Je moet namelijk een motivatie sturen waarom jij mag testen.
Er was een paar jaar geleden een site van een Amerikaan die in Amsterdam was en fietsen observeerde en dat raar vond. Iemand enig idee of die site er nog is?
Geweldig!quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
van: AKQ SC #221 Mad Kloon Disease
Wat het ook altijd erg goed doet is het dubbele fietsenparkeerdek bij het CS...en de fietsenparkeerboot aan de noordzijde van het station. Dat vinden ze echt absurdquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig!![]()
Mijn Amerikaanse vriend zag meteen business toen hij al die fietsen hier voor het eerst zag.
Hij wilde een coffeeshop-tour per fiets opstarten voor Amerikaanse toeristen...
Je zal gelijk hebben, maar er staat me van lang geleden nog iets bij van absolute en relatieve schalen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:32 schreef TradeMarkie het volgende:
een schaal van 1:100 betekend dat een streep van 1 cm op de tekening in werkelijkheid 100 cm is, dus als er dan bij een maatstreep van 2,7 centimeter een maat van 1,5 meter omschreven staat slaat die hele tekening nergens meer op.
Welke van de 2 maten je dan gaat gebruiken vind ik eigenlijk al niet meer relevant, aangezien er geen zak meer van klopt.
Je zou kunnen zeggen dat de schaal dan 27:1500 is, maar dat ging me toch iets te ver gister.
Als je die Amerikanen hier ook rond ziet rijden op die rode huur-City Bikes dan kan je er vaak voor gaan zitten, totdat ze in de tramrails terecht komen of hevig slingerend over de weg gaan, nadat ze even daarvoor bijna zijn aangereden...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat het ook altijd erg goed doet is het dubbele fietsenparkeerdek bij het CS...en de fietsenparkeerboot aan de noordzijde van het station. Dat vinden ze echt absurd
Als vrouwen dat nou ook zouden doen met kledingtasjes....quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Zag vandaag een hond die zichzelf uitliet hij had zn eigen riem in zijn bek
Jaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je die Amerikanen hier ook rond ziet rijden op die rode huur-City Bikes dan kan je er vaak voor gaan zitten, totdat ze in de tramrails terecht komen of hevig slingerend over de weg gaan, nadat ze even daarvoor bijna zijn aangereden...
Buitenlanders op de fiets in Amsterdam, priceless...
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:18 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
van: AKQ SC #221 Mad Kloon Disease
Volgende week donderdag afspreken in de pauze? 12.30 uur ongeveer?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik moet volgende week donderdag om 13.30 op de uni zijn voor mijn thesis, dus wat mij betreft kunnen we dan wel afspreken?
Woensdag zou ook wel kunnen, want waarschijnlijk ga ik dan toch sporten. Maandag moet ik werken.
Ik zou een Harley voor hem huren...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zie je dit al op een huurfietsje zitten?
[ afbeelding ]
Dank je, maar ik moet zo in overleg...quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:48 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik iemand een kommetje zelfgemaakte tomatensoep aanbieden?
Hij heeft al een motor, hij wil juist fietsenquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou een Harley voor hem huren...
Heb je het nou over de soep, of...?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je het nou over de soep, of...?
Misschien kan ik volgende week wat makenquote:
zo'n roze met van die tierelantijntjes aan het stuurquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
Zie je dit al op een huurfietsje zitten?
[ afbeelding ]
Ik vrees dat 'ie dat niet zal doenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo'n roze met van die tierelantijntjes aan het stuur
tsss das toch juist badassquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie dat niet zal doen
Met geheime ingredienten tegen een kater?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien kan ik volgende week wat maken
Wat een watje.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vrees dat 'ie dat niet zal doen
Hij heeft ouderwetse denkbeeldenquote:
Wellicht. Ik beloof niets hequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met geheime ingredienten tegen een kater?
Blauwe tierelantijntjes dan.quote:
quote:
Dan lig ik er hoogstwaarschijnlijk net inquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Tom is er al om 8.00 uur 's morgens!
Ja, dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan lig ik er hoogstwaarschijnlijk net in
Ik hoop wel dat je wat te snacken krijgt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb geen zin meer
En zometeen nog kantooroverleg van 17:30 tot (minimaal) 19:00![]()
Meestal slechts heel beperkt, en wat van die kleine flesjes fris, meer nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je wat te snacken krijgt?
Dien een krokettenmotie inquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meestal slechts heel beperkt, en wat van die kleine flesjes fris, meer niet
Moet de bank op de kleintjes letten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meestal slechts heel beperkt, en wat van die kleine flesjes fris, meer niet
Een encyclopedie is ook niet om te lezen, maar om te raadplegen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef Soempie het volgende:
Een boek met ruim 1000 blz. leest echt niet lekker.
Nee, dat doet mijn vrouw vanavondquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet de bank op de kleintjes letten?
Wij hebben thuis geen encyclopedie, maar toevallig anderhalve week geleden een kinderencyclopedie cadeau gedaan aan een neefje van Tinuvielquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Wie zou er tegenwoordig eigenlijk nog een encyclopdie in huis hebben/aanschaffen?
Die dingen zijn echt geweldig. Heb er heel wat uren leeswerk aan besteed toen ik klein was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij hebben thuis geen encyclopedie, maar toevallig anderhalve week geleden een kinderencyclopedie cadeau gedaan aan een neefje van Tinuviel
Ik heb hier nog een ongeveer 35 jaar oude Grote Oosthoek. Ooit door mijn ouders aangeschaft. Het heeft toch wel iets: 17 delen, in leer gebonden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie zou er tegenwoordig eigenlijk nog een encyclopdie in huis hebben/aanschaffen?
Doe maar, voor 300E wil ik nog wel op en neer gaan naar Den Haag. PM me maarquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is mij niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd. Lijkt me welWil je het mailadres? Je moet namelijk een motivatie sturen waarom jij mag testen.
Er was een paar jaar geleden een site van een Amerikaan die in Amsterdam was en fietsen observeerde en dat raar vond. Iemand enig idee of die site er nog is?
Primaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgende week donderdag afspreken in de pauze? 12.30 uur ongeveer?
Wij hadden een natuurencyclopedie voor kinderenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt geweldig. Heb er heel wat uren leeswerk aan besteed toen ik klein was.
Donequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe maar, voor 300E wil ik nog wel op en neer gaan naar Den Haag. PM me maar
[..]
Eh, ik lunch normaal gesproken niet echt. Kooplunch dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:47 schreef B.ertha het volgende:
Prima
Ben jij van de meeneemlunch of kooplunch?
He Andy, leef jij ook nog!quote:
Ja hoor zo gemakkelijk is de wereld nog niet van me af!quote:
Toch niet in de problemen gezeten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor zo gemakkelijk is de wereld nog niet van me af!
quote:
Nee hoor! Hooguit een paar keer op mijn vingers geslagen met een hamer.quote:
Ah de Soap is dus nog steeds aan de gang in Knox.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Veel gedoe over de roommate van PS en de foto's van Etcie in een bikini.
Ik dacht dat je weer in de bak zat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor! Hooguit een paar keer op mijn vingers geslagen met een hamer.Heb de vader van een vriend geholpen met zijn zomerhuisje in orde te maken.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de Soap is dus nog steeds aan de gang in Knox.Drat Etcie in bikini gemist!
De enige die het gezien heeft ben ikzelfquote:
Ik vond het kerstoptreden van Miss Montreal anders prima in orde...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ik had op de radio toevallig een paar minuutjes 3fm awards meegepakt, maar vond het zo slecht dat ik dus na die paar minuten 'wegzapte'.
Dan hoor je vandaag Rene van der Gijp dit zeggen:
http://www.dumpert.nl/med(...)oopt_3fm_awards.html
![]()
![]()
Blij dat ik niet ben blijven plakken als ik het zo hoor
Toen mijn stanleymes in de puincontainer was gevallen heb ik wel een behoorlijke tijd in de bak gezeten om hem weer te vinden.....quote:
De buurman? Van achter de gordijnen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De enige die het gezien heeft ben ikzelf
Die heb ik nu zo'n 14 dagen niet gezien.....quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
Maar eerst even de belangrijke zaken doornemen. Hoe is het met Nina Hagen II?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
beetje vertrouwen in je mede AKQ-er
Hoi Andy
Je vriend moet zijn ogen dicht houden als je hem aan hebt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De enige die het gezien heeft ben ikzelf
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die heb ik nu zo'n 14 dagen niet gezien.....
Ik zat in Zuid Frankrijk.quote:
Ja zeker. Beetje klussen en een beetje vakantie vieren.quote:
Die zie ik toch nooit, boeit me nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De buurman? Van achter de gordijnen?
quote:
Beter!quote:
Die was bij een vriend aan een auto sleutelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je vriend moet zijn ogen dicht houden als je hem aan hebt?
Ik zie haar denk ik vrijdag wel weer.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie haar denk ik vrijdag wel weer.
Dus jij trekt sexy outfits aan als hij er niet is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was bij een vriend aan een auto sleutelen
Wanneer?quote:
Eén van deze dagen. De inventarisatie van wie wanneer kan is nu bezig.quote:
Ik denk dat ik 13 juni zeker niet kan ivm verjaardag van een familielid. De rest zou onder voorbehoud wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén van deze dagen. De inventarisatie van wie wanneer kan is nu bezig.
Zondag 13 juni
Zondag 20 juni
Zondag 27 juni
Zondag 4 juli
Zondag 11 juli
Zondag 18 juli
Zondag 25 juli
quote:
Ja behoorlijk machtig maar ook wel erg lekker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
Oe, ziet er lekker uit. Maar vast erg machtig.
Sorry. Zal ik een plak voor je bewaren voor als je weer beter bent?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh wauw dat moet de eerste keer zijn dat de aanblik van chocoladecake me misselijk maakt
Nee ik ben niet zwanger. Ja dat weet ik zeker. Migraine is gewoon kak
Dan wordt ik misselijk vrees ik.quote:
Pillen en/of injecties helpen niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh wauw dat moet de eerste keer zijn dat de aanblik van chocoladecake me misselijk maakt
Nee ik ben niet zwanger. Ja dat weet ik zeker. Migraine is gewoon kak
Of acupunctuur?quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ter info: MaJo gaat ook kijken of ze op de meet kan komen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga even mijn achterstallige post doornemen enz. Tot morgen denk ik
quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
oh, leeft ze nog? Zat ze ook in Zuid Frankrijk?
Ze hebben dus smaak?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Probeer ik een ov-chipkaart aan te vragen, met een hele foute foto van mezelf erop, geeft de site een foutmelding...
Ze geven zelf aan dat er een vakantiefoto op magquote:
Dan moet je wel een rare vakantie hebben gehad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ze geven zelf aan dat er een vakantiefoto op mag
Laten we het daar niet over hebbenquote:Op dinsdag 20 april 2010 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je wel een rare vakantie hebben gehad.
Succes en slaap lekkerquote:Op dinsdag 20 april 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, dan ga ik maar slapen.
(om 0400 gaan we weer een stukje wandelen met wat cursisten)
Ik ontbijt altijd.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:52 schreef B.ertha het volgende:
Je luncht niet echt? Was jij niet ook degene die niet ontbijt? Wanneer eet je dan?
Ow ja, je had last van migraine...quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan m'n ogen nauwelijks open houden, zit teveel druk achterAls ik me morgen ook zo voel, ben ik vlot weer thuis van stage
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga ook zo slapen, maar ik ga niet om 4u wandelen
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Je bent nog steeds de enige Soempie die ik (virtueel) ken![]()
Ik ken ook geen andere jojo's.quote:
Die zal niet snel gekozen worden....quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik m'n nieuwe username ook nog eens verkeerd geschreven en al geregistreerd.![]()
Soempieify ipv Soempiefy
Inderdaad maar positief bekijken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Die zal niet snel gekozen worden....
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik weet waar dat konijn van PS gebleven is![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)et_vuur__.html?p=4,1
Soempieify-atcies +1quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:56 schreef Soempie het volgende:
En nu heb ik m'n nieuwe username ook nog eens verkeerd geschreven en al geregistreerd.![]()
Soempieify ipv Soempiefy
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:59 schreef Soempie het volgende:
Kun je niet een serenade opnemen en op youtube zetten? Dan kan ik je toevoegen aan favorieten.
Bljiven oefenen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:03 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
Herinner je je nog dat MM gisteravond een niet nader te noemen Youtube filmpje plaatste waarin een ontzettend gedreven maar volslagen talentloze muziekgroep die zeer kleur georiënteerd is een uitvoering gaf?
Beetje mijn niveau.....
Sorryquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is een grote schande. Ik heb ooit ook wel eens gedacht dat ik origineel was met jojo....
quote:
Ik denk dat we daar nooit achter gaan komen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat krijg je als je LB met jojo kruist?
Prima, zie haar nog steedsquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar nooit achter gaan komen.![]()
Hoe is het met de liefde?
Is dat die kroeg war Peter Koelewijn z'n pseudoniemn vandaan heeft?quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mij doet de naam Gompie aan een kroeg in Den Bosch denken.
Waar ik maar een paar keer geweest ben omdat het HEAO/ballen gehalte te hoog was
Niet alleen op het werk, neem ik aan?quote:
Ik zit me suf te denken over het antwoord, maar ik kan niets logisch of grappigs bedenken...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Wat krijg je als je LB met jojo kruist?
Wiki zegt:quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
geen idee, weet ook niet hoe oud die kroeg al is (zeker meer dan 15 jaar, dat wel)
quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:22 schreef Soempie het volgende:
Sven heeft het opeens over een LP van Gompie en liedjes.
dat filmpje van Soempie. Ik kan sinds een paar dagen een beetje prutsen op een ukelele en LB zingt in een koor.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit me suf te denken over het antwoord, maar ik kan niets logisch of grappigs bedenken...
28. Een LP van z'n moeder denk ik.quote:
Dat van de ukelele wist ik en dat van LB ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat filmpje van Soempie. Ik kan sinds een paar dagen een beetje prutsen op een ukelele en LB zingt in een koor.
Ik geef het toe, niet de meest briljante grap.
Geweldig!quote:
Heb daar ook wel eens aan gedacht, maar veel van die dingen op het station zijn echt zwaar overpriced.quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ontbijt altijd.![]()
Lunch heb ik meestal geen tijd voor. Eet vaak dan m'n appel ofzo. En dan 's middags, als ik weer thuis ben weer brood. Heb in elk geval nooit brood mee. Soms -tegenwoordig regelmatig- eet ik wel een bagel met mozzarella en pesto op het station.
Hij belt nu z'n moeder om te vragen of ze de LP nog heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldig!
Is iets uit mijn jeugd en bijna niemand kent het meer...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gompie_(pop)
Is ook zo. Die bagel was eens in de reclame (hoe noem je dat bij voedingsmiddelen?) en die was zo ontzettend lekker!quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heb daar ook wel eens aan gedacht, maar veel van die dingen op het station zijn echt zwaar overpriced.
Ik heb ze niet meer, zijn 'verdwenen' toen ik het huis uitging helaas...quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hij belt nu z'n moeder om te vragen of ze de LP nog heeft.
Zonde wel. Youtube biedt gelukkig vaak toch nog uitkomst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ze niet meer, zijn 'verdwenen' toen ik het huis uitging helaas...
Ja, dat snap ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben best wel nerveus voor mijn dokters afspraak morgen (voor jullie vandaag)
Thanksquote:Op woensdag 21 april 2010 05:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.'t Is vast niks kwaadaardigs. In elk geval sterkte.
Ook een goed idee. Niet te veel zorgen maken.quote:Op woensdag 21 april 2010 06:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
hmmm ga dan maar slapen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |