quote:Op zondag 18 april 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Stuk handiger dan het ov zeker?
Wist je dat ik eigenlijk ook een eigen FF heb?![]()
Ja.. auto wassen.. pfff.. moet ik ook nog doenquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx. In het echt issie nog mooier!Alleen issie nu vuil, dus binnenkort eens wassen.
Alle auto's zijn vuil op dit momentquote:Op zondag 18 april 2010 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thx. In het echt issie nog mooier!Alleen issie nu vuil, dus binnenkort eens wassen.
Zou wat zijn he. Eerst weemoedig lopen doen en dan ineens tóch met een heuse bekentenis komen dat ik een eigen FF heb.quote:
Je eigen real life MTV soapquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou wat zijn he. Eerst weemoedig lopen doen en dan ineens tóch met een heuse bekentenis komen dat ik een eigen FF heb.
Maar er is geen woord van gejokt.
Ja, wintervuilte zit er nog opquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Alle auto's zijn vuil op dit moment![]()
Vorige week mijn auto gewassen, en ziet er nu al meer uit
De nieuwe Ford Fiësta is echt heel leukquote:Op zondag 18 april 2010 22:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou wat zijn he. Eerst weemoedig lopen doen en dan ineens tóch met een heuse bekentenis komen dat ik een eigen FF heb.
Maar er is geen woord van gejokt.
Geen idee hoe die nieuwe zijn, deze is van 1996.quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De nieuwe Ford Fiësta is echt heel leuk![]()
Had 3 jaar geleden bijna de Fiesta ST gekocht
Wanneer ga je mijn auto (in je bikini) wassen!quote:Op zondag 18 april 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, wintervuilte zit er nog opVan de sneeuw, de hagel, regen en al die troep. Vd week stond ie lekker in de zon en zag ik al het vuil erop zitten. Vooral zand enzo. En vogelpoep.
Haha, euhm niet snel.quote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn auto (in je bikini) wassen!![]()
jaja, ben het niet vergeten
Kan ze volgende week doen.. mag ze daarna Kaat ook nog doenquote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wanneer ga je mijn auto (in je bikini) wassen!![]()
jaja, ben het niet vergeten
Wat betaald dat?quote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef krengetje het volgende:
[..]
Kan ze volgende week doen.. mag ze daarna Kaat ook nog doen
DIe ik wilde kopen, kwam uit 2005. De 2.0 met 150 pk op 1050 kiloquote:Op zondag 18 april 2010 22:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoe die nieuwe zijn, deze is van 1996.Het is een Ford Fiësta Studio.
Hm...samen auto wassen vind ik dan nog wel acceptabel.quote:
Hm, van deze zijn de kleuren niet zo geweldig, maar model is prima.quote:Op zondag 18 april 2010 22:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DIe ik wilde kopen, kwam uit 2005. De 2.0 met 150 pk op 1050 kilo![]()
[ afbeelding ]
We hadden het afgesprokenquote:Op zondag 18 april 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, euhm niet snel.Moet krengetje maar doen.
Jij met je hotwings, moet je nog eten ofzoquote:
Zonder bikini danquote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...samen auto wassen vind ik dan nog wel acceptabel.![]()
[..]
quote:Op zondag 18 april 2010 22:23 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij met je hotwings, moet je nog eten ofzo
Waar ik in had proef gereden was in het zwart. Maar hij was 16.000 euro.quote:Op zondag 18 april 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
Hm, van deze zijn de kleuren niet zo geweldig, maar model is prima.
quote:
Nee dat begrijp ik. Misschien over paar jaar een goed 2ehandsje?quote:Op zondag 18 april 2010 22:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waar ik in had proef gereden was in het zwart. Maar hij was 16.000 euro.Had ik anders een flinke lening moeten nemen, en daar zat ik eigenlijk niet op te wachten...
Arm schaap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Arm schaap.
Nee mn koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ai, en je bent zeker flink aan het Farmvillen?quote:
Nee, heb me er overheen gezet. Ondanks dat ik maar pas mijn Alfa 156 heb, weet ik al wat mijn volgende Alfa wordt.quote:Op zondag 18 april 2010 22:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik. Misschien over paar jaar een goed 2ehandsje?
Mijne was 2500, incl. grote beurt en keuring enzo.
Haha, misschien jaar of 15 wachten dan?quote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, heb me er overheen gezet. Ondanks dat ik maar pas mijn Alfa 156 heb, weet ik al wat mijn volgende Alfa wordt.
De Alfa Romeo 159![]()
[ afbeelding ]
Nog even sparen, want de goedkoopste 2e handjes beginnen bij 10.000 euro
Ik speel Country Lifequote:Op zondag 18 april 2010 22:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ai, en je bent zeker flink aan het Farmvillen?
OKee, ik heb wel een Facebook account, maar speel geen spelletjes.quote:
Eerder een jaar of 3quote:Op zondag 18 april 2010 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, misschien jaar of 15 wachten dan?
Zoveel bijzonders is het ook niet hoor.. alleen verslavendquote:Op zondag 18 april 2010 22:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, ik heb wel een Facebook account, maar speel geen spelletjes.
Ik doe er sowieso weinig mee, eigenlijk.
Haha, en ik meen het als ik zeg dat zoiets echt niet gaat gebeurenquote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
En ik meen wat ik zeg. Als je mijn auto in bikini wast, mag jij een mooie bikini uitzoeken
Okeequote:Op zondag 18 april 2010 22:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Zoveel bijzonders is het ook niet hoor.. alleen verslavend
quote:Op zondag 18 april 2010 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, en ik meen het als ik zeg dat zoiets echt niet gaat gebeuren
Ik merk hetquote:Op zondag 18 april 2010 22:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik maak graag iemand zijn dromen kapot.![]()
Welterusten schatjequote:
Heb je me anders mooi 2 maanden in de waan laten zitten.quote:Op zondag 18 april 2010 22:38 schreef vencodark het volgende:
Les 1: Nooit iemand te lang in zijn of haar dromen laten zitten.
Niet mijn schuld.quote:Op zondag 18 april 2010 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb je me anders mooi 2 maanden in de waan laten zitten.![]()
Ik kan vannacht niet meer slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |