Nee, ik kan vrij goed tegen wijn.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Hey, ynuhh, even tussendoor: krijg jij ook een bepaalde tinteling na het consumeren van twee wijntjes?
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavondquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat doe je stoer, het is zondag. Niemand zet zijn wakker dan.
mensen die de wekker zetten op zondagquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga slapen, over 7 uur gaat de wekker!
XXX, hou van jullie, niet te breken schatjes.
Blijf nou nog evenquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavond! Ik moet morgen tennissen.
je bent toch geen Agessiequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Net alsof ik voor mijn lol thuiszit op zaterdagavond! Ik moet morgen tennissen.
hey geen grote mond hequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:31 schreef gers het volgende:
[..]
dan krijg ik achteraf een lijstje met alle domme/racistische/kutopmerkingen die maakte
sorry herr mod triggershotquote:
daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit, een kus van jou is altijd beter.
Je hebt het flink te pakken, hèquote:
Ja, dat deed ik vorig jaarquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:39 schreef gers het volgende:
[..]
je bent toch geen Agessiegewoon doortanken en morgen met een kater op het gras
Dus je blijft, leuk O!_+quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt het flink te pakken, hè.
[..]
Ja, dat deed ik vorig jaar. M'n roes uitgeslapen in de kleedkamer, gekotst, vervolgens een wedstrijd gespeeld en de volgende opgegeven
.
watjequote:Op zaterdag 17 april 2010 23:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hebt het flink te pakken, hè.
[..]
Ja, dat deed ik vorig jaar. M'n roes uitgeslapen in de kleedkamer, gekotst, vervolgens een wedstrijd gespeeld en de volgende opgegeven
.
ik snap het nietquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
As in de lucht vanuit IJsland. Ik kan wel janken.
Oke ga maar, ik hoop dat je in tennisbal in je zak krijgt. Of nog beter, een racket.quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik moet als dominant alfamannetje wel de touwtjes in handen houden, hè!
je hebt toch een kleurtjequote:
wallah lach me niet uitquote:Op zaterdag 17 april 2010 23:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moet zo hard lachen. Bwhehehehe
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |