dat.quote:
Hey, how come?quote:
nog niet, maar zit er wss wel aan te komen.quote:Op maandag 19 april 2010 08:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey, how come?
Ook een knuffelmeisje verloren?
quote:Op maandag 19 april 2010 08:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nog niet, maar zit er wss wel aan te komen.
Hoezo denk je dat?quote:Op maandag 19 april 2010 08:23 schreef JoeBravo het volgende:
nog niet, maar zit er wss wel aan te komen.
door het gesprek dat we gisterochtend en -avond hebben gehad. De inhoud daarvan wil ik niet hier neerplempen.quote:
Snap ikquote:Op maandag 19 april 2010 08:30 schreef JoeBravo het volgende:
door het gesprek dat we gisterochtend en -avond hebben gehad. De inhoud daarvan wil ik niet hier neerplempen.
Niet nodig.quote:Op maandag 19 april 2010 08:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
door het gesprek dat we gisterochtend en -avond hebben gehad. De inhoud daarvan wil ik niet hier neerplempen.
Zij begon er over. En als ik er over nadenk, kan ik haar eigenlijk alleen maar gelijk geven.quote:Op maandag 19 april 2010 08:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet nodig.
Van jou kant, of van haar kant?
Vrij logisch dat je niet de enige bentquote:Op maandag 19 april 2010 08:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben het wachtmuziekje na zo'n 18 minuten best zat eigenlijk...
Snap ik, daar zeur ik ook niet over. Het is alleen DIT wachtmuziekje dat ik zat benquote:Op maandag 19 april 2010 08:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrij logisch dat je niet de enige bent
Ik mis de vliegtuigen ook eigenlijk niet. Eergisteren heerlijk in de tuin gezeten zonder enkel vorm van kabaal over mijn huisquote:Op maandag 19 april 2010 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
Dat eerste vrachtvliegtuig ging gisteren wel met veel kabaal over mijn huis heen. Toen pas besefte ik hoe stil het was geweest afgelopen dagen...
Als je nou niet naast een vliegveld gaat wonen, heb je er nooit last vanquote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik mis de vliegtuigen ook eigenlijk niet. Eergisteren heerlijk in de tuin gezeten zonder enkel vorm van kabaal over mijn huis
Ik denk dat als je de keuze had gekregen ("Toets 1 voor een wachtmuziekje met gitaren") dat je dat dan ook zat was geweest inmiddelsquote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef stbabylon het volgende:
Snap ik, daar zeur ik ook niet over. Het is alleen DIT wachtmuziekje dat ik zat benDoe eens iets met wat meer gitaar of zo
Ik heb de vliegtuigen nog nooit als storend ervaren en heb er ook nog nooit echt last van gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 08:48 schreef FireFox1 het volgende:
Ik mis de vliegtuigen ook eigenlijk niet. Eergisteren heerlijk in de tuin gezeten zonder enkel vorm van kabaal over mijn huis
Nou ja, dan een jukebox, toets 1 voor rock, toets 2 voor pop, toets 3 voor rnb, etc. en dat je die de hele tijd kunt gebruikenquote:Op maandag 19 april 2010 08:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je de keuze had gekregen ("Toets 1 voor een wachtmuziekje met gitaren") dat je dat dan ook zat was geweest inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |