quote:
Zie den sluitpost.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:59 schreef amvrosios het volgende:
emulators
Goede kans dat dit niet volgens de regeltjes is?
Huiliequote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:33 schreef Athlon64x het volgende:
een vraagje voor slimme digitale mensen onder ons
zit mij uit schelden
jij vind normaal dat ik jij een debiel noem ook als ik bij je woon of je bent me broer noem ik je debielquote:
Wat wil je dat ik doe dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:41 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
jij vind normaal dat ik jij een debiel noem ook als ik bij je woon of je bent me broer noem ik je debiel![]()
weg gooien of waarschuwen ik stel heel goeie vraag alleen die rel nicht verkloot het topic gelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik doe dan?.
Los dat lekker onderling op, en ga niet dat topic of het feedback topic vervuilen!
Je verkloot zelf het topic al door hem te openenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:54 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
weg gooien of waarschuwen ik stel heel goeie vraag alleen die rel nicht verkloot het topic gelijk
nee hoor ik heb goed topic gemaakt met een goeie vraag alleen julie wil rellen ik stel voor julie gaan met hele ploeg in arena rellen maar niet hierquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Je verkloot zelf het topic al door hem te openen.
Je vergeet de lidwoorden te noemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:11 schreef Cothen het volgende:
Het zou al een hoop schelen als je eens interpunctie gaat gebruiken, dan kom je iig minder dom over.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 23:15 schreef Light het volgende:
Mag [PHP/(My)SQL] voor dummies - Deel 82 centraal?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:11 schreef Light het volgende:
Thanks
Kun je ook even naar [GEZ] VB/Excel programmeur kijken? Ik weet niet of dat helemaal de bedoeling is.
Dat vroeg ik me ook af, dus ik heb het topic even op z'n beloop gelaten om te zien of er animo is. Lijkt erop dat er best nog wat mensen posten. Moet nog zien of het een reeks wordt trouwens...quote:
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:58 schreef donroyco het volgende:
2 beeldschermen op 1 videokaart
Even 8,5 mb inladen
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
Mag deze link: HTC Touch HD 6 even in de lapo van dit topic: HTC Touch HD 5: Het broertje is op komst! geknalt worden? Bij voorbaat dank, ook namens de ONZ josti's
Altijd kwalitatief goeie posts... Nou vind ik deze nog wel meevallen, Windows is bij tijden ook 'niet zo lief'.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:32 schreef SpeedyRich het volgende:
print server speelt spelletjes met me :'(
echt een goede nuttige post![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Altijd kwalitatief goeie posts... Nou vind ik deze nog wel meevallen, Windows is bij tijden ook 'niet zo lief'.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:54 schreef PiRANiA het volgende:
Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
is dubbel.
Ja leuk voor ONZquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:42 schreef Karrs het volgende:
Zeer traag internet!
Wat een grappig grapje!
En nu staat je leven op z'n kop?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Er verdween gewoon net een topic.Geen slotje of wat, gewoon verdwenen.
Het was dan ook een baggertopic, daar niet van. Vond het alleen wel apart.
Alles kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist niet dat topics, hoe bagger ze ook zijn, verwijderd werden.
Wij mods kunnen niks met css maar zal het doorzetten naar de FA'squote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:02 schreef LightLuke het volgende:
Zou een van de mods even kunnen helpen, Slaribot wil sinds vanochtend de css niet meer meenemen,
In deze post van gisteren doet hij het nog wel: Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
Maar vandaag weigert hij alles, Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176
Ik heb al geprobeerd te editten (code gewijzigd), de vorige post er ingekopieerd, niks werkt? Is css uitgeschakeld in posts?
Of datquote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Sander het volgende:
Er is een nieuwe SML parser, PM GlowMouse even
Stats van eergisteren werkte wel: Join FOK! WhatPulse! en help FOK! naar de top. Deel #176quote:Op zondag 25 juli 2010 20:10 schreef Sander het volgende:
Kan je eens linken naar wat posts? Misschien kom ik het probleem tegen. Also, ik ben aan het koken dus te lui om te bladeren
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard? - Deel 3quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:21 schreef Qwea het volgende:
Hey hadden wij geen "wat is mijn xxxx nog waard topic" ? Ik wil mijn oude systeem verkopen en ik heb geen benul wat het waard is
Juist. Ik kon hem zo snel niet vinden dus ik had al een topic gemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2010 19:35 schreef Bart het volgende:
[..]
[Centraal] Is deze oude rommel nog wat waard? - Deel 3
Wat is dit waard? Deel 600 ongeveer
Hoeveel is mijn PC waard?
enz
Logitech is zeker een goed merk Saraquote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:58 schreef sararaats het volgende:
vandaag is het m'n pechdag. de boxen van m'n pc zijn geploft.
althans dat denk ik. ik had m'n pc afgezet voor het onweer en toen ik hem weer aanzette hoorde ik een "POEF" uit de boxen komen.
dat worden nieuwe en deze keer goeie. nu is m'n vraag: is Logitech een goed merk?
Done. Als je volgende keer je topicadres even hier neerzet, is het voor ons gemakkelijkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:06 schreef Eppie_NL het volgende:
Net topic aangemaakt maar er zit een typefoutje in de TT.
Niet meer mogeliIjk om iTunes, windows live mail te openen
Graag het woord mogeliIjk veranderen in mogelijk.
Zie liever een warez request in zoiets ontaarden waar er dan nog een beetje een discussie is dan een bagger topic. Mochten ze er serieus op in zijn gegaan was het allang dichtquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:26 schreef Bart het volgende:
word downloaden
Overduidelijk een warezrequest, maar een mod is blijkbaar nogal naïef en laat het zelfs verzanden in een of andere opensource-discussie.
done!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:16 schreef Light het volgende:
Mag [CSS] voor dummies #15 centraal? Het vorige deeltje is vol...
Uitgevoerd door Wyriquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef bbfakir het volgende:
Mag HTC Desire #19: Waar we Froyo steeds meer uitpluizen! naar gadgets?
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 23:33 schreef nelisb het volgende:
Spam. Speciaal voor geregistreerd.
iPhone #89: Comex is een baas.
Mede (gast) mods hebben 't inmiddels al gedaanquote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:21 schreef fransbreda het volgende:
Kan iemand in de TT 89 in 90 veranderen?
iPhone #90: Jailbreaking & unlocking
bvd
Done.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:15 schreef skittelman het volgende:
Kan dit kekke plaatje
http://i27.tinypic.com/oscuwp.jpg
in de OP van
Android #20 Met kekke fanboy poppetjes
ergens onder het kopje beschikbare apparaten?
dankjewel blauwe leiders!
Opgelost is geen slotje.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 23:39 schreef Guus_Geluk het volgende:
iPhone 3GS lockscreen theme
kan dicht
Wou het topic sowieso al sluiten, we hebben een OS Wars topic. En gebash op het een of ander, of klagen, kan in klaagbaak.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 18:12 schreef ErictheSwift het volgende:
kan team blauw ff retobrapi tot de orde roepen? zijn getroll in het "waarom is windows 7 nog steeds zo slecht" draadje begint behoorlijk irritant te worden.
okayquote:Op maandag 9 augustus 2010 14:29 schreef Loveless85 het volgende:
Zou een modje de 'i' van Wildfire naar een kleine kunnen wijzigen in:
HTC Wildfire #1 - Het kleine broertje van de Desire
Shift bleef plakken en nu zijn de eerste 2 letters van Wildfire in caps
Nee, topics gaan automatisch dicht na 300 posts. Enige optie is een nieuw topic openen, normaal gesproken met 'deel 2' achter de titelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:38 schreef zingermeal het volgende:
Beste moderators,
Ik had 2 dagen geleden een topic geopend betreffende Apple computers, maar daar kan ik opeens niet meer in reageren. Dat is jammer want ik had nog wat vragen aan enkele leden. Is er een mogelijkheid om alsnog in het topic te kunnen reageren ? Bedank voor de hulp.
Groet
Bimal
We weten er vanaf en zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:58 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb gisteren al een TR aangemaakt, maar zonder succes:
Prepaid + (onbeperkt) internet op telefoon.
In dat topic zit Simyo met een "bedrijfsaccount" te spammen.
Dus eigenlijk gewoon een Ubuntu topicreeks...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:44 schreef mvdlubbe het volgende:
Wordt het door de alhier regerende mods als wenselijk ervaren dat de serie Kan de 'gewone' gebruiker al overstappen naar Ubuntu? #3 een reeks wordt/blijft?
Zo ja is het leuk om wat tijd te steken in een OP met uiteenlopende info voor overstappers en/of twijfelaars. De TT zou dan ook wel wat anders kunnen dan deze vraag, natuurlijk.
Zo nee, dan ga ik er dat soort tijd natuurlijk niet insteken.
Had ik al gedaan...quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:27 schreef Light het volgende:
Nutteloze topickick: Website maken. Welke software?
Ook al weg. Thanks.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:40 schreef HiDiHo het volgende:
Spammer bann iemand zijn msn zodat hij niet meer op msn kan (engels)
Dacht dat deze nog open stond, maar blijkbaar had Wyri het al gedaanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:27 schreef Light het volgende:
Storage probleem heeft een wel heel onduidelijke titel.
Heb ik ook al eens aangegeven, lijkt mij een goed plan!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe users topics aanmaken met de vraag dat ze een laptop willen en of bestaande users even alle research willen doen.
De eisen zijn bijna altijd: gamen, hd videobewerken, photoshop, office.
Is het misschien handig om een centraal laptop topic te maken? Of een readme/how-to
Elk jaar terug kerende discussie bij de start van het school seizoen. De topics worden weer minder als de scholen zijn begonnen en een centraal topic werkt niet omdat iedereen specifieke eisen hebt en de hardware constant aan het veranderen is.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:50 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ik zie heel veel nieuwe users topics aanmaken met de vraag dat ze een laptop willen en of bestaande users even alle research willen doen.
De eisen zijn bijna altijd: gamen, hd videobewerken, photoshop, office.
Is het misschien handig om een centraal laptop topic te maken? Of een readme/how-to
Wat een stom gelul. Je kunt toch wel een aankopadvies topic centraal zetten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar terug kerende discussie bij de start van het school seizoen. De topics worden weer minder als de scholen zijn begonnen en een centraal topic werkt niet omdat iedereen specifieke eisen hebt en de hardware constant aan het veranderen is.
Het is niet het oplossen van het probleem voor de vraagsteller maar het weg werken uit het zicht van de vragen voor de mensen die het niet willen zien. Je zou hooguit een topic kunnen maken met handige tips en links waar mensen op moeten en kunnen letten.
Ach als msn het niet doet heb je tig "help mijn leven" topics, maak je er niet al te druk overquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Wat een stom gelul. Je kunt toch wel een aankopadvies topic centraal zetten?
Nu heb je tig verschillende "ik heb 500 euro en wil een laptop kopen" topics.
Ik maak me er niet druk over. Maar ik zie niet in waarom het niet centraal zou kunnen staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ach als msn het niet doet heb je tig "help mijn leven" topics, maak je er niet al te druk over.
Gisteravond nog opgelostquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:46 schreef Light het volgende:
Pareltjes:
Bluetooth Hack
Bluetooth
Super Bluetooth Hack
Zelfde OP, zelfde TS.
Neuh.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:44 schreef SpeedyRich het volgende:
Wachtwoord vergeten
lijkt me handig dat die gewoon opslot gaat omdat er nu
Wachtwoord nog steeds vergeten die nog loop
ik zou zeggen pletter die andere ook maar opslotquote:Op zondag 22 augustus 2010 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neuh.
Het oude topic is prima. Daar mag ze verder in.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
En weer open na overleg.
Probeer ajb de TS te helpen..
goede actie iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |