quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 21:11 schreef Yurithemaster het volgende:
Op maandag 19 april 2010 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
quote:
Zit jij in een trip down memory lane of zo?quote:Op maandag 19 april 2010 21:29 schreef Cobra4 het volgende:
Duran Duran![]()
Volgens mij was hun concert in R'dam (87) het eerste waar ik, als 15 jarig jochie, zelfstandig, ben geweest. Ik kan me nog herinneren dat ik, in eerste instantie, niet echt blij was met het feit dat ik een kaartje had voor een staanplaats. Alles is goed gekomen. Ik kwam terecht ( bijna op de "eerste rij") tussen fans die minimaal 10/15 jaar ouder waren. Die hebben mij behandeld als hun jongere broertje. Ik heb toen één van de beste avonden van mijn leven beleefd.
Ik denk 't.quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zit jij in een trip down memory lane of zo?
Tot de Instrumental Break:quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb sinds deze week een nieuwe hobby
kijken hoe lang ik het vol ga houden
[ afbeelding ]
Kun je serenades brengen.quote:Op maandag 19 april 2010 21:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb sinds deze week een nieuwe hobby
kijken hoe lang ik het vol ga houden
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
daar zit alleen een piano, viool en digde in ide gebroken worden
Mijn eerste 45-toeren singletje![]()
2 dagen?quote:Op maandag 19 april 2010 21:53 schreef Etcetera het volgende:Heb de bootloader van m'n pc gemolesteerd en moet opnieuw activeren.
Hoe lang is het deze keer goed gegaan met m'n pc![]()
4 snaren. Wat is het?quote:Op maandag 19 april 2010 21:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik kan inmiddels 5 akkoorden. Als ik nou ook nog zou kunnen zingen is het dan genoeg om een serenade te kunnen brengen....?
psst, het is geen gitaar![]()
Ik ga geen reactie geven op deze clip. Anders denken sommigen dat ik op een trip down memory lane bezig ben.quote:
Eerst vertellen wie de pool heeft gewonnen!quote:Op maandag 19 april 2010 22:01 schreef Etcetera het volgende:
Nou, schijn het gefikst te hebben
Ik ga douchen en dan slapen
Heb je ukeleleles?quote:
Groen, groen, blauw, rood, geel, geel...quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo muzikaal als een bos wortelen.
Dit kan ik als Whiskydrinker natuurlijk niet goedkeurenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 22:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Groen, groen, blauw, rood, geel, geel...
Is dat gelijk aan: Ik kan niet dansen maar vind muziek schitterend?quote:Op maandag 19 april 2010 22:11 schreef Soempie het volgende:
Ik ben zo muzikaal als een bos wortelen.
Ik ook niet, maar wist niet eens dat dit lied bestond...quote:Op maandag 19 april 2010 22:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dit kan ik als Whiskydrinker natuurlijk niet goedkeuren
* MadMaster meldt zich...quote:Op maandag 19 april 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is dat gelijk aan: Ik kan niet dansen maar vind muziek schitterend?
+1 (Ik dus)quote:
nee, niet echt....quote:Op maandag 19 april 2010 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht even dat je geïnspireerd was door de dood van Sugar Lee Hooper...
quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster verheugd zich nu al op de BBQ met ukelele optreden...
Best lekker nummer (voor Duitse muziek)quote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. De wekker gaat weer om 04.00 uur.
Snurk ze, heren.quote:Op maandag 19 april 2010 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga slapen. De wekker gaat weer om 04.00 uur.
quote:Op maandag 19 april 2010 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
![]()
[..]
Best lekker nummer (voor Duitse muziek)
Oh ja m'n geheugenbankje was stukquote:Op maandag 19 april 2010 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eerst vertellen wie de pool heeft gewonnen!
Vooral bij jou heb ik het ideequote:Op maandag 19 april 2010 22:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hardware gaat nu eenmaal wel eens dood
OK, aan mij dus niet besteed...quote:Op maandag 19 april 2010 22:52 schreef Etcetera het volgende:
Ah thanks
Towelday is ter ere van Douglas Adams (van de Hitchhikers Guide To The Galaxy) en het idee is dat je dan een handdoek meesleeptWant dat is het enige wat je nodig hebt om te liften (door de ruimte)
Mooi zo, dan kan ik lekker gaan slapenquote:Op dinsdag 20 april 2010 00:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ben er voor de wacht
quote:Op maandag 19 april 2010 22:32 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster verheugd zich nu al op de BBQ met ukelele optreden...
Mogguhquote:Op dinsdag 20 april 2010 08:57 schreef MadMaster het volgende:
Bon giorno...
Goh, een van de laatste redenen om een spel in de winkel te kopen vervalt zo ookquote:Ubisoft to ditch user manuals
Written by David Stellmack
Tuesday, 20 April 2010 04:26
Will move to in-game instructions
In a move that the company claims is an effort to be greener, Ubisoft will ditch the typical user’s manual included with Xbox 360 and PlayStation 3 titles for in-game instructions. The company claims that the in-game instructions will be more extensive than we have seen in the past.
While the company is claiming that the effort will save trees, we are not so convinced that this is the only thing that it will save. Sources claim that companies spend a lot of money to print the four-color, bound manuals that are included with titles and the elimination of these manuals will actually save the company a great deal of money, as well.
In addition to the manuals, Ubisoft is also moving to an eco-friendly case, as well. The first game to use the new case will be the PC release of Splinter Cell: Conviction. The upcoming release of Shaun White Skateboarding will be the first title for the Xbox 360 and PlayStation 3 that will ship with the manual in the digital format within the game. Our sources tell us that publishers will be watching this very closely to see if consumers are willing to buy games without the printed manual. From our perspective, while it may be old school, we prefer the printed manual as it is easier to study the manual and refer to it while pausing the game.
De grote vraag is dan natuurlijk of de prijzen dan ook gaan dalenquote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh, een van de laatste redenen om een spel in de winkel te kopen vervalt zo ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Deed jij die boekjes dan ooit open? Bij Civilization is dat al jaren heel mooi geregeld. Het boekje is wel leuk om even door te bladeren en een eerste indruk te krijgen, maar als ik iets wil weten bij CIV staat alles in de Civilopedia (F12). Als bijna 20 jaar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 10:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Goh, een van de laatste redenen om een spel in de winkel te kopen vervalt zo ook
quote:
Da's ruim 66%, dus dan zal dat toch wel snor zitten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:18 schreef Soempie het volgende:
Tentamen: 19 fout van de 70. Dan heb ik het wel gehaald toch?
Normering is nog niet bekend.![]()
Wat voor examen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ruim 66%, dus dan zal dat toch wel snor zitten?
Heb maandag zelf een examen en heb er nog geen klote voor gedaan.
En zondag is de (helft van de) bekerfinale...
73% zelfs en dat lijkt me meer dan voldoende. Maargoed, af en toequote:Op dinsdag 20 april 2010 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ruim 66%, dus dan zal dat toch wel snor zitten?
Heb maandag zelf een examen en heb er nog geen klote voor gedaan.
En zondag is de (helft van de) bekerfinale...
Oh, je hebt de betweter uitgehangen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had gister bij vlagen het gevoel dat ik leraar was ipv leerling
Een gevalletje prima verbanden weten te leggen a laquote:'Aardbevingen door blote vrouwen'
Volgens de Iraanse geestelijke Kazem Sedighi zorgen vrouwen met weinig verhullende kleding en promiscue gedrag voor aardbevingen. Ahmadinejad, de president van Iran, waarschuwde onlangs dat de hoofdstad Teheran mogelijk zal worden getroffen door een aardbeving. Sedighi hoopt het tij nu te keren.
"Veel vrouwen die zich niet zedig kleden brengen jonge mannen het hoofd op hol," aldus de geestelijke. "Zij corrumperen hun kuisheid en verspreiden overspeligheid in de maatschappij, wat derhalve het aantal aardbevingen doet toenemen."
In 2008 zei een Israelische rabijn dat homoseksuelen de oorzaak waren van aardbevingen. Of de uitspraken van de Iraniër hier een aanvulling op zijn is niet bekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |