psss... krengel is naar bed, nu kan ik bij je langskomenquote:Op zondag 18 april 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet mijn schuld.![]()
Euhm...en ik kan je ook niet in slaap wiegen.
Kan niet, de deur is allang gesloten.quote:Op zondag 18 april 2010 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
psss... krengel is naar bed, nu kan ik bij je langskomen
ik had je laatst nog gevraagd of jij meer een stoere of meer een meisje meisje bentquote:
Zeg eens wat leuksquote:
bij mij begint de verveling ook langszaam te komen nuquote:
Bij mij ookquote:Op zondag 18 april 2010 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
bij mij begint de verveling ook langszaam te komen nu
Ja kut is dat he, echt geen ruk op de tvquote:Op zondag 18 april 2010 23:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bij mij ookvriendin pleite en er is geen fuck op tv
Gelukkig heb ik nog 5 seizoen Eek the Cat op mijn PC en is de nieuwste aflevering van How I Met Your Mother bijna klaarquote:Op zondag 18 april 2010 23:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja kut is dat he, echt geen ruk op de tv![]()
EEKquote:Op zondag 18 april 2010 23:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog 5 seizoen Eek the Cat op mijn PC en is de nieuwste aflevering van How I Met Your Mother bijna klaar
Geen fuck aanquote:Op maandag 19 april 2010 00:19 schreef Tjaapo het volgende:
My name is earl is wel leuk is nu bezig op comedy central
Toreroquote:
Vrij vroeg voor mijn doenquote:
Het was positief in die zin dat we een heerlijke dag gehad hebben. Op het balkon, in de zon. Super.quote:Op maandag 19 april 2010 01:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Torero![]()
Hoe was het gegaan!! Hoop positief!
quote:Op maandag 19 april 2010 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was positief in die zin dat we een heerlijke dag gehad hebben. Op het balkon, in de zon. Super.
Maar onze wegen scheiden bij dit moment. Onze toekomst is anders, de liefde voor elkaar hetzelfde.
Het doet pijn.
quote:Op maandag 19 april 2010 01:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het was positief in die zin dat we een heerlijke dag gehad hebben. Op het balkon, in de zon. Super.
Maar onze wegen scheiden bij dit moment. Onze toekomst is anders, de liefde voor elkaar hetzelfde.
Het doet pijn.
Dank je wel!quote:Op maandag 19 april 2010 01:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet leuk....[ afbeelding ] Sterkte kerel...en zij ook natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |