Hij heeft ouderwetse denkbeeldenquote:
Wellicht. Ik beloof niets hequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Met geheime ingredienten tegen een kater?
Blauwe tierelantijntjes dan.quote:
quote:
Dan lig ik er hoogstwaarschijnlijk net inquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Tom is er al om 8.00 uur 's morgens!
Ja, dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan lig ik er hoogstwaarschijnlijk net in
Ik hoop wel dat je wat te snacken krijgt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:16 schreef iamredleader het volgende:
Ik heb geen zin meer
En zometeen nog kantooroverleg van 17:30 tot (minimaal) 19:00![]()
Meestal slechts heel beperkt, en wat van die kleine flesjes fris, meer nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je wat te snacken krijgt?
Dien een krokettenmotie inquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meestal slechts heel beperkt, en wat van die kleine flesjes fris, meer niet
Moet de bank op de kleintjes letten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Meestal slechts heel beperkt, en wat van die kleine flesjes fris, meer niet
Een encyclopedie is ook niet om te lezen, maar om te raadplegen...quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:51 schreef Soempie het volgende:
Een boek met ruim 1000 blz. leest echt niet lekker.
Nee, dat doet mijn vrouw vanavondquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Moet de bank op de kleintjes letten?
Wij hebben thuis geen encyclopedie, maar toevallig anderhalve week geleden een kinderencyclopedie cadeau gedaan aan een neefje van Tinuvielquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
Wie zou er tegenwoordig eigenlijk nog een encyclopdie in huis hebben/aanschaffen?
Die dingen zijn echt geweldig. Heb er heel wat uren leeswerk aan besteed toen ik klein was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wij hebben thuis geen encyclopedie, maar toevallig anderhalve week geleden een kinderencyclopedie cadeau gedaan aan een neefje van Tinuviel
Ik heb hier nog een ongeveer 35 jaar oude Grote Oosthoek. Ooit door mijn ouders aangeschaft. Het heeft toch wel iets: 17 delen, in leer gebonden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie zou er tegenwoordig eigenlijk nog een encyclopdie in huis hebben/aanschaffen?
Doe maar, voor 300E wil ik nog wel op en neer gaan naar Den Haag. PM me maarquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is mij niet helemaal duidelijk eerlijk gezegd. Lijkt me welWil je het mailadres? Je moet namelijk een motivatie sturen waarom jij mag testen.
Er was een paar jaar geleden een site van een Amerikaan die in Amsterdam was en fietsen observeerde en dat raar vond. Iemand enig idee of die site er nog is?
Primaquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Volgende week donderdag afspreken in de pauze? 12.30 uur ongeveer?
Wij hadden een natuurencyclopedie voor kinderenquote:Op dinsdag 20 april 2010 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die dingen zijn echt geweldig. Heb er heel wat uren leeswerk aan besteed toen ik klein was.
Donequote:Op dinsdag 20 april 2010 18:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Doe maar, voor 300E wil ik nog wel op en neer gaan naar Den Haag. PM me maar
[..]
Eh, ik lunch normaal gesproken niet echt. Kooplunch dus.quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:47 schreef B.ertha het volgende:
Prima
Ben jij van de meeneemlunch of kooplunch?
He Andy, leef jij ook nog!quote:
Ja hoor zo gemakkelijk is de wereld nog niet van me af!quote:
Toch niet in de problemen gezeten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja hoor zo gemakkelijk is de wereld nog niet van me af!
quote:
Nee hoor! Hooguit een paar keer op mijn vingers geslagen met een hamer.quote:
Ah de Soap is dus nog steeds aan de gang in Knox.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Veel gedoe over de roommate van PS en de foto's van Etcie in een bikini.
Ik dacht dat je weer in de bak zat.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:16 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Nee hoor! Hooguit een paar keer op mijn vingers geslagen met een hamer.Heb de vader van een vriend geholpen met zijn zomerhuisje in orde te maken.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah de Soap is dus nog steeds aan de gang in Knox.Drat Etcie in bikini gemist!
De enige die het gezien heeft ben ikzelfquote:
Ik vond het kerstoptreden van Miss Montreal anders prima in orde...quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ik had op de radio toevallig een paar minuutjes 3fm awards meegepakt, maar vond het zo slecht dat ik dus na die paar minuten 'wegzapte'.
Dan hoor je vandaag Rene van der Gijp dit zeggen:
http://www.dumpert.nl/med(...)oopt_3fm_awards.html
![]()
![]()
Blij dat ik niet ben blijven plakken als ik het zo hoor
Toen mijn stanleymes in de puincontainer was gevallen heb ik wel een behoorlijke tijd in de bak gezeten om hem weer te vinden.....quote:
De buurman? Van achter de gordijnen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De enige die het gezien heeft ben ikzelf
Die heb ik nu zo'n 14 dagen niet gezien.....quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:21 schreef Cobra4 het volgende:
Maar eerst even de belangrijke zaken doornemen. Hoe is het met Nina Hagen II?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
beetje vertrouwen in je mede AKQ-er
Hoi Andy
Je vriend moet zijn ogen dicht houden als je hem aan hebt?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De enige die het gezien heeft ben ikzelf
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die heb ik nu zo'n 14 dagen niet gezien.....
Ik zat in Zuid Frankrijk.quote:
Ja zeker. Beetje klussen en een beetje vakantie vieren.quote:
Die zie ik toch nooit, boeit me nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
De buurman? Van achter de gordijnen?
quote:
Beter!quote:
Die was bij een vriend aan een auto sleutelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je vriend moet zijn ogen dicht houden als je hem aan hebt?
Ik zie haar denk ik vrijdag wel weer.quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zie haar denk ik vrijdag wel weer.
Dus jij trekt sexy outfits aan als hij er niet is?quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die was bij een vriend aan een auto sleutelen
Wanneer?quote:
Eén van deze dagen. De inventarisatie van wie wanneer kan is nu bezig.quote:
Ik denk dat ik 13 juni zeker niet kan ivm verjaardag van een familielid. De rest zou onder voorbehoud wel kunnen denk ik.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eén van deze dagen. De inventarisatie van wie wanneer kan is nu bezig.
Zondag 13 juni
Zondag 20 juni
Zondag 27 juni
Zondag 4 juli
Zondag 11 juli
Zondag 18 juli
Zondag 25 juli
quote:
Ja behoorlijk machtig maar ook wel erg lekker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:04 schreef Cobra4 het volgende:
Oe, ziet er lekker uit. Maar vast erg machtig.
Sorry. Zal ik een plak voor je bewaren voor als je weer beter bent?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh wauw dat moet de eerste keer zijn dat de aanblik van chocoladecake me misselijk maakt
Nee ik ben niet zwanger. Ja dat weet ik zeker. Migraine is gewoon kak
Dan wordt ik misselijk vrees ik.quote:
Pillen en/of injecties helpen niet?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh wauw dat moet de eerste keer zijn dat de aanblik van chocoladecake me misselijk maakt
Nee ik ben niet zwanger. Ja dat weet ik zeker. Migraine is gewoon kak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |