Waarom mwoah?quote:
Een muur aan het metselenquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja daarom geef ik m'n nummer nooit meer.. Anders krijg je de hele dag 'Wt ben juh aan het doen sgatjuhhhh? Ik ben een muur aan het metselen maar k denk de hele tijd aan jou :$ (F) (F) je sag er egt lekker uit hor van t weekend :$ xxxxxx'
Jaquote:
Ja, ik word daar ook een beetje simpel van. Zeg gewoon dat je wilt neuken of ga weg.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaof iets dergelijks. Mannen blijken altijd retards te zijn.
Dus nu krijgt gewoon niemand m'n nummer meer!
Wie moet de voorste dan zijn?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil de middelste zijn als chuck_norris de achterste is.
Jij en ik. We maken en een kwartetje van.quote:
Op dit moment heb ik last van het eerste en het tweede. Gewoon niks terug sturen werkt dus best goed!quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:14 schreef Breathtaking het volgende:
Het verschrikkelijkste zijn mannen die niet opgeven. Dat ze je mee uit vragen en dat je tot 5 keer toe nee zegt en dat ze gewoon vrolijk doorgaan.. 'Ooh jammer dat je alweer niet kunt
maar volgend weekend dan?'
Of jongens die ooit achter je aanzaten en dan na een weerzien zeggen: 'Wow je zag er echt lekker uit gisteravond, ik heb je gemist![]()
![]()
'
Ahwquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zijn zoooooo lief.
Dat maakt het wel heeel leuk voor Allure en C_Nquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij en ik. We maken en een kwartetje van.
Een relatie hebben ookquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik last van het eerste en het tweede. Gewoon niks terug sturen werkt dus best goed!
Ik wil weten wat voor beestjes het zijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ahw
[..]
Dat maakt het wel heeel leuk voor Allure en C_Nmaar oke
watquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil de middelste zijn als chuck_norris de achterste is.
Dat kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij en ik. We maken en een kwartetje van.
Ja maar dan wil ik ook een man voor onsquote:Op zaterdag 17 april 2010 21:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil weten wat voor beestjes het zijn.
Wij kunnen een hoekje nemen samen.
2 mannen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die in de OP is geiler he.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Wie vind je een hottie?quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dan wil ik ook een man voor ons
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
No way. Seagal en ik prive. Jij mag wd en bt hebben.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:23 schreef wolvendagen het volgende:
Veel geiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die in de OP is geiler he.Geen ideequote:ik heb geen stereotype man ofzo.
![]()
Thought so.quote:Op zaterdag 17 april 2010 21:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Veel geiler.
[..]
Geen ideeik heb geen stereotype man ofzo.
FAGGOT ALERTquote:
Ik dacht dat je opgewonden van mij werdquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:38 schreef wolvendagen het volgende:
Die OP maakt me echt een beetje opgewonden.
GERS OUWEquote:
Als jij gaatquote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?
ga dan fokrouletten dan zie je der tettenquote:
Je mag bij mij slapen als je naar Roffa gaat.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:46 schreef Skylark. het volgende:
Gaan er nog mensen de stad in vanavond?
alsof ik die nog niet heb gezienquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:01 schreef gers het volgende:
[..]
ga dan fokrouletten dan zie je der tetten
picsquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
alsof ik die nog niet heb gezien
als je ze zelf wilt posten mag dat ook hoorquote:
er is een vlucht voor je ingepland op 12 april 2012quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:14 schreef ynuhh het volgende:
Hoi, trigger regel even een vlucht naar Istanbul.
pm dan merkt ze nooitquote:
waar ben jijquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:14 schreef ynuhh het volgende:
Hoi, trigger regel even een vlucht naar Istanbul.
allure is toch veelste oud voor chris2k ?quote:
Allure blijft voor mij altijd 17.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
allure is toch veelste oud voor chris2k ?
Waarom doe je zo gemeen tegen me gers. Je kwetst mequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:18 schreef gers het volgende:
[..]
allure is toch veelste oud voor chris2k ?
was puur omdat chris2k altijd husselverhalen verteld over 14 jarige meisjes met beginnende borstgroei , en volgens betrouwbare bronnen zijn jouw borstjes al zo gegroeid dat ze geen tissues meer nodig hebbenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom doe je zo gemeen tegen me gers. Je kwetst me.
Volgens mij heeft Allure best pronte borstjes, hoorquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:21 schreef gers het volgende:
[..]
was puur omdat chris2k altijd husselverhalen verteld over 14 jarige meisjes met beginnende borstgroei , en volgens betrouwbare bronnen zijn jouw borstjes al zo gegroeid dat ze geen tissues meer nodig hebben
A'foort, ik had dit weekend in Istanbul moeten zitten. Maar er wordt niet gevlogen. Troost mij.quote:
quote:
je kan ook met de auto gaanquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
A'foort, ik had dit weekend in Istanbul moeten zitten. Maar er wordt niet gevlogen. Troost mij.
jaquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Allure best pronte borstjes, hoor.
wat moet ik met een groene modquote:
zie laatste berichtquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Prima. Maar dan geen plezier voor jou straks. Dan slaap je maar op de gang.
vindt het wel jammer dat allure geen naieve 14 jarige is die je zo in het fietsenhok praatquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:24 schreef Chriz2k het volgende:
Volgens vandale.nl betekent pront flink, NU GA IK FLINK DE MIST IN!
In elke vrouw schuilt een naïef en onzeker tienermeisjequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef gers het volgende:
[..]
vindt het wel jammer dat allure geen naieve 14 jarige is die je zo in het fietsenhok praat
waarom vlogen ze nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:23 schreef ynuhh het volgende:
[..]
A'foort, ik had dit weekend in Istanbul moeten zitten. Maar er wordt niet gevlogen. Troost mij.
Nog iets meer drinken, dan krijg je het ook warm in je erogene zonesquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Gatverdamme krijg echt warme wangen van die wijn.
nu is ze ook al aan de wijnquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef Allure_ het volgende:
Gatverdamme krijg echt warme wangen van die wijn.
maar krijg je dat naïeve tienermeisje te zien bij allurequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
In elke vrouw schuilt een naïef en onzeker tienermeisje.
Meestal krijg je een tinteling van de eerste 2 wijntjes. Die fase ben ik alweer voorbijquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nog iets meer drinken, dan krijg je het ook warm in je erogene zones.
Voor mij welquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Trigger is niet het neusje van de zalm.
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Meestal krijg je een tinteling van de eerste 2 wijntjes. Die fase ben ik alweer voorbij.
Hey, ynuhh, even tussendoor: krijg jij ook een bepaalde tinteling na het consumeren van twee wijntjes?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:28 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Trigger is niet het neusje van de zalm.
dan krijg ik achteraf een lijstje met alle domme/racistische/kutopmerkingen die maaktequote:
ben ik ook eigenlijk wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey, ynuhh, even tussendoor: krijg jij ook een bepaalde tinteling na het consumeren van twee wijntjes?
Get your buzz on, girlquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Nee maar serieus, sommige vrouwen hebben dat. Na 1/2 wijntjes voel je dat gewoon.
Maakt niet uit, een kus van jou is altijd beter.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
ik kan geen smileys gebruiken kus
Wat doe je stoer, het is zondag. Niemand zet zijn wakker dan.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga slapen, over 7 uur gaat de wekker!
XXX, hou van jullie, niet te breken schatjes.
Nee, ik kan vrij goed tegen wijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey, ynuhh, even tussendoor: krijg jij ook een bepaalde tinteling na het consumeren van twee wijntjes?
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavondquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat doe je stoer, het is zondag. Niemand zet zijn wakker dan.
mensen die de wekker zetten op zondagquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga slapen, over 7 uur gaat de wekker!
XXX, hou van jullie, niet te breken schatjes.
Blijf nou nog evenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavond! Ik moet morgen tennissen.
je bent toch geen Agessiequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavond! Ik moet morgen tennissen.
hey geen grote mond hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
dan krijg ik achteraf een lijstje met alle domme/racistische/kutopmerkingen die maakte
sorry herr mod triggershotquote:
daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, een kus van jou is altijd beter.
Je hebt het flink te pakken, hèquote:
Ja, dat deed ik vorig jaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
je bent toch geen Agessiegewoon doortanken en morgen met een kater op het gras
Dus je blijft, leuk O!_+quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt het flink te pakken, hè.
[..]
Ja, dat deed ik vorig jaar. M'n roes uitgeslapen in de kleedkamer, gekotst, vervolgens een wedstrijd gespeeld en de volgende opgegeven
.
watjequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt het flink te pakken, hè.
[..]
Ja, dat deed ik vorig jaar. M'n roes uitgeslapen in de kleedkamer, gekotst, vervolgens een wedstrijd gespeeld en de volgende opgegeven
.
ik snap het nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
As in de lucht vanuit IJsland. Ik kan wel janken.
Oke ga maar, ik hoop dat je in tennisbal in je zak krijgt. Of nog beter, een racket.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik moet als dominant alfamannetje wel de touwtjes in handen houden, hè!
je hebt toch een kleurtjequote:
wallah lach me niet uitquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet zo hard lachen. Bwhehehehe
.
hij is een dreadslocks dragende uitkeringtrekkende kraker ?quote:
niet ik ben keistoerquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms ben je echt wel grappig canim.
Ik zit op een terras, maar ik ben saai en loop maar wat te internetten. Ik zit met mijn gedachten ergens anders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het nog leuker als ji jblijft. Ga je niet uit vanavond?
Ow, is het niet gezellig dan? En hoezo je gedachten ergens anders?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zit op een terras, maar ik ben saai en loop maar wat te internetten. Ik zit met mijn gedachten ergens anders.
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, is het niet gezellig dan? En hoezo je gedachten ergens anders?
het stinkt daar van de turken heb ik gehoordquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.daar zijn mijn gedachten.
Nee, da's Rotterdam.quote:Op zondag 18 april 2010 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
het stinkt daar van de turken heb ik gehoord
verleiding is groot hierbij mezzquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat toch geen vrouwen versieren vanavond he?
denk gewoon aan mij komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.daar zijn mijn gedachten.
die leven toch vooral in de metro ?quote:
ik ben een ouwe lulquote:Op zondag 18 april 2010 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wallaaa, vanaonvd is ouwe lullen feest dus daar versier jij niks.
Altijd, dat weet je.quote:Op zondag 18 april 2010 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
denk gewoon aan mij komt op hetzelfde neer
I. Am. So. Fucking. Jealous.quote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Bohohoo de reünie was leukEn ik heb kaarten voor Defqon kunnen bemachtigen
B A A Squote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef L0t.. het volgende:
Bohohoo de reünie was leukEn ik heb kaarten voor Defqon kunnen bemachtigen
gedraag je dan ook gepastquote:Op zondag 18 april 2010 00:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je houdt teveel van me om me iets aan te doen.
toffe vriend ik ben benieuwd wanneer mijn reunie isquote:Op zondag 18 april 2010 00:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja manOké, eigenlijk heeft m'n vriend het voor me gedaan maar allée, ze zijn voor mij
Heb ik ook hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef Allure_ het volgende:
Nee maar serieus, sommige vrouwen hebben dat. Na 1/2 wijntjes voel je dat gewoon.
Ja het was echt leuk en mega druk. Wel grappig om iedereen weer even te zien, al was het voor mij nog maar 3 jaar geleden dat ik eindexamen deed en de meeste mensen waar ik mee omging heb ik nog steeds wel contact mee. Maar voor veel mensen was het echt minstens 20 jaar geleden, dat is wel superleukquote:Op zondag 18 april 2010 00:16 schreef gers het volgende:
[..]
toffe vriend ik ben benieuwd wanneer mijn reunie is![]()
was er ooit over gebeld maar niks meer van gehoord
quote:Op zondag 18 april 2010 00:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Maar dag Luurleuk dat je ons weer gezelschap houdt vandaag de dag.
Nein, ik ben even door m'n geld heen voorlopigquote:Op zondag 18 april 2010 00:22 schreef gers het volgende:
maar bt heb je al gebruik gemaakt van de as korting op asos
quote:Op zondag 18 april 2010 00:25 schreef L0t.. het volgende:
Een smsje van m'n moeder dat ze in een café is, of ik ook kom
gezellig met je moeder gaan zuipenquote:Op zondag 18 april 2010 00:25 schreef L0t.. het volgende:
Een smsje van m'n moeder dat ze in een café is, of ik ook kom
quote:Op zondag 18 april 2010 00:25 schreef Breathtaking het volgende: ik denk dat ik nog wat zomermeuk koop
![]()
[..]
Nein, ik ben even door m'n geld heen voorlopigheb de aflopen tijd nogal ingeslagen.
Wat voor dingen wil je kopen?quote:
Ik heb ook m'n nagels gelakt netquote:Op zondag 18 april 2010 00:25 schreef Allure_ het volgende:
Jongens, ik lak eerst nog even m'n nages en dat mot drogen.
quote:Op zondag 18 april 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat voor dingen wil je kopen?
[..]
Ik heb ook m'n nagels gelakt neten die van m'n zusje, en die van m'n moeder
whehe.
Ben jij dat in het midden Bt?quote:
Ik heb m'n teennagels gisternacht om 3 uur gedaanquote:Op zondag 18 april 2010 00:30 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Welke kleur heb je? Raar dat ik altdij rond middernacht de drang krijg om ze te lakken. Maargoed, alles om er mooi uit te zien voor trigger.
Ja, m'n moeder is echt helemaal van het stappen de laatste tijdquote:
Picca van je teennagels.quote:Op zondag 18 april 2010 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n teennagels gisternacht om 3 uur gedaan![]()
!
Ik heb ze met een glansje, heeeel veel glitter & french tips.
Wat ga jij doen?
Bwhehequote:Op zondag 18 april 2010 00:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n teennagels gisternacht om 3 uur gedaan![]()
!
Ik heb ze met een glansje, heeeel veel glitter & french tips.
Wat ga jij doen?
weet ik nog nietquote:Op zondag 18 april 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat voor dingen wil je kopen?
[..]
Ik heb ook m'n nagels gelakt neten die van m'n zusje, en die van m'n moeder
whehe.
FAS MEIDquote:
No waiiiiquote:
Nicequote:Op zondag 18 april 2010 00:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bwhehe.
Ah leuk, ik maar weer eens rood. Als de zon schijnt mag dat.
Naar een feest voor 80plussers. Maarja anders is trigger bang dat ik mensen ga versieren.
True. Maarja afgebladderd is helemaal hip deze zomerquote:Op zondag 18 april 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
No waiiii
[..]
Nicealleen het bladdert er altijd zo snel weer af en dat zie je meteen bij iets als rood
!
En ja begrijpelijk, hij moet je een beetje beschermen tegen de boze buitenwereld
Who doesn't.quote:
Pleeaaasseeeee?quote:
meid doe eens niet zo depri er zijn honderden mensen die jouw mossel wel willen kraken hoorquote:
Ik maakte ook maar een grapje, heur. Je moet af en toe een grapje ten koste van jezelf maken, anders ben je triest.quote:Op zondag 18 april 2010 00:41 schreef gers het volgende:
[..]
meid doe eens niet zo depri er zijn honderden mensen die jouw mossel wel willen kraken hoor
Je laat mijn hart galopperen als een paard op xtc.quote:Op zondag 18 april 2010 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Maar ik haat je met een passie. Dat zegt ook wat!
dan is het goedquote:Op zondag 18 april 2010 00:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje, heur. Je moet af en toe een grapje ten koste van jezelf maken, anders ben je triest.
[..]
Je laat mijn hart galopperen als een paard op xtc.
eerst even tot tien tellenquote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankermongolen vriendengroep heb ik zeg. Ik heb ze heel lang niet gezien omdat ik heel druk ben met school ivm examenjaar. Zegt zo'n gozer ineens (die trouwens als hij boos is, dingen zegt die niet waar zijn): "Ja, ze willen je niet meer zien in verband met je gedrag."
WELK GEDRAG DAN, ZE HEBBEN ME NIET GEZIEN DOOR ME EXAMENJAAR, KANKER OP DAN KANKERFAGS.
Lekker laten gaan dan. Als je straks van school af bent leer je toch weer allemaal nieuwe mensen kennenquote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
Wat een kankermongolen vriendengroep heb ik zeg. Ik heb ze heel lang niet gezien omdat ik heel druk ben met school ivm examenjaar. Zegt zo'n gozer ineens (die trouwens als hij boos is, dingen zegt die niet waar zijn): "Ja, ze willen je niet meer zien in verband met je gedrag."
WELK GEDRAG DAN, ZE HEBBEN ME NIET GEZIEN DOOR ME EXAMENJAAR, KANKER OP DAN KANKERFAGS.
Nee, dit dan. Ik zou geen contact zoeken. Terwijl ik van hun ook al sinds december geen kenker heb gehoord of gezien.quote:
Awww, ze missen je. Maar zo druk heb je het toch ook weer niet?quote:Op zondag 18 april 2010 00:51 schreef wolvendagen het volgende:
Een van de redenen dat ik zooooo veel zin heb in volgend jaar.quote:Op zondag 18 april 2010 00:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Lekker laten gaan dan. Als je straks van school af bent leer je toch weer allemaal nieuwe mensen kennen
Nee, nu niet meer. Van December tot eind maart zat ik elke dag wel achter de computer voor verslagen, leerwerk etc. En nu is dat iets minder, maar ik moet toch echt beginnen met leren nu ook weer voor mijn examens.quote:Op zondag 18 april 2010 00:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Awww, ze missen je. Maar zo druk heb je het toch ook weer niet?
Joah is leukquote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik zooooo veel zin heb in volgend jaar.
Msnen?quote:Op zondag 18 april 2010 00:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Verveel me kapot hardZaterdag niets doen behalve beetje met 14 jarigen sms'en
Zijn het chicks of dudettes?quote:Op zondag 18 april 2010 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
dinges zegt:
* doen ze ook niet meer lately
Sanna zegt:
*Nou, dan is er geen probleem en zoeken ze het maar uit
*Wel zeiken dat ik afwezig ben, maar me ook nergens bij betrekken! Story of my life.
dinges zegt:
*ik zeik dat je afwezig bent
*'cause i do care
Sanna zegt:
*Waarom heb je het dan over "de anderen"
dinges zegt:
*omdat je dan misschien inziet dat je dom bezig was/bent
*maar dat doe je niet dus blijf vooral zo doorgaan
Sanna zegt:
*Oh, ben ik nu weer fout zeker.
Kom maar.quote:
Die waar ik mee praatte was een dude en "de anderen" zijn chicks en dudes.quote:
Ik amper nog, maar m'n huidige vrienden zijn zeg maar een beetje apawrt.quote:Op zondag 18 april 2010 00:58 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Joah is leukAl moet ik zeggen dat ik ook nog wel veel contact met m'n vriendinnen van de middelbare school heb.
maar volwassen is ook zo saaiquote:Op zondag 18 april 2010 01:00 schreef Fascination het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen tiener meer ben. Wat was iedereen kinderachtig toen, zeg.
Laat je niet misleiden. Je eindigt net zo eenzaam als ikquote:Op zondag 18 april 2010 00:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik zooooo veel zin heb in volgend jaar.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:00 schreef Fascination het volgende:
Ik ben zo blij dat ik geen tiener meer ben. Wat was iedereen kinderachtig toen, zeg.
Jij eenzaam?quote:Op zondag 18 april 2010 01:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden. Je eindigt net zo eenzaam als ik..
zoek gezelligheid op bv bij een vereniging zoals unitas in groningenquote:
Wat de neuk is dat voor een persoon zeg?quote:Op zondag 18 april 2010 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dinges zegt:
* denk je dat je gelijk hebt
*ik wordt niet uitgekosts door 90% van de mensen ik ken![]()
Sanna zegt:
*Je bent zo triest als je zo doet, alsof ik geen andere vrienden heb buiten jullie![]()
dinges zegt:
*nou heb je ook niks te klagen
Sanna zei (1:03):
*Tevens "ik wordt".
Jij met je eeuwige verenigingen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:03 schreef gers het volgende:
[..]
zoek gezelligheid op bv bij een vereniging zoals unitas in groningen
Als ik gelijk heb, wat ik heb, dan gaat hij überlame doen. En binnen nu en een week heb ik een verontschuldigings mail dat hij niet lekker in z'n vel zit lately. Dus hij gaat in zijn zzzzopje gaar koken nu. En ik lach kankerhard.quote:Op zondag 18 april 2010 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat de neuk is dat voor een persoon zeg?
rv wat had ik gehoordquote:
Nou, tuurlijk ontmoet je wel nieuwe mensen. Maar zie je die mensen verder ooit: NEE.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als ik gelijk heb, wat ik heb, dan gaat hij überlame doen. En binnen nu en een week heb ik een verontschuldigings mail dat hij niet lekker in z'n vel zit lately. Dus ik hij gaat in zijn zzzzopje gaar koken nu. En ik lach kankerhard.
Hij is van het ene op het andere moment een sneakerfreaker geworden.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
!
Is hij toevallig ook modebewust?
Ga je deze week nog aus in Groningen?quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, tuurlijk ontmoet je wel nieuwe mensen. Maar zie je die mensen verder ooit: NEE.
Gaat het zo makkelijk en vanzelf als op de middelbare school: NEE
Breng je veel te veel uren alleen op je kamer door: JA
Very true. Je moet haast wel bij een vereniging of iets dergelijks gaan.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, tuurlijk ontmoet je wel nieuwe mensen. Maar zie je die mensen verder ooit: NEE.
Dat vond ik echt een van de grootste nadelen van de uni. Nu op het HBO gaat dat echt een stuk beterquote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik mis de middelbare school.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
iets met een jaren 80 trainingsbroekquote:
Je vergeet je vriendje.quote:Op zondag 18 april 2010 01:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
Ja dat is het enige wat ik nog mis van mijn HBO jaartjequote:Op zondag 18 april 2010 01:10 schreef Fascination het volgende:
Ja, volgens mij is er een groot verschil wat dat betreft tussen de uni en het hbo.
Ja vrijdagquote:Op zondag 18 april 2010 01:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga je deze week nog aus in Groningen?
Klopt. Want alle mensen die ik aardig vind uit mijn werkgroep zitten bij een vereniging en hebben het daardoor al zo druk dat ze geen tijd hebben om dingen met mij te doenquote:Op zondag 18 april 2010 01:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Very true. Je moet haast wel bij een vereniging of iets dergelijks gaan.
Ik heb ook wel een 'klas' maar amper uren per week, en zie hierboven.quote:Op zondag 18 april 2010 01:08 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat vond ik echt een van de grootste nadelen van de uni. Nu op het HBO gaat dat echt een stuk beterheb je weer echt een klas enzo
Ik ookquote:
Als ik m'n vriendje niet had dan zou ik serieus een hobby moeten zoeken, dan is er echt geen lol meer aan hoorquote:Op zondag 18 april 2010 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je vergeet je vriendje.![]()
Maar ik zou er verder nog niet over mee kunnen praten. Eerst mezelf verlossen van deze bende.
Bij ons is het gezellig als we college hebben, maar daarna gaat iedereen zelf iets doen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:10 schreef Fascination het volgende:
Ja, volgens mij is er een groot verschil wat dat betreft tussen de uni en het hbo.
dus gewoon lid wordenquote:Op zondag 18 april 2010 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vrijdag! Jij?
[..]
Klopt. Want alle mensen die ik aardig vind uit mijn werkgroep zitten bij een vereniging en hebben het daardoor al zo druk dat ze geen tijd hebben om dingen met mij te doen
[..]
Ik heb ook wel een 'klas' maar amper uren per week, en zie hierboven.
[..]
Ik ook
[..]
Als ik m'n vriendje niet had dan zou ik serieus een hobby moeten zoeken, dan is er echt geen lol meer aan hoor..
truequote:Op zondag 18 april 2010 01:14 schreef L0t.. het volgende:
Die hele verenigingsshit ligt ook echt aan de stad waar je studeert. In Nijmegen leeft dat echt totaal niet.
Ik heb dan ook alvast hobby's.quote:Op zondag 18 april 2010 01:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja vrijdag! Jij?
[..]
Klopt. Want alle mensen die ik aardig vind uit mijn werkgroep zitten bij een vereniging en hebben het daardoor al zo druk dat ze geen tijd hebben om dingen met mij te doen
[..]
Ik heb ook wel een 'klas' maar amper uren per week, en zie hierboven.
[..]
Ik ook
[..]
Als ik m'n vriendje niet had dan zou ik serieus een hobby moeten zoeken, dan is er echt geen lol meer aan hoor..
Ja, iedereen is zo fucking druk. Veel carrieretijgers die hun cv moeten oppimpen met allerlei activiteiten.quote:Op zondag 18 april 2010 01:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij ons is het gezellig als we college hebben, maar daarna gaat iedereen zelf iets doen.
Bij M. op 't HBO gaan ze vaak nog winkelen of een terrasje doen pakken (sorry) ofzo, hier lijkt iedereen z'n eigen bezigheden te hebben.
Wait, wat voor problemen heeft bt danquote:Op zondag 18 april 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, iedereen is zo fucking druk. Veel carrieretijgers die hun cv moeten oppimpen met allerlei activiteiten.
En ik vind het echt kut voor je, Bt.
Nee, want dat is weer echt de easy way out.quote:
Mijn huisgenoten zijn leukquote:Op zondag 18 april 2010 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb dan ook alvast hobby's.![]()
Maar ik had geen idee dat het zo was. En qua huisgenoten?
en wat is daar mis meequote:Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dat is weer echt de easy way out.
[..]
Lees je in.quote:Op zondag 18 april 2010 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wait, wat voor problemen heeft bt dan
Ja inderdaad, zo jammer..quote:Op zondag 18 april 2010 01:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, iedereen is zo fucking druk. Veel carrieretijgers die hun cv moeten oppimpen met allerlei activiteiten.
En ik vind het echt kut voor je, Bt.
Ik mis m'n vriendenquote:Op zondag 18 april 2010 01:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wait, wat voor problemen heeft bt dan
Zorg dat 1 van je huisgenoten weggaat zodat ik die kamer kan krijgen. Want ik ben nog op zoek naar une kamer.quote:Op zondag 18 april 2010 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, want dat is weer echt de easy way out.
[..]
Mijn huisgenoten zijn leukmet eentje ga ik soms uit. En soms eten we samen (maar eigenlijk nooit met iedereen tegelijk) en je praat af en toe eens. Maar echt dingen mee doen? Nee.
Behalve met die waarmee ik uit ga dus (en dat is ook heeel zelden)
Er gaat vast wel iemand weg binnenkortquote:Op zondag 18 april 2010 01:20 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zorg dat 1 van je huisgenoten weggaat zodat ik die kamer kan krijgen. Want ik ben nog op zoek naar une kamer.
zoals ?quote:
Kijk een vereniging is leuk om mensen te ontmoeten, maar dat had ik dan moeten doen in m'n eerste jaar enzo. Nu ga ik niet meer lid worden, is de moeite niet meer.. En bovendien zijn er ook genoeg dingen aan verenigingen die me absoluut niet bevallen.quote:
Voor vanaf de zomerquote:Op zondag 18 april 2010 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er gaat vast wel iemand weg binnenkorten dan zoeken we een jongen. Voor wanneer wil je die kamer?
Mm, ja oke. Het is wel kut zo in de grote stad jaquote:Op zondag 18 april 2010 01:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo jammer..
[..]
Ik mis m'n vriendenhier ken ik iedereen (bij m'n ouders), ik kan zo duizend mensen bellen om iets te doen, ik maak praatjes op straat, als ik een drankje wil doen of uit wil heb ik altijd iemand om mee te gaan.
Daar ken ik wel mensen, maar ik voel me alsnog zo alleen soms.. En ik kan ook echt jaloers zijn op m'n vriendje omdat hij wel al zijn vrienden in de buurt heeft en altijd leuke dingen doet enzo. En dan bellen we aan het eind van de avond en dan zegt hij van 'en, wat heb jij gedaan
?' en dan moet ik 9 van de 10 keer zeggen 'ooh ja beetje tv gekeken enzo..'
En ik dacht dat ik in no time vrienden zou maken.. Want ik ben daar helemaal niet zo moeilijk in.. Maar het valt me serieus behoorlijk tegen.
er zijn zat mensen die in hun 2de of derde jaar lid worden.Bovendien zijn er de verschillen in verenigingen groot op het gebied van verplichting of acceptatie door oudejaarsquote:Op zondag 18 april 2010 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk een vereniging is leuk om mensen te ontmoeten, maar dat had ik dan moeten doen in m'n eerste jaar enzo. Nu ga ik niet meer lid worden, is de moeite niet meer.. En bovendien zijn er ook genoeg dingen aan verenigingen die me absoluut niet bevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |