Ja, waarom niet?quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
Is het mogelijk online verliefd op iemand te worden zonder dat je deze persoon irl ontmoet hebt.
dus puur mbv msn/ mail/ cam/ telefoon etc. elkaar hebben leren kennen en hoe hoog achten jullie de kans op een geslaagde irl relatie (niet voor de eeuwigheid maar dat deze er daadwerkelijk uit voort komt)
ja is denk ik wel mogelijk....quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
stelling/ vraag en maar meteen er even bij zetten, heeft niets met mijn persoon zelf te maken maar komt voort uit een eerdere discussie....
Is het mogelijk online verliefd op iemand te worden zonder dat je deze persoon irl ontmoet hebt.
dus puur mbv msn/ mail/ cam/ telefoon etc. elkaar hebben leren kennen en hoe hoog achten jullie de kans op een geslaagde irl relatie (niet voor de eeuwigheid maar dat deze er daadwerkelijk uit voort komt)
Ik denk wel dat het zou kunnen.quote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
stelling/ vraag en maar meteen er even bij zetten, heeft niets met mijn persoon zelf te maken maar komt voort uit een eerdere discussie....
tuurlijk mag dat.....quote:Op zondag 18 april 2010 20:51 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoi Engeltje, mag een man geen masker dragen?![]()
Ik vind het wel lekker hoor
de vorige keer dat dit hier besproken werd waren de reactie erg negatief en was zoiets niet mogelijk (op enkele uitzonderingen na)quote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja is denk ik wel mogelijk....
de kans van een irl-relatie....ligt aan de gesprekken die je via internet etc hebt gehad....
maar een vriendin van mij is zo verliefd geworden, nu getrouwd en een engeltje gekregen
Ik heb door internet (en dit forum) de tijd gehad om iemand te leren kennen. Key is vooral eerlijk te zijn en geen bullshit te vertellen. 9/10 valt het IRL tegen, maar soms... heeeeeel soms zit er ECHT iemand interessants tussenquote:Op zondag 18 april 2010 20:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja is denk ik wel mogelijk....
de kans van een irl-relatie....ligt aan de gesprekken die je via internet etc hebt gehad....
maar een vriendin van mij is zo verliefd geworden, nu getrouwd en een engeltje gekregen
maar kan je ook echt verliefd worden zonder elkaar ooit gezien te hebben!?!?quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb door internet (en dit forum) de tijd gehad om iemand te leren kennen. Key is vooral eerlijk te zijn en geen bullshit te vertellen. 9/10 valt het IRL tegen, maar soms... heeeeeel soms zit er ECHT iemand interessants tussen
Als je iemand IRL ontmoet en het klikt op het eerste gezicht, dan moet je de rest ook nog maar afwachten. Leuk dat iemand een leuk bekkie en zulks heeft, maar als na weken blijkt dat je elkaar eigenlijk niets te melden hebt, dan is het net zo goed zonde van de tijd en moeite geweest.quote:
krengel en jij kunnen het weten...quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb door internet (en dit forum) de tijd gehad om iemand te leren kennen. Key is vooral eerlijk te zijn en geen bullshit te vertellen. 9/10 valt het IRL tegen, maar soms... heeeeeel soms zit er ECHT iemand interessants tussen
Was je al verliefd dan voor je de dame in kwestie voor het eerst ontmoete? Zo niet, dan sluit jouw situatie niet aan bij de situatie die Duim schetst.quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef FireFox1 het volgende:
Het is maar net wie je dan spreekt hequote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de vorige keer dat dit hier besproken werd waren de reactie erg negatief en was zoiets niet mogelijk (op enkele uitzonderingen na)
want die irl klik is zoooooo belangrijk en die voel je nu niet bladiebla
nu wordt er erg droog en kort gereageerd door enkele, waarom niet!?
das toch geen antwoord, ik wil echte feedback!
oh engeltje bedankt voor de meer zinnen enzo
Omdat er een groot "gevaar" is dat je de boel romantiseert c.q je een heel ander beeld gaat vormen bij die persoon. In het echt is het dan vaak wel gezellig maar niet dat speciale.quote:Op zondag 18 april 2010 20:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
de vorige keer dat dit hier besproken werd waren de reactie erg negatief en was zoiets niet mogelijk (op enkele uitzonderingen na)
want die irl klik is zoooooo belangrijk en die voel je nu niet bladiebla
nu wordt er erg droog en kort gereageerd door enkele, waarom niet!?
das toch geen antwoord, ik wil echte feedback!
oh engeltje bedankt voor de meer zinnen enzo
dozen handig stapelen en het lijkt al beterquote:Op zondag 18 april 2010 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mn kast afgebroken en mn kamer vol dozen staan nu, t lijkt heel groot en het is heel rommelig
Dat! En zelfs de gezelligheid kan wel es vies tegenvallen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef mrbox het volgende:
Omdat er een groot "gevaar" is dat je de boel romantiseert c.q je een heel ander beeld gaat vormen bij die persoon. In het echt is het dan vaak wel gezellig maar niet dat speciale.
Ik kan het nietquote:Op zondag 18 april 2010 20:50 schreef Duimelot het volgende:
ok dat heeft dan te maken met de vraag: is het beter snel met iemand af te spreken omdat eindeloze gesprekken zonde van je tijd zouden kunnen zijn enzoquote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je iemand IRL ontmoet en het klikt op het eerste gezicht, dan moet je de rest ook nog maar afwachten. Leuk dat iemand een leuk bekkie en zulks heeft, maar als na weken blijkt dat je elkaar eigenlijk niets te melden hebt, dan is het net zo goed zonde van de tijd en moeite geweest.
Lustvlinders wel, liefdevlinders niet.quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:
ok dat heeft dan te maken met de vraag: is het beter snel met iemand af te spreken omdat eindeloze gesprekken zonde van je tijd zouden kunnen zijn enzo
maar kan je vlinders krijgen van iemand die je nooit irl gezien hebt!?
Tis ook gewoon spullen van de kindjes die nog uitgezocht moeten worden en op tafel liggen en dingen die niet in dozen passen enzoquote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dozen handig stapelen en het lijkt al beter
Geen idee, daar heb ik geen ervaring mee. Maar het zou best goed kunnen.quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef Duimelot het volgende:
maar kan je vlinders krijgen van iemand die je nooit irl gezien hebt!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |