Ik was niet verliefd, maar was zeer geïnteresseerd. Zeker omdat uit de gespreken naar voren kwam dat we heel wat dingen gemeen hadden.quote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar kan je ook echt verliefd worden zonder elkaar ooit gezien te hebben!?!?
je hoort het wel eens maar is daar niet gewoon echt chemie bij nodig van het ruiken en proeven enzo, dingen die via een cam niet kunnen.
je kan niet iemand houding zien meestal zit men, jemist toch enorm veel nonverbale dingen....
quote:Op zondag 18 april 2010 21:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis ook gewoon spullen van de kindjes die nog uitgezocht moeten worden en op tafel liggen en dingen die niet in dozen passen enzo
ok dus als men zwijmelend allemaal scenarios gaan vertellen zoals ze hopen dat hun eerste ntmoeteing zou verlopen ofzo dan zou t wel es vies kunnen tegen vallenquote:Op zondag 18 april 2010 21:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Omdat er een groot "gevaar" is dat je de boel romantiseert c.q je een heel ander beeld gaat vormen bij die persoon. In het echt is het dan vaak wel gezellig maar niet dat speciale.
ik denk het niet, maar na heeul veel chatten kan je iemand wel daadwerkelijk een beetje leren kennenquote:Op zondag 18 april 2010 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar kan je ook echt verliefd worden zonder elkaar ooit gezien te hebben!?!?
je hoort het wel eens maar is daar niet gewoon echt chemie bij nodig van het ruiken en proeven enzo, dingen die via een cam niet kunnen.
je kan niet iemand houding zien meestal zit men, jemist toch enorm veel nonverbale dingen....
Is dat liefde of lust?quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Techno het volgende:
Wat anders, hoeveel zijn cq. worden er niet verliefd op de e.o.a. popster of filmster? Die ze nog nooit van hun leven IRL ontmoet hebben....
quote:
Ik word weemoedig van deze post.quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd, maar was zeer geïnteresseerd. Zeker omdat uit de gespreken naar voren kwam dat we heel wat dingen gemeen hadden.
Toen ik haar voor het eerst zag, was ik na 10 minuten al verliefd. Het klikte niet alleen online, maar ook IRL. Gesprekken liepen soepel, en voor we het doorhadden hadden we al 3 uur lang gezellig zitten te babbelen.
Het was een klein verschil tussen de gesprekken die we online hadden en toen we uiteindelijk tegen over elkaar zaten. Vanaf dat moment wist ik het zeker. Met deze meid wil ik absoluut verder!![]()
was het niks geworden, had ik er ook vrede mee gehad. Wie niet waagt, wie niet wint.
is dat niet juis andersom dan?quote:Op zondag 18 april 2010 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lustvlinders wel, liefdevlinders niet.
Durf ik niet te zeggen. Zal iig niet te lang met de ontmoeting wachten om het effect zo veel mogelijk tegen te gaan.quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok dus als men zwijmelend allemaal scenarios gaan vertellen zoals ze hopen dat hun eerste ntmoeteing zou verlopen ofzo dan zou t wel es vies kunnen tegen vallen
maar als men nu hun gevoelens baseert op echte serieuze gesprekken e.d. en niet op zwijmelarij?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik was niet verliefd, maar was zeer geïnteresseerd. Zeker omdat uit de gespreken naar voren kwam dat we heel wat dingen gemeen hadden.
Toen ik haar voor het eerst zag, was ik na 10 minuten al verliefd. Het klikte niet alleen online, maar ook IRL. Gesprekken liepen soepel, en voor we het doorhadden hadden we al 3 uur lang gezellig zitten te babbelen.
Het was een klein verschil tussen de gesprekken die we online hadden en toen we uiteindelijk tegen over elkaar zaten. Vanaf dat moment wist ik het zeker. Met deze meid wil ik absoluut verder!![]()
was het niks geworden, had ik er ook vrede mee gehad. Wie niet waagt, wie niet wint.
Mee eensch.quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Duimelot het volgende:
is dat niet juis andersom dan?
is het niet zo dat als je iemand irl ontmoet je eerste klik gericht is op uiterlijk en aantrekkingskracht die samen gaan met lust
juist dat wat er mist bij een online ontmoeting waar het dan meer draait om zinvolle gesprekken?
dat laatste is uiteindelijke een betere basis voor een relatie al blijft die lust natuurlijk belangrijk maar toch...
Goeie vraag.quote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zat je erover na te denken dan duim?
maar is het dan echt verliefdheid???quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef Techno het volgende:
Wat anders, hoeveel zijn cq. worden er niet verliefd op de e.o.a. popster of filmster? Die ze nog nooit van hun leven IRL ontmoet hebben....
deze discussie heeft enkele dagen geleden ook plaatsgevonden maar toen waren er andere mensen hier, en was benieuwd naar de mening van een nieuwe lading mensenquote:Op zondag 18 april 2010 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Waarom zat je erover na te denken dan duim?
Ik ben sowieso niet iemand van de online gesprekken. Ik zie mijn gesprekspartner het liefst. In die zin hecht ik weinig waarde aan hoe een online gesprek verloopt. Al helemaal niet als mogelijke aanwijzing voor een basis van een relatie.quote:Op zondag 18 april 2010 21:07 schreef Duimelot het volgende:
is dat niet juis andersom dan?
is het niet zo dat als je iemand irl ontmoet je eerste klik gericht is op uiterlijk en aantrekkingskracht die samen gaan met lust
juist dat wat er mist bij een online ontmoeting waar het dan meer draait om zinvolle gesprekken?
dat laatste is uiteindelijke een betere basis voor een relatie al blijft die lust natuurlijk belangrijk maar toch...
Hoe noem je dat dan?quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar is het dan echt verliefdheid???
zeker op een idool waar dan vrijwelzeker nooit een gesprek mee heeft plaats gevonden
is dat niet meer een soort van idealiseren en aanbidden van iemand?
Nee, dat hoeft niet per se. Ook wat ouderen betreft. Hoeveel dames zwijmelen niet weg bij Johnny Depp?quote:Op zondag 18 april 2010 21:10 schreef Duimelot het volgende:
maar is het dan echt verliefdheid???
zeker op een idool waar dan vrijwelzeker nooit een gesprek mee heeft plaats gevonden
is dat niet meer een soort van idealiseren en aanbidden van iemand?
en met een cam erbij zodat je elkaars gezichtsuitdrukkingen ziet of aan de telefoon!?quote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand van de online gesprekken. Ik zie mijn gesprekspartner het liefst. In die zin hecht ik weinig waarde aan hoe een online gesprek verloopt. Al helemaal niet als mogelijke aanwijzing voor een basis van een relatie.
*glij*quote:Op zondag 18 april 2010 21:12 schreef Techno het volgende:
Nee, dat hoeft niet per se. Ook wat ouderen betreft. Hoeveel dames zwijmelen niet weg bij Johnny Depp?
Jou tijd komt nog wel. Ben ik van overtuigd!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |