Ja, dat wel. Maar ik zou dan in Vegas zitten, en dan is een hotel wel te doenquote:Op maandag 19 april 2010 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer vervelend als je niet meer terug je hotel in kan en op het vliegveld moet wachten.
Dank je wel!quote:Op maandag 19 april 2010 08:17 schreef Nouk84 het volgende:
What's up Joe?
En sterkte, E_M, jammer dat het niet gaat werken verder...
Ahh kut man! Ik hoop dat er snel een nieuwe vlucht voor je komt!quote:Op maandag 19 april 2010 08:10 schreef stbabylon het volgende:
AMERICAN AIRLINES - Flight #87
FLIGHT STATUS - CANCELLED
Detailed Flight Information
Carrier City Date Time Terminal Gate Baggage
Claim Flight Status
Notification
Scheduled Estimated Actual
AMERICAN AIRLINES Departing
LHR London 04/20/2010 10:15 AM
Arriving
ORD Chicago 04/20/2010 12:50 PM T5 M1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar jullie hebben voor nu dus wel besloten om elkaar voorlopig niet meer te zien? Ondanks dat het zo goed voelt nog?quote:
Dat kan ik wel snappen. Als je elkaar niet meer ziet slijt het natuurlijk sneller.quote:Op maandag 19 april 2010 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben voor nu dus wel besloten om elkaar voorlopig niet meer te zien? Ondanks dat het zo goed voelt nog?
Nee juist niet. We blijven elkaar zien, maar niet zovaak meer.quote:Op maandag 19 april 2010 09:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar jullie hebben voor nu dus wel besloten om elkaar voorlopig niet meer te zien? Ondanks dat het zo goed voelt nog?
Stellen jullie daarmee niet het onvermijdelijke alleen maar uit?quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
Nee juist niet. We blijven elkaar zien, maar niet zovaak meer.
Nee, dat niet, maar wel beter.quote:Op maandag 19 april 2010 09:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dat maakt het er niet makkelijker op natuurlijk.
Ja, misschien, maar waarom een goed gevoel zomaar weggooien?quote:Op maandag 19 april 2010 10:04 schreef STING het volgende:
[..]
Stellen jullie daarmee niet het onvermijdelijke alleen maar uit?
Het klinkt als een pleister die je er heel langzaam af trekt, ipv in 1 keer.
AA heeft mijn vlucht van Heathrow naar Chicago al gecancelled. Dus ook al kan ik morgen van Schiphol naar Heathrow vliegen (die is nog niet gecancelled), dan sta ik daar. Kan wel eigenwijs doen, misschien dat ze dan eerder een vlucht regelen dan zaterdag, maar ja, als ze dat niet doen, zit ik 4 dagen op Heathrow.quote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef Ang3l het volgende:
Voor Stbaby
Ik meende te lezen dat alles gecancelled was tot vanmiddag 12:00.
En jee ging toch pas morgen? Of is dat dan omdat er nog zoveel inhaalslagen moeten gebeuren dat ze nog steeds her en der moeten schuiven en cancellen?
Hoe dan ook: ruk
Hoop dat dat werkt voor jullie...quote:Op maandag 19 april 2010 10:03 schreef El_Matador het volgende:
Nee juist niet. We blijven elkaar zien, maar niet zovaak meer.
Gisteren 6 uur in de zon gezeten op mijn balkon. Heerlijk.
Ja geen idee of je dat vandaag telefonisch misschien nog zou kunnen achterhalen wat er mogelijk is allemaalquote:Op maandag 19 april 2010 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
AA heeft mijn vlucht van Heathrow naar Chicago al gecancelled. Dus ook al kan ik morgen van Schiphol naar Heathrow vliegen (die is nog niet gecancelled), dan sta ik daar. Kan wel eigenwijs doen, misschien dat ze dan eerder een vlucht regelen dan zaterdag, maar ja, als ze dat niet doen, zit ik 4 dagen op Heathrow.
Het antwoord daarop weet je denk ik wel.quote:Op maandag 19 april 2010 10:08 schreef El_Matador het volgende:
Ja, misschien, maar waarom een goed gevoel zomaar weggooien?
Heb al gebeld met een vrouw uit India, die zegt zaterdag de eerste gelegenheid. Maar die wilde ook weten of we dan ook 4 dagen langer blijven en dat moet ik eerst overleggen, maar vriend waarmee ik ga komt uit de nachtdienst en neemt zijn telefoon niet op.quote:Op maandag 19 april 2010 10:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja geen idee of je dat vandaag telefonisch misschien nog zou kunnen achterhalen wat er mogelijk is allemaal
DE vriend van Murm of EEN vriend?quote:Op maandag 19 april 2010 10:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik had gister ineens onverwacht een mail van de vriend van Murmeli
Here we go again!
Het is al een keer misgelopen, dus ik had mezelf gezegd hem niet meer te zien. Heb zijn uitnodiging voor nieuwjaar (toen hadden we elkaar al weer ff niet gesproken/gezien) bewust afgeslagen uit zelfbescherming. En gister kwam dus ineens weer contact van hem uit.quote:Op maandag 19 april 2010 10:14 schreef STING het volgende:
[..]
Ik heb kennelijk wat gemist. Wat is het probleem?
Je weet al dat dit fout gaat lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |