Shiiiiiittttquote:Op zondag 18 april 2010 21:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Pech voor hem, want ik date niet met mannen enzo. Ghehehe.
Truste engelquote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef -Engel- het volgende:
Doeg allemaal![]()
Morgen moet ik aan de vierdaagse werkweek beginnen....dus weltrusten![]()
lekker....
Hij heeft mn ratten ontdektquote:
Oeh, wel oppassen met de ratten dan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft mn ratten ontdekt
Hijs wel heel vriendelijk en veel te dik.
Ik hoorde m in de tuin heel hard miauwen en toen ik de deur open deed, liep ie gelijk de keuken in
Ik heb een rood witte kater aangeboden gekregen trouwens, maar we nemen m niet, in mei wordt ws een nestje geboren waar een kitten bij zit voor ons
Ik ook soon.... slaap lekkerquote:Op zondag 18 april 2010 21:38 schreef -Engel- het volgende:
Doeg allemaal![]()
Morgen moet ik aan de vierdaagse werkweek beginnen....dus weltrusten![]()
lekker....
ook qua aantal jaquote:Op zondag 18 april 2010 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oeh, wel oppassen met de ratten dan.
Wel lief.En kittens zijn helemaal lief, je zou elk jaar wel zo'n poepie in huis kunnen nemen.
![]()
Ah, gelukkig dan maar.quote:Op zondag 18 april 2010 21:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ook qua aantal ja
Ratten zitten veilig in hun hok
Heb je me niet horen roepen toenstraks?quote:Op zondag 18 april 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dan maar.![]()
Ik zag in het F & F topic onlangs verhaal staan over een katje dat altijd bij een vrouw in het kippenhok zit. En heel lief met de kipjes eet, slaapt etc.Zo schattig. Een zwerfkatje eigenlijk.
Hm nope, waar zat je?quote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heb je me niet horen roepen toenstraks?
Ken het topicquote:Op zondag 18 april 2010 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, gelukkig dan maar.![]()
Ik zag in het F & F topic onlangs verhaal staan over een katje dat altijd bij een vrouw in het kippenhok zit. En heel lief met de kipjes eet, slaapt etc.Zo schattig. Een zwerfkatje eigenlijk.
Neee, juist langharige hippie vrouwen met paarse kleding en lange rode haren en wierrook in huis.quote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ken het topic
deze ziet er niet zwerverig uit, hij is echt veel te dik
Alleenstaande vrouwen die een pittig kapsel hebben enzo horen toch ook een of meer katten te hebben?
Zeker , kattenvrouwtjesquote:Op zondag 18 april 2010 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ken het topic
deze ziet er niet zwerverig uit, hij is echt veel te dik
Alleenstaande vrouwen die een pittig kapsel hebben enzo horen toch ook een of meer katten te hebben?
niet gewoon alle vrouwen?quote:Op zondag 18 april 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neee, juist langharige hippie vrouwen met paarse kleding en lange rode haren en wierrook in huis.
Maar je vond het te laat en je moet morgen ook weer vroeg op en mogelijk is de zaak ook dicht en je zou toch geen zin gehad hebben naar M'burg te rijden?quote:Op zondag 18 april 2010 21:52 schreef krengetje het volgende:
[..]
Jawel.. is echtWilde je bijna opbellen om hotwings te gaan eten
te laat, geen honger en morgen vroeg opquote:Op zondag 18 april 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar je vond het te laat en je moet morgen ook weer vroeg op en mogelijk is de zaak ook dicht en je zou toch geen zin gehad hebben naar M'burg te rijden?
Dat komt op hetzelfde neer wat ik zei eigenlijk.quote:Op zondag 18 april 2010 21:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
te laat, geen honger en morgen vroeg op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |