Wat voor afdrukken?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dacht dat de hele grap was dat ze die afdrukken op je auto hadden gemaakt.![]()
Vriend/vriendin bellen of ze zin hebben om te komen eten.quote:
Heb ik al geprobeerd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vriend/vriendin bellen of ze zin hebben om te komen eten.
"Ohja, neem jij gelijk even ....... mee"
Tja, ik kwam thuis en twijfelde: slapen, douchen of eten. Had bedacht dat ik zou gaan douchen en dan slapen, maar ondertussen ben ik niet meer zo moe.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Trouwens wel vroeg, om acht uur al in pyjama
Eens kijken of ik die kan vindenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:07 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd.![]()
Dat doen we best vaak hier.![]()
Heb jij die link nog, van die Amerikaan met die foto's van fietsers?
Ben benieuwdquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef Nembrionic het volgende:
Daar gaan we: http://www.ski-epic.com/amsterdam_bicycles/
IKEA hoogslaper?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:10 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
M'n fotomuur is min of meer af
En een rommeltje.![]()
Jazeker. Zélf in elkaar gezet.quote:
Had je er wel een bouwtekening bij dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb dezelfde gehad.... van iemand overgenomen voor een fles Whisky. Best goeie deal (al zeg ik eht zelf). Toen ik ging verhuizen heb ik um weer verpatst voor 75 Euro...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |