hij is een dreadslocks dragende uitkeringtrekkende kraker ?quote:
niet ik ben keistoerquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Soms ben je echt wel grappig canim.
Ik zit op een terras, maar ik ben saai en loop maar wat te internetten. Ik zit met mijn gedachten ergens anders.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik vind het nog leuker als ji jblijft. Ga je niet uit vanavond?
Ow, is het niet gezellig dan? En hoezo je gedachten ergens anders?quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik zit op een terras, maar ik ben saai en loop maar wat te internetten. Ik zit met mijn gedachten ergens anders.
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow, is het niet gezellig dan? En hoezo je gedachten ergens anders?
het stinkt daar van de turken heb ik gehoordquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.daar zijn mijn gedachten.
Nee, da's Rotterdam.quote:Op zondag 18 april 2010 00:01 schreef gers het volgende:
[..]
het stinkt daar van de turken heb ik gehoord
verleiding is groot hierbij mezzquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je gaat toch geen vrouwen versieren vanavond he?
denk gewoon aan mij komt op hetzelfde neerquote:Op zondag 18 april 2010 00:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik behoor in Triggies favo stad te zijn. En daar baal ik van.daar zijn mijn gedachten.
die leven toch vooral in de metro ?quote:
ik ben een ouwe lulquote:Op zondag 18 april 2010 00:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wallaaa, vanaonvd is ouwe lullen feest dus daar versier jij niks.
Altijd, dat weet je.quote:Op zondag 18 april 2010 00:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
denk gewoon aan mij komt op hetzelfde neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |