Ja, waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
Is het mogelijk online verliefd op iemand te worden zonder dat je deze persoon irl ontmoet hebt.
dus puur mbv msn/ mail/ cam/ telefoon etc. elkaar hebben leren kennen en hoe hoog achten jullie de kans op een geslaagde irl relatie (niet voor de eeuwigheid maar dat deze er daadwerkelijk uit voort komt)
ja is denk ik wel mogelijk....quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
stelling/ vraag en maar meteen er even bij zetten, heeft niets met mijn persoon zelf te maken maar komt voort uit een eerdere discussie....
Is het mogelijk online verliefd op iemand te worden zonder dat je deze persoon irl ontmoet hebt.
dus puur mbv msn/ mail/ cam/ telefoon etc. elkaar hebben leren kennen en hoe hoog achten jullie de kans op een geslaagde irl relatie (niet voor de eeuwigheid maar dat deze er daadwerkelijk uit voort komt)
Ik denk wel dat het zou kunnen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
stelling/ vraag en maar meteen er even bij zetten, heeft niets met mijn persoon zelf te maken maar komt voort uit een eerdere discussie....
tuurlijk mag dat.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi Engeltje, mag een man geen masker dragen?![]()
Ik vind het wel lekker hoor
de vorige keer dat dit hier besproken werd waren de reactie erg negatief en was zoiets niet mogelijk (op enkele uitzonderingen na)quote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja is denk ik wel mogelijk....
de kans van een irl-relatie....ligt aan de gesprekken die je via internet etc hebt gehad....
maar een vriendin van mij is zo verliefd geworden, nu getrouwd en een engeltje gekregen
Ik heb door internet (en dit forum) de tijd gehad om iemand te leren kennen. Key is vooral eerlijk te zijn en geen bullshit te vertellen. 9/10 valt het IRL tegen, maar soms... heeeeeel soms zit er ECHT iemand interessants tussenquote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja is denk ik wel mogelijk....
de kans van een irl-relatie....ligt aan de gesprekken die je via internet etc hebt gehad....
maar een vriendin van mij is zo verliefd geworden, nu getrouwd en een engeltje gekregen
maar kan je ook echt verliefd worden zonder elkaar ooit gezien te hebben!?!?quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb door internet (en dit forum) de tijd gehad om iemand te leren kennen. Key is vooral eerlijk te zijn en geen bullshit te vertellen. 9/10 valt het IRL tegen, maar soms... heeeeeel soms zit er ECHT iemand interessants tussen
Als je iemand IRL ontmoet en het klikt op het eerste gezicht, dan moet je de rest ook nog maar afwachten. Leuk dat iemand een leuk bekkie en zulks heeft, maar als na weken blijkt dat je elkaar eigenlijk niets te melden hebt, dan is het net zo goed zonde van de tijd en moeite geweest.quote:
krengel en jij kunnen het weten...quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb door internet (en dit forum) de tijd gehad om iemand te leren kennen. Key is vooral eerlijk te zijn en geen bullshit te vertellen. 9/10 valt het IRL tegen, maar soms... heeeeeel soms zit er ECHT iemand interessants tussen
Was je al verliefd dan voor je de dame in kwestie voor het eerst ontmoete? Zo niet, dan sluit jouw situatie niet aan bij de situatie die Duim schetst.quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
Het is maar net wie je dan spreekt hequote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de vorige keer dat dit hier besproken werd waren de reactie erg negatief en was zoiets niet mogelijk (op enkele uitzonderingen na)
want die irl klik is zoooooo belangrijk en die voel je nu niet bladiebla
nu wordt er erg droog en kort gereageerd door enkele, waarom niet!?
das toch geen antwoord, ik wil echte feedback!
oh engeltje bedankt voor de meer zinnen enzo
Omdat er een groot "gevaar" is dat je de boel romantiseert c.q je een heel ander beeld gaat vormen bij die persoon. In het echt is het dan vaak wel gezellig maar niet dat speciale.quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de vorige keer dat dit hier besproken werd waren de reactie erg negatief en was zoiets niet mogelijk (op enkele uitzonderingen na)
want die irl klik is zoooooo belangrijk en die voel je nu niet bladiebla
nu wordt er erg droog en kort gereageerd door enkele, waarom niet!?
das toch geen antwoord, ik wil echte feedback!
oh engeltje bedankt voor de meer zinnen enzo
dozen handig stapelen en het lijkt al beterquote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn kast afgebroken en mn kamer vol dozen staan nu, t lijkt heel groot en het is heel rommelig
Dat! En zelfs de gezelligheid kan wel es vies tegenvallen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef mrbox het volgende:
Omdat er een groot "gevaar" is dat je de boel romantiseert c.q je een heel ander beeld gaat vormen bij die persoon. In het echt is het dan vaak wel gezellig maar niet dat speciale.
Ik kan het nietquote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
ok dat heeft dan te maken met de vraag: is het beter snel met iemand af te spreken omdat eindeloze gesprekken zonde van je tijd zouden kunnen zijn enzoquote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je iemand IRL ontmoet en het klikt op het eerste gezicht, dan moet je de rest ook nog maar afwachten. Leuk dat iemand een leuk bekkie en zulks heeft, maar als na weken blijkt dat je elkaar eigenlijk niets te melden hebt, dan is het net zo goed zonde van de tijd en moeite geweest.
Lustvlinders wel, liefdevlinders niet.quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:
ok dat heeft dan te maken met de vraag: is het beter snel met iemand af te spreken omdat eindeloze gesprekken zonde van je tijd zouden kunnen zijn enzo
maar kan je vlinders krijgen van iemand die je nooit irl gezien hebt!?
Tis ook gewoon spullen van de kindjes die nog uitgezocht moeten worden en op tafel liggen en dingen die niet in dozen passen enzoquote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dozen handig stapelen en het lijkt al beter
Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee. Maar het zou best goed kunnen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:
maar kan je vlinders krijgen van iemand die je nooit irl gezien hebt!?
Ik was niet verliefd, maar was zeer geïnteresseerd. Zeker omdat uit de gespreken naar voren kwam dat we heel wat dingen gemeen hadden.quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar kan je ook echt verliefd worden zonder elkaar ooit gezien te hebben!?!?
je hoort het wel eens maar is daar niet gewoon echt chemie bij nodig van het ruiken en proeven enzo, dingen die via een cam niet kunnen.
je kan niet iemand houding zien meestal zit men, jemist toch enorm veel nonverbale dingen....
quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis ook gewoon spullen van de kindjes die nog uitgezocht moeten worden en op tafel liggen en dingen die niet in dozen passen enzo
ok dus als men zwijmelend allemaal scenarios gaan vertellen zoals ze hopen dat hun eerste ntmoeteing zou verlopen ofzo dan zou t wel es vies kunnen tegen vallenquote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat er een groot "gevaar" is dat je de boel romantiseert c.q je een heel ander beeld gaat vormen bij die persoon. In het echt is het dan vaak wel gezellig maar niet dat speciale.
ik denk het niet, maar na heeul veel chatten kan je iemand wel daadwerkelijk een beetje leren kennenquote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar kan je ook echt verliefd worden zonder elkaar ooit gezien te hebben!?!?
je hoort het wel eens maar is daar niet gewoon echt chemie bij nodig van het ruiken en proeven enzo, dingen die via een cam niet kunnen.
je kan niet iemand houding zien meestal zit men, jemist toch enorm veel nonverbale dingen....
Is dat liefde of lust?quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Techno het volgende:
Wat anders, hoeveel zijn cq. worden er niet verliefd op de e.o.a. popster of filmster? Die ze nog nooit van hun leven IRL ontmoet hebben....
quote:
Ik word weemoedig van deze post.quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd, maar was zeer geïnteresseerd. Zeker omdat uit de gespreken naar voren kwam dat we heel wat dingen gemeen hadden.
Toen ik haar voor het eerst zag, was ik na 10 minuten al verliefd. Het klikte niet alleen online, maar ook IRL. Gesprekken liepen soepel, en voor we het doorhadden hadden we al 3 uur lang gezellig zitten te babbelen.
Het was een klein verschil tussen de gesprekken die we online hadden en toen we uiteindelijk tegen over elkaar zaten. Vanaf dat moment wist ik het zeker. Met deze meid wil ik absoluut verder!![]()
was het niks geworden, had ik er ook vrede mee gehad. Wie niet waagt, wie niet wint.
is dat niet juis andersom dan?quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lustvlinders wel, liefdevlinders niet.
Durf ik niet te zeggen. Zal iig niet te lang met de ontmoeting wachten om het effect zo veel mogelijk tegen te gaan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus als men zwijmelend allemaal scenarios gaan vertellen zoals ze hopen dat hun eerste ntmoeteing zou verlopen ofzo dan zou t wel es vies kunnen tegen vallen
maar als men nu hun gevoelens baseert op echte serieuze gesprekken e.d. en niet op zwijmelarij?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd, maar was zeer geïnteresseerd. Zeker omdat uit de gespreken naar voren kwam dat we heel wat dingen gemeen hadden.
Toen ik haar voor het eerst zag, was ik na 10 minuten al verliefd. Het klikte niet alleen online, maar ook IRL. Gesprekken liepen soepel, en voor we het doorhadden hadden we al 3 uur lang gezellig zitten te babbelen.
Het was een klein verschil tussen de gesprekken die we online hadden en toen we uiteindelijk tegen over elkaar zaten. Vanaf dat moment wist ik het zeker. Met deze meid wil ik absoluut verder!![]()
was het niks geworden, had ik er ook vrede mee gehad. Wie niet waagt, wie niet wint.
Mee eensch.quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Duimelot het volgende:
is dat niet juis andersom dan?
is het niet zo dat als je iemand irl ontmoet je eerste klik gericht is op uiterlijk en aantrekkingskracht die samen gaan met lust
juist dat wat er mist bij een online ontmoeting waar het dan meer draait om zinvolle gesprekken?
dat laatste is uiteindelijke een betere basis voor een relatie al blijft die lust natuurlijk belangrijk maar toch...
Goeie vraag.quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zat je erover na te denken dan duim?
maar is het dan echt verliefdheid???quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Techno het volgende:
Wat anders, hoeveel zijn cq. worden er niet verliefd op de e.o.a. popster of filmster? Die ze nog nooit van hun leven IRL ontmoet hebben....
deze discussie heeft enkele dagen geleden ook plaatsgevonden maar toen waren er andere mensen hier, en was benieuwd naar de mening van een nieuwe lading mensenquote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zat je erover na te denken dan duim?
Ik ben sowieso niet iemand van de online gesprekken. Ik zie mijn gesprekspartner het liefst. In die zin hecht ik weinig waarde aan hoe een online gesprek verloopt. Al helemaal niet als mogelijke aanwijzing voor een basis van een relatie.quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Duimelot het volgende:
is dat niet juis andersom dan?
is het niet zo dat als je iemand irl ontmoet je eerste klik gericht is op uiterlijk en aantrekkingskracht die samen gaan met lust
juist dat wat er mist bij een online ontmoeting waar het dan meer draait om zinvolle gesprekken?
dat laatste is uiteindelijke een betere basis voor een relatie al blijft die lust natuurlijk belangrijk maar toch...
Hoe noem je dat dan?quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar is het dan echt verliefdheid???
zeker op een idool waar dan vrijwelzeker nooit een gesprek mee heeft plaats gevonden
is dat niet meer een soort van idealiseren en aanbidden van iemand?
Nee, dat hoeft niet per se. Ook wat ouderen betreft. Hoeveel dames zwijmelen niet weg bij Johnny Depp?quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
maar is het dan echt verliefdheid???
zeker op een idool waar dan vrijwelzeker nooit een gesprek mee heeft plaats gevonden
is dat niet meer een soort van idealiseren en aanbidden van iemand?
en met een cam erbij zodat je elkaars gezichtsuitdrukkingen ziet of aan de telefoon!?quote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand van de online gesprekken. Ik zie mijn gesprekspartner het liefst. In die zin hecht ik weinig waarde aan hoe een online gesprek verloopt. Al helemaal niet als mogelijke aanwijzing voor een basis van een relatie.
*glij*quote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef Techno het volgende:
Nee, dat hoeft niet per se. Ook wat ouderen betreft. Hoeveel dames zwijmelen niet weg bij Johnny Depp?
Jou tijd komt nog wel. Ben ik van overtuigd!quote:
Dat is lief van jequote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jou tijd komt nog wel. Ben ik van overtuigd!
Bellen heb ik een hekel aan. Ook met bekenden. Zelfde argument, ik wil de persoon zien met wie ik praat. Zelden hele gesprekken gevoerd via de cam. Kan ik dus niks zinnigs over zeggen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:13 schreef Duimelot het volgende:
en met een cam erbij zodat je elkaars gezichtsuitdrukkingen ziet of aan de telefoon!?
ok duidelijk!quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bellen heb ik een hekel aan. Ook met bekenden. Zelfde argument, ik wil de persoon zien met wie ik praat. Zelden hele gesprekken gevoerd via de cam. Kan ik dus niks zinnigs over zeggen.
Maar dat is dan een beetje "your loss", of niet?quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef AirwiN het volgende:
Bellen heb ik een hekel aan. Ook met bekenden. Zelfde argument, ik wil de persoon zien met wie ik praat. Zelden hele gesprekken gevoerd via de cam. Kan ik dus niks zinnigs over zeggen.
Ik heb niet het gevoel dat ik daardoor dingen ben misgelopen. Ik ervaar het niet als 'loss'.quote:Op zondag 18 april 2010 21:17 schreef Techno het volgende:
Maar dat is dan een beetje "your loss", of niet?
Tis leuk als iemand ver weg is en je kan ze toch zienquote:
Het is wel leuk soms. Gewoon, om een beetje het idee te hebben dat je erbij bent.quote:
Jaa dat soort situaties snap ik. Maar naast dat, vind ik er niet gek veel aan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tis leuk als iemand ver weg is en je kan ze toch zien(mits de cam van redelijke kwaliteit is)
Dit was mijn 2e online date. Eerste viel dusdanig tegen dat ik zoiets had: Dit nooit meerquote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is lief van je
Het is meer dat ik denk: potver, dat wil ik ookEn heb online in die zin al aardig wat mensen ontmoet en mee gesproken (bijv. bellen), maar zoals jij het hebt 'meegemaakt', zo heb ik het nooit gehad.
is deze opmerking niet meer gebaseerd op jouw onzekerheid?quote:
Echt leuk voor jullie hoor maar...wil je me nu nog weemoediger maken?quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit was mijn 2e online date. Eerste viel dusdanig tegen dat ik zoiets had: Dit nooit meerToch risicootje genomen en ben nu zeer happy in love
Mag ik nu wel zeggen, want na afgelopen weekend (tevens 7e ontmoeting) wordt mijn gevoel alleen maar sterker en sterker voor haar, en de relatie beter en beter.
DIt was een lot uit de loterij. Zoiets maak ik geen 2e keer mee (online gezien dan)
Is het ook het winnende lot?quote:Op zondag 18 april 2010 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
DIt was een lot uit de loterij. Zoiets maak ik geen 2e keer mee (online gezien dan)
quote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt leuk voor jullie hoor maar...wil je me nu nog weemoediger maken?![]()
Haha, nee want ik heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee om mezelf op camera zo te laten zienquote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is deze opmerking niet meer gebaseerd op jouw onzekerheid?
dat je t zelf onprettig vind om zo in beeld te zitten?
ok vroeg t me gewoon af!quote:Op zondag 18 april 2010 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, nee want ik heb er eigenlijk helemaal geen moeite mee om mezelf op camera zo te laten zien
met die camtool dingen (msn) zie je vaak jezelf ook .. en in een spiegel zitten kijken terwijl je met iemand die je amper kent aan het praten bent, en dan ook nog leuk over proberen te komenquote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is deze opmerking niet meer gebaseerd op jouw onzekerheid?
dat je t zelf onprettig vind om zo in beeld te zitten?
Nee lieverdquote:Op zondag 18 april 2010 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt leuk voor jullie hoor maar...wil je me nu nog weemoediger maken?![]()
Ga jij mijn matige grap nog even uitleggen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
t was een lot uit de loterij, jammer dat er geen prijs op gevallen is?
Zit jij nu te projecteren ? geen idee waar je het over hebt, skype enzo werkt hier echt topquote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef zomermuis het volgende:
[..]
met die camtool dingen (msn) zie je vaak jezelf ook .. en in een spiegel zitten kijken terwijl je met iemand die je amper kent aan het praten bent, en dan ook nog leuk over proberen te komen
dat werkt onzekerheid in de hand
Dat mag uiteraard.quote:
Ik weet wat je wilt zeggen hoor.quote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee lieverd![]()
Probeer je alleen hoop te geven, en niet uit te sluiten dat het jou ook kan gebeuren![]()
Je bent een hartstikke leuke meid, en kan me niet voor voorstellen dat er niemand "out there" is voor je. Geduld is een schone zaak!
Skype is geinig spul.quote:Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zit jij nu te projecteren ? geen idee waar je het over hebt, skype enzo werkt hier echt top
dat is jouw gevoel erbijquote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef zomermuis het volgende:
[..]
met die camtool dingen (msn) zie je vaak jezelf ook .. en in een spiegel zitten kijken terwijl je met iemand die je amper kent aan het praten bent, en dan ook nog leuk over proberen te komen
dat werkt niet,
en werkt ook onzekerheid in de hand
Ik heb er geen moeite mee om mezelf te zien. Dus dat zegt meer over jou dan over camtools.quote:Op zondag 18 april 2010 21:25 schreef zomermuis het volgende:
dat werkt niet,
en werkt ook onzekerheid in de hand
Het kan beide. Maar kan ook alleen beeld zijn en dat je verder chat.quote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar dat is alleen geluid geen beeld of ook beeld?
Ik heb nog nooit een cam gehadquote:Op zondag 18 april 2010 21:29 schreef vencodark het volgende:
Overigens cam ik eigenlijk nooit met mensen die ik niet ken. Dus niet met chatsessies verder ofzo. Het komt een enkele keer voor dat ik cam met een bekende maar dat is in een jaar misschien 6 keer voorgekomen met 3 mensen ofzo.
plausiblequote:Op zondag 18 april 2010 21:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is jouw gevoel erbij
is niet de werkelijkheid
oh ik dacht dat alleen geluid wasquote:Op zondag 18 april 2010 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan beide. Maar kan ook alleen beeld zijn en dat je verder chat.
Ik voorheen ook nooit, maar in deze laptop zit het ingebouwd.quote:
Zo ben ikquote:Op zondag 18 april 2010 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij mijn matige grap nog even uitleggen.
Heb het alleen gebruikt toen ik nog met ex was. En daarna nog weleens met hem maar verder niet echt.quote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik dacht dat alleen geluid was
sja heb t ooit 8 jaar terug ofzo es geinstaleerd maar toen hadden mijn bekenden t allemaal niet
Heb je daar gezien jaquote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik voorheen ook nooit, maar in deze laptop zit het ingebouwd.Soms best geinig voor het "hoe zie je er nu uit-topic".
Probeer het weer eens, werkt top !quote:Op zondag 18 april 2010 21:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh ik dacht dat alleen geluid was
sja heb t ooit 8 jaar terug ofzo es geinstaleerd maar toen hadden mijn bekenden t allemaal niet
Geen idee, zat gewoon wat op FOK! te surfen en kwam jou daar tegenquote:
Ik post weleens een foto daar ja.quote:Op zondag 18 april 2010 21:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, zat gewoon wat op FOK! te surfen en kwam jou daar tegen
Aah techno heeft dat vast toch welquote:Op zondag 18 april 2010 21:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
mss ga ik dat wel eens doen als ik met iemand wil cammen!
Edgar Allen Poes?quote:Op zondag 18 april 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nee, het is een dikke rode kater die een poes zoekt denk ik
Shiiiiiittttquote:Op zondag 18 april 2010 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Pech voor hem, want ik date niet met mannen enzo. Ghehehe.
Truste engelquote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef -Engel- het volgende:
Doeg allemaal![]()
Morgen moet ik aan de vierdaagse werkweek beginnen....dus weltrusten![]()
lekker....
Hij heeft mn ratten ontdektquote:
Oeh, wel oppassen met de ratten dan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft mn ratten ontdekt
Hijs wel heel vriendelijk en veel te dik.
Ik hoorde m in de tuin heel hard miauwen en toen ik de deur open deed, liep ie gelijk de keuken in
Ik heb een rood witte kater aangeboden gekregen trouwens, maar we nemen m niet, in mei wordt ws een nestje geboren waar een kitten bij zit voor ons
Ik ook soon.... slaap lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef -Engel- het volgende:
Doeg allemaal![]()
Morgen moet ik aan de vierdaagse werkweek beginnen....dus weltrusten![]()
lekker....
ook qua aantal jaquote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, wel oppassen met de ratten dan.
Wel lief.En kittens zijn helemaal lief, je zou elk jaar wel zo'n poepie in huis kunnen nemen.
![]()
Ah, gelukkig dan maar.quote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook qua aantal ja
Ratten zitten veilig in hun hok
Heb je me niet horen roepen toenstraks?quote:Op zondag 18 april 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dan maar.![]()
Ik zag in het F & F topic onlangs verhaal staan over een katje dat altijd bij een vrouw in het kippenhok zit. En heel lief met de kipjes eet, slaapt etc.Zo schattig. Een zwerfkatje eigenlijk.
Hm nope, waar zat je?quote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heb je me niet horen roepen toenstraks?
Ken het topicquote:Op zondag 18 april 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dan maar.![]()
Ik zag in het F & F topic onlangs verhaal staan over een katje dat altijd bij een vrouw in het kippenhok zit. En heel lief met de kipjes eet, slaapt etc.Zo schattig. Een zwerfkatje eigenlijk.
Neee, juist langharige hippie vrouwen met paarse kleding en lange rode haren en wierrook in huis.quote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ken het topic
deze ziet er niet zwerverig uit, hij is echt veel te dik
Alleenstaande vrouwen die een pittig kapsel hebben enzo horen toch ook een of meer katten te hebben?
Zeker , kattenvrouwtjesquote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ken het topic
deze ziet er niet zwerverig uit, hij is echt veel te dik
Alleenstaande vrouwen die een pittig kapsel hebben enzo horen toch ook een of meer katten te hebben?
niet gewoon alle vrouwen?quote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neee, juist langharige hippie vrouwen met paarse kleding en lange rode haren en wierrook in huis.
Maar je vond het te laat en je moet morgen ook weer vroeg op en mogelijk is de zaak ook dicht en je zou toch geen zin gehad hebben naar M'burg te rijden?quote:Op zondag 18 april 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jawel.. is echtWilde je bijna opbellen om hotwings te gaan eten
te laat, geen honger en morgen vroeg opquote:Op zondag 18 april 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je vond het te laat en je moet morgen ook weer vroeg op en mogelijk is de zaak ook dicht en je zou toch geen zin gehad hebben naar M'burg te rijden?
Dat komt op hetzelfde neer wat ik zei eigenlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
te laat, geen honger en morgen vroeg op
Zat op de snelweg en zag de afslag van je huisquote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat komt op hetzelfde neer wat ik zei eigenlijk.
Maar snap ik hoor. Wat deed je in deze buurt?
Ooh, ik wist niet dat er op de snelweg werkelijk een afslag naar mijn huis wasquote:Op zondag 18 april 2010 21:55 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zat op de snelweg en zag de afslag van je huis
Stond met pijltjes aangegeven: 'Huis van Venco, volg nr 3'quote:Op zondag 18 april 2010 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, ik wist niet dat er op de snelweg werkelijk een afslag naar mijn huis wasAfslag naar mijn dorp begrijp ik dan nog wel.
Damn...wie zou dat gedaan hebben?quote:Op zondag 18 april 2010 21:58 schreef krengetje het volgende:
[..]
Stond met pijltjes aangegeven: 'Huis van Venco, volg nr 3'
Wist niks beters te verzinnenquote:Op zondag 18 april 2010 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, begin je nu alweer?Trouwens, die kent me niet als venco.
![]()
Niet zo.quote:Op zondag 18 april 2010 22:05 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ben inderdaad moe ja. Lekker van de zon genoten vandaag?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet zo.Heb Paris' New BFF zitten kijken. Bij elke reclame ging ik wel ff naar buiten maar zodra ik het weer hoorde beginnen, ging ik weer kijken.
jaquote:Op zondag 18 april 2010 22:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij vh weekend weer bij FF geweest?
Heerlijk is dat hequote:Op zondag 18 april 2010 22:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ja echt wel!! En ik kon tenminste keihard meebleren op de muziek he
quote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wist je dat ik eigenlijk ook een eigen FF heb?![]()
Vooruit dan maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat er een lekker sappig verhaal kwam...
Maar is die van jou?
Ja die is van mij.quote:Op zondag 18 april 2010 22:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een lekker sappig verhaal kwam...
Maar is die van jou?
quote:Op zondag 18 april 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefopt
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Wel een mooitjequote:Op zondag 18 april 2010 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja die is van mij.![]()
Pff, was het maar waar dat ik een lekker sappig verhaal had.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stuk handiger dan het ov zeker?
Wist je dat ik eigenlijk ook een eigen FF heb?![]()
Ja.. auto wassen.. pfff.. moet ik ook nog doenquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx. In het echt issie nog mooier!Alleen issie nu vuil, dus binnenkort eens wassen.
Alle auto's zijn vuil op dit momentquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx. In het echt issie nog mooier!Alleen issie nu vuil, dus binnenkort eens wassen.
Zou wat zijn he. Eerst weemoedig lopen doen en dan ineens tóch met een heuse bekentenis komen dat ik een eigen FF heb.quote:
Je eigen real life MTV soapquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou wat zijn he. Eerst weemoedig lopen doen en dan ineens tóch met een heuse bekentenis komen dat ik een eigen FF heb.
Maar er is geen woord van gejokt.
Ja, wintervuilte zit er nog opquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alle auto's zijn vuil op dit moment![]()
Vorige week mijn auto gewassen, en ziet er nu al meer uit
De nieuwe Ford Fiësta is echt heel leukquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou wat zijn he. Eerst weemoedig lopen doen en dan ineens tóch met een heuse bekentenis komen dat ik een eigen FF heb.
Maar er is geen woord van gejokt.
Geen idee hoe die nieuwe zijn, deze is van 1996.quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De nieuwe Ford Fiësta is echt heel leuk![]()
Had 3 jaar geleden bijna de Fiesta ST gekocht
Wanneer ga je mijn auto (in je bikini) wassen!quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wintervuilte zit er nog opVan de sneeuw, de hagel, regen en al die troep. Vd week stond ie lekker in de zon en zag ik al het vuil erop zitten. Vooral zand enzo. En vogelpoep.
Haha, euhm niet snel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn auto (in je bikini) wassen!![]()
jaja, ben het niet vergeten
Kan ze volgende week doen.. mag ze daarna Kaat ook nog doenquote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn auto (in je bikini) wassen!![]()
jaja, ben het niet vergeten
Wat betaald dat?quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef krengetje het volgende:
[..]
Kan ze volgende week doen.. mag ze daarna Kaat ook nog doen
DIe ik wilde kopen, kwam uit 2005. De 2.0 met 150 pk op 1050 kiloquote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoe die nieuwe zijn, deze is van 1996.Het is een Ford Fiësta Studio.
Hm...samen auto wassen vind ik dan nog wel acceptabel.quote:
Hm, van deze zijn de kleuren niet zo geweldig, maar model is prima.quote:Op zondag 18 april 2010 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DIe ik wilde kopen, kwam uit 2005. De 2.0 met 150 pk op 1050 kilo![]()
[ afbeelding ]
We hadden het afgesprokenquote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, euhm niet snel.Moet krengetje maar doen.
Jij met je hotwings, moet je nog eten ofzoquote:
Zonder bikini danquote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...samen auto wassen vind ik dan nog wel acceptabel.![]()
[..]
quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij met je hotwings, moet je nog eten ofzo
Waar ik in had proef gereden was in het zwart. Maar hij was 16.000 euro.quote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
Hm, van deze zijn de kleuren niet zo geweldig, maar model is prima.
quote:
Nee dat begrijp ik. Misschien over paar jaar een goed 2ehandsje?quote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar ik in had proef gereden was in het zwart. Maar hij was 16.000 euro.Had ik anders een flinke lening moeten nemen, en daar zat ik eigenlijk niet op te wachten...
Arm schaap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Arm schaap.
Nee mn koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ai, en je bent zeker flink aan het Farmvillen?quote:
Nee, heb me er overheen gezet. Ondanks dat ik maar pas mijn Alfa 156 heb, weet ik al wat mijn volgende Alfa wordt.quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Misschien over paar jaar een goed 2ehandsje?
Mijne was 2500, incl. grote beurt en keuring enzo.
Haha, misschien jaar of 15 wachten dan?quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, heb me er overheen gezet. Ondanks dat ik maar pas mijn Alfa 156 heb, weet ik al wat mijn volgende Alfa wordt.
De Alfa Romeo 159![]()
[ afbeelding ]
Nog even sparen, want de goedkoopste 2e handjes beginnen bij 10.000 euro
Ik speel Country Lifequote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, en je bent zeker flink aan het Farmvillen?
OKee, ik heb wel een Facebook account, maar speel geen spelletjes.quote:
Eerder een jaar of 3quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, misschien jaar of 15 wachten dan?
Zoveel bijzonders is het ook niet hoor.. alleen verslavendquote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ik heb wel een Facebook account, maar speel geen spelletjes.
Ik doe er sowieso weinig mee, eigenlijk.
Haha, en ik meen het als ik zeg dat zoiets echt niet gaat gebeurenquote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
En ik meen wat ik zeg. Als je mijn auto in bikini wast, mag jij een mooie bikini uitzoeken
Okeequote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders is het ook niet hoor.. alleen verslavend
quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, en ik meen het als ik zeg dat zoiets echt niet gaat gebeuren
Ik merk hetquote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik maak graag iemand zijn dromen kapot.![]()
Welterusten schatjequote:
Heb je me anders mooi 2 maanden in de waan laten zitten.quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef vencodark het volgende:
Les 1: Nooit iemand te lang in zijn of haar dromen laten zitten.
Niet mijn schuld.quote:Op zondag 18 april 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je me anders mooi 2 maanden in de waan laten zitten.![]()
Ik kan vannacht niet meer slapen
psss... krengel is naar bed, nu kan ik bij je langskomenquote:Op zondag 18 april 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.![]()
Euhm...en ik kan je ook niet in slaap wiegen.
Kan niet, de deur is allang gesloten.quote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
psss... krengel is naar bed, nu kan ik bij je langskomen
ik had je laatst nog gevraagd of jij meer een stoere of meer een meisje meisje bentquote:
Zeg eens wat leuksquote:
bij mij begint de verveling ook langszaam te komen nuquote:
Bij mij ookquote:Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
bij mij begint de verveling ook langszaam te komen nu
Ja kut is dat he, echt geen ruk op de tvquote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij mij ookvriendin pleite en er is geen fuck op tv
Gelukkig heb ik nog 5 seizoen Eek the Cat op mijn PC en is de nieuwste aflevering van How I Met Your Mother bijna klaarquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kut is dat he, echt geen ruk op de tv![]()
EEKquote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog 5 seizoen Eek the Cat op mijn PC en is de nieuwste aflevering van How I Met Your Mother bijna klaar
Geen fuck aanquote:Op maandag 19 april 2010 00:19 schreef Tjaapo het volgende:
My name is earl is wel leuk is nu bezig op comedy central
Toreroquote:
Vrij vroeg voor mijn doenquote:
Het was positief in die zin dat we een heerlijke dag gehad hebben. Op het balkon, in de zon. Super.quote:Op maandag 19 april 2010 01:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Torero![]()
Hoe was het gegaan!! Hoop positief!
quote:Op maandag 19 april 2010 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was positief in die zin dat we een heerlijke dag gehad hebben. Op het balkon, in de zon. Super.
Maar onze wegen scheiden bij dit moment. Onze toekomst is anders, de liefde voor elkaar hetzelfde.
Het doet pijn.
quote:Op maandag 19 april 2010 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was positief in die zin dat we een heerlijke dag gehad hebben. Op het balkon, in de zon. Super.
Maar onze wegen scheiden bij dit moment. Onze toekomst is anders, de liefde voor elkaar hetzelfde.
Het doet pijn.
Dank je wel!quote:Op maandag 19 april 2010 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet leuk....[ afbeelding ] Sterkte kerel...en zij ook natuurlijk...
dat.quote:
Hey, how come?quote:
nog niet, maar zit er wss wel aan te komen.quote:Op maandag 19 april 2010 08:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, how come?
Ook een knuffelmeisje verloren?
quote:Op maandag 19 april 2010 08:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog niet, maar zit er wss wel aan te komen.
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 19 april 2010 08:23 schreef JoeBravo het volgende:
nog niet, maar zit er wss wel aan te komen.
door het gesprek dat we gisterochtend en -avond hebben gehad. De inhoud daarvan wil ik niet hier neerplempen.quote:
Snap ikquote:Op maandag 19 april 2010 08:30 schreef JoeBravo het volgende:
door het gesprek dat we gisterochtend en -avond hebben gehad. De inhoud daarvan wil ik niet hier neerplempen.
Niet nodig.quote:Op maandag 19 april 2010 08:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
door het gesprek dat we gisterochtend en -avond hebben gehad. De inhoud daarvan wil ik niet hier neerplempen.
Zij begon er over. En als ik er over nadenk, kan ik haar eigenlijk alleen maar gelijk geven.quote:Op maandag 19 april 2010 08:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet nodig.
Van jou kant, of van haar kant?
Vrij logisch dat je niet de enige bentquote:Op maandag 19 april 2010 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben het wachtmuziekje na zo'n 18 minuten best zat eigenlijk...
Snap ik, daar zeur ik ook niet over. Het is alleen DIT wachtmuziekje dat ik zat benquote:Op maandag 19 april 2010 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrij logisch dat je niet de enige bent
Ik mis de vliegtuigen ook eigenlijk niet. Eergisteren heerlijk in de tuin gezeten zonder enkel vorm van kabaal over mijn huisquote:Op maandag 19 april 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Dat eerste vrachtvliegtuig ging gisteren wel met veel kabaal over mijn huis heen. Toen pas besefte ik hoe stil het was geweest afgelopen dagen...
Als je nou niet naast een vliegveld gaat wonen, heb je er nooit last vanquote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis de vliegtuigen ook eigenlijk niet. Eergisteren heerlijk in de tuin gezeten zonder enkel vorm van kabaal over mijn huis
Ik denk dat als je de keuze had gekregen ("Toets 1 voor een wachtmuziekje met gitaren") dat je dat dan ook zat was geweest inmiddelsquote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Snap ik, daar zeur ik ook niet over. Het is alleen DIT wachtmuziekje dat ik zat benDoe eens iets met wat meer gitaar of zo
Ik heb de vliegtuigen nog nooit als storend ervaren en heb er ook nog nooit echt last van gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef FireFox1 het volgende:
Ik mis de vliegtuigen ook eigenlijk niet. Eergisteren heerlijk in de tuin gezeten zonder enkel vorm van kabaal over mijn huis
Nou ja, dan een jukebox, toets 1 voor rock, toets 2 voor pop, toets 3 voor rnb, etc. en dat je die de hele tijd kunt gebruikenquote:Op maandag 19 april 2010 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de keuze had gekregen ("Toets 1 voor een wachtmuziekje met gitaren") dat je dat dan ook zat was geweest inmiddels
Ben er inmiddels wel aan gewend. Heb er alleen last van als je in de tuin zit (Amstelveen-Noord)quote:Op maandag 19 april 2010 08:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb de vliegtuigen nog nooit als storend ervaren en heb er ook nog nooit echt last van gehad.
Klotezooi man...quote:Op maandag 19 april 2010 08:10 schreef stbabylon het volgende:
AMERICAN AIRLINES - Flight #87
FLIGHT STATUS - CANCELLED
Detailed Flight Information
Carrier City Date Time Terminal Gate Baggage
Claim Flight Status
Notification
Scheduled Estimated Actual
AMERICAN AIRLINES Departing
LHR London 04/20/2010 10:15 AM
Arriving
ORD Chicago 04/20/2010 12:50 PM T5 M1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kom jij dan met leuk nieuws?quote:Op maandag 19 april 2010 08:55 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wat een nare berichten allemaal
Ik heb wel een fucking mooi weekend gehadquote:
Aaaahquote:Op maandag 19 april 2010 09:00 schreef stbabylon het volgende:
On the bright side... de eerst volgende kans dat ik heb om daar heen te gaan is over 6 jaar...
* STING duimt voor jequote:Op maandag 19 april 2010 09:12 schreef stbabylon het volgende:
Net gesproken met een Indiër. Zaterdag kunnen we vliegen. Maar mijn maat ligt op bed (nachtdienst) en moet met hem overleggen of we dat doen en of we dan ook 4 dagen langer blijven.
Had het er net toevallig met een collega over. Heerlijk stilquote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook wel vrij logisch, als je op vakantie zou gaan.. Maar ja, dan spaar je wel wat vakantiedagenquote:Op maandag 19 april 2010 09:18 schreef stbabylon het volgende:
Maar mijn tas hoef ik iig niet in te pakken. Dat scheelt weer
Eigenlijk moet ik dus ook gewoon morgen weer naar mijn werk gaan, maar als er iets is waar ik geen zin in heb nu is dat het wel...
Jij vast toch wel?quote:Op maandag 19 april 2010 09:28 schreef Nouk84 het volgende:
Heeft iemand nog wel iets leuks te melden?
Niet echt bijzondere dingen, maar dacht na al diequote:
quote:Op maandag 19 april 2010 09:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet echt bijzondere dingen, maar dacht na al dieberichten is er vast nog wel iemand met leuke dingen..
quote:
Dat is er één en wordt verder niet over verteldquote:Op maandag 19 april 2010 09:44 schreef Cue_ het volgende:
Wat vervelendquote:Op maandag 19 april 2010 09:45 schreef STING het volgende:
Arme collega's.
Zit er eentje vast in Rome en eentje zit er vast op Rhodos
Techno is ook happy zo te zienquote:Op maandag 19 april 2010 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is er één en wordt verder niet over verteld
Lijkt me wel weer vervelend als je niet meer terug je hotel in kan en op het vliegveld moet wachten.quote:Op maandag 19 april 2010 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat vervelend(als ik terug zou moeten komen nu uit de VS, hoorde je me niet klagen hoor
)
Ja, dat wel. Maar ik zou dan in Vegas zitten, en dan is een hotel wel te doenquote:Op maandag 19 april 2010 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer vervelend als je niet meer terug je hotel in kan en op het vliegveld moet wachten.
Dank je wel!quote:Op maandag 19 april 2010 08:17 schreef Nouk84 het volgende:
What's up Joe?
En sterkte, E_M, jammer dat het niet gaat werken verder...
Ahh kut man! Ik hoop dat er snel een nieuwe vlucht voor je komt!quote:Op maandag 19 april 2010 08:10 schreef stbabylon het volgende:
AMERICAN AIRLINES - Flight #87
FLIGHT STATUS - CANCELLED
Detailed Flight Information
Carrier City Date Time Terminal Gate Baggage
Claim Flight Status
Notification
Scheduled Estimated Actual
AMERICAN AIRLINES Departing
LHR London 04/20/2010 10:15 AM
Arriving
ORD Chicago 04/20/2010 12:50 PM T5 M1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jullie hebben voor nu dus wel besloten om elkaar voorlopig niet meer te zien? Ondanks dat het zo goed voelt nog?quote:
Dat kan ik wel snappen. Als je elkaar niet meer ziet slijt het natuurlijk sneller.quote:Op maandag 19 april 2010 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben voor nu dus wel besloten om elkaar voorlopig niet meer te zien? Ondanks dat het zo goed voelt nog?
Nee juist niet. We blijven elkaar zien, maar niet zovaak meer.quote:Op maandag 19 april 2010 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben voor nu dus wel besloten om elkaar voorlopig niet meer te zien? Ondanks dat het zo goed voelt nog?
Stellen jullie daarmee niet het onvermijdelijke alleen maar uit?quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
Nee juist niet. We blijven elkaar zien, maar niet zovaak meer.
Nee, dat niet, maar wel beter.quote:Op maandag 19 april 2010 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet makkelijker op natuurlijk.
Ja, misschien, maar waarom een goed gevoel zomaar weggooien?quote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Stellen jullie daarmee niet het onvermijdelijke alleen maar uit?
Het klinkt als een pleister die je er heel langzaam af trekt, ipv in 1 keer.
AA heeft mijn vlucht van Heathrow naar Chicago al gecancelled. Dus ook al kan ik morgen van Schiphol naar Heathrow vliegen (die is nog niet gecancelled), dan sta ik daar. Kan wel eigenwijs doen, misschien dat ze dan eerder een vlucht regelen dan zaterdag, maar ja, als ze dat niet doen, zit ik 4 dagen op Heathrow.quote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Voor Stbaby
Ik meende te lezen dat alles gecancelled was tot vanmiddag 12:00.
En jee ging toch pas morgen? Of is dat dan omdat er nog zoveel inhaalslagen moeten gebeuren dat ze nog steeds her en der moeten schuiven en cancellen?
Hoe dan ook: ruk
Hoop dat dat werkt voor jullie...quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
Nee juist niet. We blijven elkaar zien, maar niet zovaak meer.
Gisteren 6 uur in de zon gezeten op mijn balkon. Heerlijk.
Ja geen idee of je dat vandaag telefonisch misschien nog zou kunnen achterhalen wat er mogelijk is allemaalquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AA heeft mijn vlucht van Heathrow naar Chicago al gecancelled. Dus ook al kan ik morgen van Schiphol naar Heathrow vliegen (die is nog niet gecancelled), dan sta ik daar. Kan wel eigenwijs doen, misschien dat ze dan eerder een vlucht regelen dan zaterdag, maar ja, als ze dat niet doen, zit ik 4 dagen op Heathrow.
Het antwoord daarop weet je denk ik wel.quote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef El_Matador het volgende:
Ja, misschien, maar waarom een goed gevoel zomaar weggooien?
Heb al gebeld met een vrouw uit India, die zegt zaterdag de eerste gelegenheid. Maar die wilde ook weten of we dan ook 4 dagen langer blijven en dat moet ik eerst overleggen, maar vriend waarmee ik ga komt uit de nachtdienst en neemt zijn telefoon niet op.quote:Op maandag 19 april 2010 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja geen idee of je dat vandaag telefonisch misschien nog zou kunnen achterhalen wat er mogelijk is allemaal
DE vriend van Murm of EEN vriend?quote:Op maandag 19 april 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gister ineens onverwacht een mail van de vriend van Murmeli
Here we go again!
Het is al een keer misgelopen, dus ik had mezelf gezegd hem niet meer te zien. Heb zijn uitnodiging voor nieuwjaar (toen hadden we elkaar al weer ff niet gesproken/gezien) bewust afgeslagen uit zelfbescherming. En gister kwam dus ineens weer contact van hem uit.quote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk wat gemist. Wat is het probleem?
Je weet al dat dit fout gaat lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |